Dat is redelijk kut eigenlijk...quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:53 schreef Khadgar het volgende:
Ik ben mn arcade monitor aan het reviseren, dus ik zit rustig componenten er uit te rukken, op te schrijven voor de bestelling, breekt er ineens een onderdeel af wat dus NIET vervangen had moeten worden. Kan ik het fucking land weer af gaan zoeken naar een speciaal spoeltje (vermoedelijk). En als ik die niet kan vinden, kan de hele monitor een enkeltje kliko krijgen.
Idd, maar het lijkt nu toch een relatief gewoon onderdeel te zijn dus morgen maar even scoren. Ik heb in ieder geval nu al zo'n 20 condensatoren verwijderd waarvan er dus al een paar echt begonnen waren met lekken en rotten. Ik ben benieuwd wanneer iedereen z'n oude consoles problemen gaan geven, ik kwam er laatst eentje tegen uit begin '80 en die was ook al lek gegaan. Maar deze monitor is van 1992 en nu ook dus met lekke elko's.quote:
Die vraag snap ik niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:26 schreef Doekje het volgende:
waar is de console
Heb je al onder je bed gekekenquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:26 schreef Doekje het volgende:
waar is de console
* Sharkdoggie doet een zwaaiende groetbewegingquote:
samen 75 dollar, maar met bezorging en invoerkosten kom ik op 90 euro.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:00 schreef MMaRsu het volgende:
Oeh die ninja gaiden beeldjes vind ik erg stoer, hoeveel heb je daarvoor betaald?
Wat had je verwacht? Dat ze tientje per stuk zijn?quote:
Om even op de vraag uit de OP terug te komen... Er is pas een echte winnaar als 1 fabrikant het voor elkaar krijgt de rest volledig uit te roeien. Dat... zie ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:46 schreef MMaRsu het volgende:
Owja verder nog een vraag, welke console zal als winnaar uit de bus komen volgens jullie?
Daarom verwijder ik ze, is alleen maar irritantquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:57 schreef MMaRsu het volgende:
Ik snap het nut niet van die terugvindposts
precies! Potverdikkemie! Dat mensen zulke dingen bedenken!quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Daarom verwijder ik ze, is alleen maar irritant
Google Images resultaten op bikkel:quote:
ik heb nogsteeds geen werkquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar over Tvp's gesproken,
capibar ga jij nog een ds halen?
Dan moet je werk zoeken! In een supermarkt ofzowquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:24 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb nogsteeds geen werk![]()
ook niet zoveel geld dus...![]()
nee, ik wil kranten lopen, en ik sta inmiddels bij 100 bedrijven op de wachtlijstquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan moet je werk zoeken! In een supermarkt ofzow![]()
wel bijhouden he, als ze nu iemand nodig hebben bellen ze wel iemand die net is geregisteerd ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:16 schreef capibar het volgende:
[..]
nee, ik wil kranten lopen, en ik sta inmiddels bij 100 bedrijven op de wachtlijst![]()
Ik kan hem niet vinden waar is ie nouwhquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:26 schreef Doekje het volgende:
waar is de console
Goed zoeken in ONZquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:41 schreef Doekje het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden waar is ie nouwh![]()
![]()
Ruilen tegen metroid prime?quote:
nee, natuurlijk niet, het werkt juist andersom.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
wel bijhouden he, als ze nu iemand nodig hebben bellen ze wel iemand die net is geregisteerd ofzo
Nee, dank je. Ik zal niet snel mijn beeldjes verkopen.quote:
Ben ik al een beetje bikkel ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 03:03 schreef MMaRsu het volgende:
Alleen bikkels zijn nog om 3....ow wacht...
shit dat was die andere site![]()
![]()
![]()
Je komt al aardig in de buurt...quote:
Je kan gewoon niet slapen!quote:
maar niet cool als je iets voor school moet opnemen en alleen maar banden hebt met kutgeluidskwaliteitquote:
Ik kan m'n monitor bij Stivoro aanmelden, hij rookt niet meer.quote:Op zondag 17 april 2005 11:27 schreef Khadgar het volgende:
Nou niet in de tuin gedaan, maar er komt wel rook vanaf. Dat wordt zoeken....
Ik ben nog nooit verhuistquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:15 schreef mordradead het volgende:
foto's
verhuizen is chill, dan kan je je kamer meteen netjes doen daar heb ik nu geen zin meer in (2 jaar geleden ofzo verhuisd) maar oke.. hoe vaak zijn jullie allemaal verhuisd??.... ik nu 4x
niet te best, je blijft toch niet immer bij je ouders wonenquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit verhuist
Volgens mij ga ik in dit huis dood
Volgensmij heeft hij na een dagje school al heimweequote:Op dinsdag 19 april 2005 17:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
niet te best, je blijft toch niet immer bij je ouders wonen
Inderdaad het is echt zo'n mama's kindjequote:Op dinsdag 19 april 2005 17:56 schreef taart het volgende:
[..]
Volgensmij heeft hij na een dagje school al heimwee
quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:56 schreef taart het volgende:
[..]
Volgensmij heeft hij na een dagje school al heimwee
oeh tof!quote:Op woensdag 20 april 2005 14:51 schreef taart het volgende:
heb ik even een dienstplichtbrief gekregen![]()
We wonen in Nederland?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:51 schreef taart het volgende:
Je krijgt een brief dat als de dienstplicht eventueel weer ingevoerd wordt je op je 18e opgeroepen kunt worden ofzoquote:
Ik ookquote:Op woensdag 20 april 2005 14:51 schreef taart het volgende:
Dienstplicht niet afgeschaft, maar opgeschortquote:
bedanktquote:Op woensdag 20 april 2005 16:16 schreef Tain het volgende:
Het leger zou jullie goed doendus veel plezier
Toen Tain nog jong was moest iedereen gewoon nog in dienst dus hij weet er alles vanquote:Op woensdag 20 april 2005 16:16 schreef Tain het volgende:
Het leger zou jullie goed doendus veel plezier
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Toen Tain nog jong was moest iedereen gewoon nog in dienst dus hij weet er alles van
Ik kijk er nu al naar uitquote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Toen Tain nog jong was moest iedereen gewoon nog in dienst dus hij weet er alles van
Ik heb er eentje uit Israelquote:
Hebben ze geen krijgraad voor zulke verraders?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik dien Nederland ook, niet als soldaat maar als Eindredacteur van FOK!games
Hey ik reageerde ook maar evenquote:Op woensdag 20 april 2005 21:15 schreef Thomper het volgende:
Je zit een beetje helemaal op de verkeerde pagina/in het verkeerde topic?
PSV door door penaltiesquote:
dan vind ik driekwartier nog een hele prestatiequote:Op donderdag 21 april 2005 15:05 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit zo weinig van m'n tentamen snapte. Ik zat me echt de hele tijd af te vragen 'huuh heb ik dit geleerd?'. Was na driekwartier al weg. Als ik m'n best had gedaan had ik nog voor de twee kunnen gaan, maar ik vond het veel te mooi weer daarvoor.
Doet me denken aan een wiskunde proefwerk, maar daarvoor had ik nog wel een 3quote:Op donderdag 21 april 2005 15:05 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit zo weinig van m'n tentamen snapte. Ik zat me echt de hele tijd af te vragen 'huuh heb ik dit geleerd?'. Was na driekwartier al weg. Als ik m'n best had gedaan had ik nog voor de twee kunnen gaan, maar ik vond het veel te mooi weer daarvoor.
Ja dat weet ik, ik had hem vanmiddag er ff snel naast gelegtquote:Op donderdag 21 april 2005 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een leuke foto's RaymanIk zou alleen bij http://img205.echo.cx/img205/4236/pict00083ba.jpg willen zeggen dat je discs noooooooit met de leeskant naar beneden moet leggen.
Op mijn kamer bij mijn ouders thuis staan nog 2 schapen naast mijn bedquote:Op donderdag 21 april 2005 22:24 schreef RaymanNL het volgende:
Ik moet eigelijk ook maar eensch die knuffelbeer weghalen van me kast, die staat er ook al op zolang ik leef
Wij hebben hier een lading Winnie the Pooh knuffels, Sulley van Monster's Inc., Donkey van Shrek, etcquote:Op donderdag 21 april 2005 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op mijn kamer bij mijn ouders thuis staan nog 2 schapen naast mijn bed![]()
Maar kijk, monster inc is cool, shrek is cool, maar een teddybeer is niet cooL!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Wij hebben hier een lading Winnie the Pooh knuffels, Sulley van Monster's Inc., Donkey van Shrek, etc
Ik heb ook Sully en Mike hier, en Funky Kong, en Koekiemonster, en een walvis, en een neushoorn en nog een zooi meer ookquote:Op donderdag 21 april 2005 22:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Wij hebben hier een lading Winnie the Pooh knuffels, Sulley van Monster's Inc., Donkey van Shrek, etc
Als ik een knuffel van Rayman heb zal die 6-delig zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook Sully en Mike hier, en Funky Kong, en Koekiemonster, en een walvis, en een neushoorn en nog een zooi meer ookKnuffels heeersen.
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook Sully en Mike hier, en Funky Kong, en Koekiemonster, en een walvis, en een neushoorn en nog een zooi meer ookKnuffels heeersen.
Teddybeertjes zijn cool jaquote:Op donderdag 21 april 2005 22:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar kijk, monster inc is cool, shrek is cool, maar een teddybeer is niet cooL!
Gina babe, je bent er weerquote:
Dan zal mijn hoekje wel weer niks voorstellenquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef Tain het volgende:
Als ik verhuisd ben dan ga ik ook wel nieuwe foto's maken van het gamehoekje
Ga je weer allem consoles aansluiten?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef Tain het volgende:
Als ik verhuisd ben dan ga ik ook wel nieuwe foto's maken van het gamehoekje
Neequote:Op vrijdag 22 april 2005 09:19 schreef RaymanNL het volgende:
Zijn jullie niet btw jalours op me spongebob glas MOK?
Je kan even vergelijken met mijn oude opstellingquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan zal mijn hoekje wel weer niks voorstellen
Nou ik vond het een rotzooiquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee
Je bent wel erg netjes moet ik zeggen![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan even vergelijken met mijn oude opstelling
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nee dit is niet alles
Je hebt nog 10 jaar te gaan om zo'n verzameling als Tain nu te verzamelen hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Ok, ik heb weinig games
,
* RaymanNL pakt uit frustratie nog maar een bakkie koffie
Mijn verzameling is in 3 jaar verzameld, behalve mijn ps1 die had ik op mijn 16equote:Op vrijdag 22 april 2005 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt nog 10 jaar te gaan om zo'n verzameling als Tain nu te verzamelen hoor
Dat van mij is ook allemaal maar binnen een jaar gekochtquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn verzameling is in 3 jaar verzameld, behalve mijn ps1 die had ik op mijn 16e
Sssstquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn verzameling is in 3 jaar verzameld, behalve mijn ps1 die had ik op mijn 16e
Ik raad je dan aan om zoveel mogelijk uit te spelen voordat je nieuwe games koopt... Anders blijf je achter de feiten aanlopenquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:36 schreef RaymanNL het volgende:
Maar ik koop denk ik ongeveer 1 spel in de twee maand, bij uitzonderingen meer..... De laatste paar maanden waren dat er dus meerdere, ik heb ook zeker nog wat te doen, meer dan de helft van me games collectie is nog niet uitgespeeld (op alle Rayman spellen na dan....)
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik raad je dan aan om zoveel mogelijk uit te spelen voordat je nieuwe games koopt... Anders blijf je achter de feiten aanlopen
Ja, ik weet het. Net zo als toen ik pokémon colloseum kocht, daar was ik vet ver mee enzow, en toen kocht ik ineensch weer vet veel spellen (3=2 actie bij FRS) toen ging ik die nieuwe spellen spelen, en was ik totaal vergeten waar ik bij pokémon was!quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik raad je dan aan om zoveel mogelijk uit te spelen voordat je nieuwe games koopt... Anders blijf je achter de feiten aanlopen
Stom eigenlijk...quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:41 schreef Tain het volgende:
[..]en niet zoals mij doen dat je op een gegeven moment 4 spellen in de maand koopt
Jahquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Jahgelukkig krijg ik ook helemaal geen PSP binnen vandaag heb ik nu ook helemaal geen PSP erbij
Zolang je maar niets opblaas.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:26 schreef Khadgar het volgende:
G*dver, 170 volt blijft toch nog steeds best pijnlijk eigenlijk. Maar m'n handjes doen het nog.
Joh.quote:
Ik durfquote:Op zaterdag 23 april 2005 13:52 schreef capibar het volgende:
[..]
KWART VOOR 1!!!!!![]()
:o:o:o:o
VLERK!!!!!!!!!!
Maar de printplaat is nog inorde?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:26 schreef Khadgar het volgende:
G*dver, 170 volt blijft toch nog steeds best pijnlijk eigenlijk. Maar m'n handjes doen het nog.
Je bezorgdheid om mijn gezondheid is ontroerend.quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 22:18 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Je bezorgdheid om mijn gezondheid is ontroerend.
Ik zit ondertussen alweer op lvl 12/13 na een ongelofelijk lange lijn van in kut kut teams zittenquote:Op zondag 24 april 2005 22:44 schreef rockstah het volgende:
Volgende week maandag is Gieling zijn level 14 in team slayer kwijt
Vier het hier.
Je vergeet rayman DSquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Net zo als toen ik pokémon colloseum kocht, daar was ik vet ver mee enzow, en toen kocht ik ineensch weer vet veel spellen (3=2 actie bij FRS) toen ging ik die nieuwe spellen spelen, en was ik totaal vergeten waar ik bij pokémon was!Ik weet totaal niet meer wat ik moet doen, wat ik heb gedaan, en waar ik ben geweest
Ook zitten er natuurlijk een aantal miskopen bij me collectie, zoals Harry Potter 3 () en sonic heroes (viel erg tegen), die spellen speel ik zoiezo nooi meer
De meeste spellen die ik heb zijn ook al wel bijna uitgespeeld (zo'n 80-90% uitgespeeld) dus het is niet zo dat ik nooit wat gedaan heb
quote:Op donderdag 21 april 2005 10:29 schreef Roi het volgende:
[..]
Ben trouwens ff een tijdje niet meer online wegens de verhuizen!
pimpquote:Op maandag 25 april 2005 15:57 schreef Roi het volgende:
[..]
Heb trouwens toch ook een brief van het leger gehad![]()
Ik woon sinds twee maanden op kamers en heb sindsdien ongeveer geen tijd meer gehad om te gamen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:53 schreef MMaRsu het volgende:
speknek, schaam je dat je die nog niet hebt uitgespeeld!
Ik moet RE4 ook nog uitspelenquote:Op maandag 25 april 2005 16:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik woon sinds twee maanden op kamers en heb sindsdien ongeveer geen tijd meer gehad om te gamen.
Het is ook zoveel werk, moderator op GAM zijn.
Dat kan je beter in een topicreport plaatsen of in het FB topicquote:Op maandag 25 april 2005 18:44 schreef MMaRsu het volgende:
Wil één van de mods even achter mijn Revo topic een [2] zetten? Was ik vergeten ^^.
Je moet wel bij de juiste inlikken. Yvonne ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:30 schreef capibar het volgende:
[..]
zeg Tain,. als je ooit eens zin hebt in een relletje moet je mij maar eens mod maken.
dat lijkt me idd een veel beter ideequote:Op dinsdag 26 april 2005 17:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je moet wel bij de juiste inlikken. Yvonne ofzo.
Ik ben ook erg benieuwd, het is ook cool dat ik precies moet werken op het moment dat de Nintendo presentatie isquote:Op donderdag 28 april 2005 01:39 schreef MMaRsu het volgende:
Aww man, ik kan echt niet meer wachten totdat de E3 begint. Ik wil weten wat NIntendo gaat doen, en wel NU!
En dat is cool....quote:Op donderdag 28 april 2005 09:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd, het is ook cool dat ik precies moet werken op het moment dat de Nintendo presentatie is![]()
Neej eigenlijk niet, ik baal als een stekker, ik spreek mezelf zo vaak tegenquote:
www.e3expo.comquote:Op donderdag 28 april 2005 13:26 schreef capibar het volgende:
op welke datum is de E3 ookalweer...
leuk voor jequote:Op donderdag 28 april 2005 16:56 schreef pkwarts het volgende:
Capibar, wist je eigenlijk dat ik tegenwoordig foto's kan schieten met onze Canon EOS 350 D met 75-300mm lens
Aan wat voor een bagger ding heb jij dan je geld ook alweer verspilt?quote:Op donderdag 28 april 2005 18:28 schreef capibar het volgende:
[..]
leuk voor je![]()
toch jammer van die noob camera
aan een canon EOS D30, een van de laatste dslr met 'goede kleuren' , de modellen daarna zijn op een chip overgegaan die minder mooie kleuren produceren, zodat je minder inkt hoeft te verspillen bij het afdrukken.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:49 schreef gieling het volgende:
[..]
Aan wat voor een bagger ding heb jij dan je geld ook alweer verspilt?
Handigquote:Op donderdag 28 april 2005 22:08 schreef capibar het volgende:
die heeft in tegenstelling tot de 350D WEL een stevige body (een stalen binnenwerk, ik til me 'n hernia aan mijn D30)
idd, ik kan er een spijker mee een muur inslaan en als extratje krijg ik een stabielere camera voor het langere belichtingswerk.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Handig
Normale mensen gaan meestal op zoek naar lichte cameras
Ik kan ook gewoon gooien met mn camera hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 22:13 schreef capibar het volgende:
[..]
idd, ik kan er een spijker mee een muur inslaan en als extratje krijg ik een stabielere camera voor het langere belichtingswerk.
als ik dan zo'n digicompact (of in pkwarts' geval een 350D ) in mijn handen krijg heb ik echt het idee dat dat ding uit elkaar valt als ik te hard knijp.
Nee, capibar mag het alleen even over camera's hebben om op pkwarts te reagerenquote:Op donderdag 28 april 2005 22:24 schreef RaymanNL het volgende:
Capibar heeft het over camara's mag ik het dan over rayman hebben![]()
Ik weet niet hoe hard jij knijpt maar dat kunststof van m'n CP750 krijg je niet kapotquote:Op donderdag 28 april 2005 22:13 schreef capibar het volgende:
[..]
idd, ik kan er een spijker mee een muur inslaan en als extratje krijg ik een stabielere camera voor het langere belichtingswerk.
als ik dan zo'n digicompact (of in pkwarts' geval een 350D ) in mijn handen krijg heb ik echt het idee dat dat ding uit elkaar valt als ik te hard knijp.
Open een Rayman topic.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:24 schreef RaymanNL het volgende:
Capibar heeft het over camara's mag ik het dan over rayman hebben![]()
laten we het er op houden dat ik de hele tijd gepiep en gekraak hoor als ik een plastic camera vasthoudquote:Op donderdag 28 april 2005 22:31 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hard jij knijpt maar dat kunststof van m'n CP750 krijg je niet kapot![]()
Klinkt meer als een psychiatrische inrichting, mn vader doet ook altijd intake gesprekkenquote:Op donderdag 28 april 2005 22:41 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb morgen een intake gesprek op me nieuwe school
wanneer ga je je doctrine in raymanologie halen?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:41 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb morgen een intake gesprek op me nieuwe school
*meldquote:Op donderdag 28 april 2005 22:56 schreef capibar het volgende:
heeft iemand hier trouwens de da vinci code gelezen?
briljant boek, ik ben nou het bernini mysterie aan het lezen...
bizarre shit hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op schrijf nog een user-reviewquote:
Mag ik dan beginnen over Rayman?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, capibar mag het alleen even over camera's hebben om op pkwarts te reageren
hoi thomperquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:18 schreef Thomper het volgende:
[..]
Mag ik dan beginnen over Rayman?
RaymanNL, welke van de twee is er nou het beste Rayman 2 of Rayman 3? En past 3D beter of 2D? Ikzelf kies voor Rayman 3, en heb het liefste een 3D rayman. Die 2D Raymans vind ik zo on overzichtelijk.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:24 schreef capibar het volgende:
[..]
bizarre shit he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zowel NL als EN gelezenquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:02 schreef Tain het volgende:
Jullie zijn dat boek trouwens wel in het Engels aan het lezen he en genoeg over camera's geluld en rayman heeft zijn eigen topic
Ik begin nog maar netquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:02 schreef Tain het volgende:
Jullie zijn dat boek trouwens wel in het Engels aan het lezen he en genoeg over camera's geluld en rayman heeft zijn eigen topic
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:02 schreef Tain het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:00 schreef gieling het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Tain, ik heb geen zin om oude koeien uit de sloot te halen, maar boeken liggen even wer weg van games als camera's.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:16 schreef capibar het volgende:
[..]In boeken zit een verhaal, in games ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Tain, ik heb geen zin om oude koeien uit de sloot te halen, maar boeken liggen even wer weg van games als camera's.
Boeken liggen een stuk dichterbij
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:16 schreef capibar het volgende:
[..]wat zijn we weer serieus vandaag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Tain, ik heb geen zin om oude koeien uit de sloot te halen, maar boeken liggen even wer weg van games als camera's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
maar bij een game zeg je soms dat de camera niet goed meedraaidquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
In boeken zit een verhaal, in games ook
Boeken liggen een stuk dichterbij
iddquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:25 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
maar bij een game zeg je soms dat de camera niet goed meedraaid![]()
Waarom ben jij nou weer oranje?, voor de koninginnen dagquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:40 schreef gieling het volgende:
Mijn PC kan nog wel een tijd vooruit
Alleen de vid kaart mag wat beter
Waar anders voorquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waarom ben jij nou weer oranje?, voor de koninginnen dag![]()
Ik ben wel jalours!quote:
Ook crew worden dusquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben wel jalours!, was dat vorig jaar ook zo? Achjah nevermind
![]()
Kom naar huis johquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:39 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Zuigen bij een mod is niet meer genoeg tegenwoordig..![]()
Ik ben erg, heel erg jalours op jouquote:
Zijn er niet zoveel, ieder geval in die kist niet en rest is bagger trouwens, hele erge baggerquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:42 schreef Together-Alone het volgende:
Ja man, stomme Oranjebal mensen.. Had je cdtjes gedaan enzo?![]()
Jouw bagger is andermans schat.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Zijn er niet zoveel, ieder geval in die kist niet en rest is bagger trouwens, hele erge bagger
Precies!quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:45 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Jouw bagger is andermans schat.
Wanneer ga je je weblog eigenlijk weer updaten? Ik heb me net weer kostelijk vermaaktquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Precies!, misschien is het wel heel veel geld waard enzow
Ik ga hem zo wel ff updatenquote:Op zaterdag 30 april 2005 04:10 schreef rockstah het volgende:
[..]
Wanneer ga je je weblog eigenlijk weer updaten? Ik heb me net weer kostelijk vermaakt
Ik ga ook maar ff checke wat ik allemaal op de vrijmarkt tegen komquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:56 schreef MaZz_ het volgende:
Yeahhhhh fijne koninginnedag allemaal
Net even op de rommelmarkt geweest en JA HOOR wat kom ik tegen?
2x NES 8 bit (compleet) + Mario/Duckhunt .. samen voor 7 euro!
1x MB VECTREX!!! + 5 games (compleet) vooor f0cking 5 eurooooooo yeah :p
voor zover de update
duckhunt pwnage man, dat spel wil ik ook nog eens kopenquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:56 schreef MaZz_ het volgende:
voor zover de update
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:56 schreef MaZz_ het volgende:
voor zover de update
Allemaalquote:Op donderdag 28 april 2005 22:56 schreef capibar het volgende:
heeft iemand hier trouwens de da vinci code gelezen?
briljant boek, ik ben nou het bernini mysterie aan het lezen...
quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:53 schreef mordradead het volgende:
kutkoninginnedager was hier helemaal niks..... vorig jaar was er veel meer
wel nog een snes gekocht en weggegeven aan jerco![]()
Dat zal Battle Royale 2 zijn geweest, aardige film maar ik vond deel 1 beterquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:24 schreef capibar het volgende:
whow man, gisten zo'n vage japanse film op MTV gezien![]()
Ik snapte er echt niks van.... sprong ergens in... na een minuutje of 10 werd eerst zo'n gast neergeknalt ok...quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:24 schreef capibar het volgende:
whow man, gisten zo'n vage japanse film op MTV gezien![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:27 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik snapte er echt niks van.... sprong ergens in... na een minuutje of 10 werd eerst zo'n gast neergeknalt ok...maar toen dat hoofd van die vrouw onplofte had ik echt genoeg gezien
Kan je wel zeggen ja...quote:
het was IDD battle royale 2,en ligt het nou aan mij of is deze film anti amerikaquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:22 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat zal Battle Royale 2 zijn geweest, aardige film maar ik vond deel 1 beter
Film gaat over Japan, die de tweede wereld oorlog heeft gewonnen. Dan lijk het mij niet dat ze pro-amerikaans zijn in de film.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:43 schreef capibar het volgende:
[..]
het was IDD battle royale 2,en ligt het nou aan mij of is deze film anti amerika![]()
hij is trouwens ook gebanned in amerika![]()
Heb het zelfs op dvd. Te koop voor een paar euro bij de FRS.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:35 schreef gieling het volgende:
Ik vind het schokkend dat zoveel mensen zo'n weirde film kennen
Ja zeker.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:09 schreef Khadgar het volgende:
Is dat een 'blok alle vervelende mannetjes plugin'?
Zie je iets Thomperquote:
Jij heb het helemaal makkelijk. Je hoef berichten maar eenmaal te zien om ze vervolgens te verwijderen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Zie je iets Thomper
Jammer dat dit compleet nutteloos is als je mod bent
Als je dat gaat doen dan wordt dat feedback topic zo volquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Jij heb het helemaal makkelijk. Je hoef berichten maar eenmaal te zien om ze vervolgens te verwijderen.![]()
Hoezo? Je heb niet voor niets een delete-knop.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je dat gaat doen dan wordt dat feedback topic zo vol
Daar is een FB topic niet voor bedoeldquote:Op zondag 1 mei 2005 00:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoezo? Je heb niet voor niets een delete-knop.![]()
Jawel. Straks maak je me wijs dat er geluisterd wordt naar die zeikerds. Of dat Fok een democratie is.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 10:25 schreef mordradead het volgende:
wie hebben er gisteren nog meer adehade gezien? hij blijft o zo mooi he
Fok!kinginnedagquote:Op zondag 1 mei 2005 10:11 schreef mordradead het volgende:
Fok is toch een constitutionele monarchie?
Gelukkig, dan ben jij de enige nog die mijn berichten leestquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Zie je iets Thomper
Jammer dat dit compleet nutteloos is als je mod bent
ik lees je berichten ook niet hoor.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ben jij de enige nog die mijn berichten leest
Lezen en zien is iets heel andersquote:Op zondag 1 mei 2005 13:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ben jij de enige nog die mijn berichten leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |