quote:Op woensdag 20 april 2005 16:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Toen Tain nog jong was moest iedereen gewoon nog in dienst dus hij weet er alles van
Ik kijk er nu al naar uitquote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Toen Tain nog jong was moest iedereen gewoon nog in dienst dus hij weet er alles van
Ik heb er eentje uit Israelquote:
Hebben ze geen krijgraad voor zulke verraders?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik dien Nederland ook, niet als soldaat maar als Eindredacteur van FOK!games
Hey ik reageerde ook maar evenquote:Op woensdag 20 april 2005 21:15 schreef Thomper het volgende:
Je zit een beetje helemaal op de verkeerde pagina/in het verkeerde topic?
PSV door door penaltiesquote:
dan vind ik driekwartier nog een hele prestatiequote:Op donderdag 21 april 2005 15:05 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit zo weinig van m'n tentamen snapte. Ik zat me echt de hele tijd af te vragen 'huuh heb ik dit geleerd?'. Was na driekwartier al weg. Als ik m'n best had gedaan had ik nog voor de twee kunnen gaan, maar ik vond het veel te mooi weer daarvoor.
Doet me denken aan een wiskunde proefwerk, maar daarvoor had ik nog wel een 3quote:Op donderdag 21 april 2005 15:05 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit zo weinig van m'n tentamen snapte. Ik zat me echt de hele tijd af te vragen 'huuh heb ik dit geleerd?'. Was na driekwartier al weg. Als ik m'n best had gedaan had ik nog voor de twee kunnen gaan, maar ik vond het veel te mooi weer daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |