Er zitten leuken tussen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:47 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Fantazy Art ? Je bedoelt Frank Frezetta:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:02 schreef Alicey het volgende:
Ik zei het al, wij hebben ook wel het soort users hier zitten daten
oproept, en dan doel ik echt niet (alleen) op rudeonline.
quote:
@Lupa: waarom!? Wat heb ik gedaan of gezegd dat ik dat oproep? Ik dacht toch dat ik vrij serieus en met achting voor mijn discussiegenoten heb gevraagd en geantwoord?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:06 schreef Alicey het volgende:
Nee, die zou ik zo niet in het rijtje zetten..
Geloof dat ik qua tekeningen / schilderijen vooral hou van dingen waar een verhaal achter zit. De meeste schilderijen die ik heb geplaatst komen uit de mythologie. Dit komt uit Lord of the Rings.quote:
Het zou best kunnen. Ik vind het wel leuk als er een verhaal achter zit, aan de andere kant vind ik het ook wel leuk om zelf een verhaal er achter te bedenken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geloof dat ik qua tekeningen / schilderijen vooral hou van dingen waar een verhaal achter zit. De meeste schilderijen die ik heb geplaatst komen uit de mythologie. Dit komt uit Lord of the Rings.
Oeps. Ik weet niet of dit de juiste plek daarvoor is, Storm. Ik heb geen hekel aan je, laat ik dat vooropstellen. Het ligt anders. Via de mail wellicht?quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:50 schreef STORMSEEKER het volgende:
@Lupa: waarom!? Wat heb ik gedaan of gezegd dat ik dat oproep? Ik dacht toch dat ik vrij serieus en met achting voor mijn discussiegenoten heb gevraagd en geantwoord?
(in dezelfde rij als Akkersloot geplaatst worden vat ik op als een belediging)
@Alicey: Dat valt dan weer meeGelukkig ziet niet iedereen het zo dus.
Misschien neem ik dit soort dingen te serieus, het is tenslotte slowchat en zo, maar ik wil toch weten of er meer achter zit.
John Howequote:
nog 1 plaatje danquote:
Ik vind er niet zoveel aan maar ik kijk dan ook maar half.quote:Op zondag 17 april 2005 00:07 schreef SingleCoil het volgende:
Whaaaa!!! (de film!)
Ik vind die vrouw een beetje raar. Zo bleek en vreemde deuken in haar lijf. Maar de tekening is als geheel wel erg mooi. Zwarte panters.quote:
M'n vader nam mij ooit als kind mee naar het Fries Museum. Daar lag een kinderskelet. Na dat eerste bezoek heb ik er jaren niet heen gewild. Ik kon dat skeletje niet aanzien.quote:Op zondag 17 april 2005 00:13 schreef SingleCoil het volgende:
ik heb een ongelofelijk diepe kinderlijke angst voor doodshoofden en geraamtes...ik heb mijn halve jeugd niet geslapen omdat ik dan van geraamtes droomde enzo....
God straft onmiddellijk.quote:Op zondag 17 april 2005 00:46 schreef qu63 het volgende:
GVD kl*te ding!
leuke film op cd gefikt, doet ie het niet!
ding weer terug naar mn harde schijf, kan niks het bestand lezen!![]()
![]()
I know. En de postduif is inmiddels ook al weer op weg terug.quote:Op zondag 17 april 2005 00:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Storm, mailtje is verstuurd.
Truste. Film is nog niet eens afgelopen!quote:Op zondag 17 april 2005 00:48 schreef SingleCoil het volgende:
Ik denk dat ik maar ga slapen...
...welterusten allemaal !
Ik ken een Ruben maar die is zeven.quote:Op zondag 17 april 2005 00:54 schreef STORMSEEKER het volgende:
@Lupa: Nog een heel vage vraag van mijn kant wellicht waar ik door omstandigheden zo ineens op kwam: Heb jij gruwelijk toevallig ooit een Ruben goed gekend?
je kent er nog 1, maar je weet niet dat hij Ruben heetquote:Op zondag 17 april 2005 01:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ken een Ruben maar die is zeven.
Het had ook te toevallig geweest...quote:Op zondag 17 april 2005 01:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ken een Ruben maar die is zeven.
komt omdat ie niet drinkt!quote:Op zondag 17 april 2005 01:05 schreef qu63 het volgende:
Fok! is best snel nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |