PSV door door penaltiesquote:
dan vind ik driekwartier nog een hele prestatiequote:Op donderdag 21 april 2005 15:05 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit zo weinig van m'n tentamen snapte. Ik zat me echt de hele tijd af te vragen 'huuh heb ik dit geleerd?'. Was na driekwartier al weg. Als ik m'n best had gedaan had ik nog voor de twee kunnen gaan, maar ik vond het veel te mooi weer daarvoor.
Doet me denken aan een wiskunde proefwerk, maar daarvoor had ik nog wel een 3quote:Op donderdag 21 april 2005 15:05 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit zo weinig van m'n tentamen snapte. Ik zat me echt de hele tijd af te vragen 'huuh heb ik dit geleerd?'. Was na driekwartier al weg. Als ik m'n best had gedaan had ik nog voor de twee kunnen gaan, maar ik vond het veel te mooi weer daarvoor.
Ja dat weet ik, ik had hem vanmiddag er ff snel naast gelegtquote:Op donderdag 21 april 2005 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een leuke foto's RaymanIk zou alleen bij http://img205.echo.cx/img205/4236/pict00083ba.jpg willen zeggen dat je discs noooooooit met de leeskant naar beneden moet leggen.
Op mijn kamer bij mijn ouders thuis staan nog 2 schapen naast mijn bedquote:Op donderdag 21 april 2005 22:24 schreef RaymanNL het volgende:
Ik moet eigelijk ook maar eensch die knuffelbeer weghalen van me kast, die staat er ook al op zolang ik leef
Wij hebben hier een lading Winnie the Pooh knuffels, Sulley van Monster's Inc., Donkey van Shrek, etcquote:Op donderdag 21 april 2005 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op mijn kamer bij mijn ouders thuis staan nog 2 schapen naast mijn bed![]()
Maar kijk, monster inc is cool, shrek is cool, maar een teddybeer is niet cooL!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Wij hebben hier een lading Winnie the Pooh knuffels, Sulley van Monster's Inc., Donkey van Shrek, etc
Ik heb ook Sully en Mike hier, en Funky Kong, en Koekiemonster, en een walvis, en een neushoorn en nog een zooi meer ookquote:Op donderdag 21 april 2005 22:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Wij hebben hier een lading Winnie the Pooh knuffels, Sulley van Monster's Inc., Donkey van Shrek, etc
Als ik een knuffel van Rayman heb zal die 6-delig zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook Sully en Mike hier, en Funky Kong, en Koekiemonster, en een walvis, en een neushoorn en nog een zooi meer ookKnuffels heeersen.
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook Sully en Mike hier, en Funky Kong, en Koekiemonster, en een walvis, en een neushoorn en nog een zooi meer ookKnuffels heeersen.
Teddybeertjes zijn cool jaquote:Op donderdag 21 april 2005 22:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar kijk, monster inc is cool, shrek is cool, maar een teddybeer is niet cooL!
Gina babe, je bent er weerquote:
Dan zal mijn hoekje wel weer niks voorstellenquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef Tain het volgende:
Als ik verhuisd ben dan ga ik ook wel nieuwe foto's maken van het gamehoekje
Ga je weer allem consoles aansluiten?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:16 schreef Tain het volgende:
Als ik verhuisd ben dan ga ik ook wel nieuwe foto's maken van het gamehoekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |