Waarom ben jij nou weer oranje?, voor de koninginnen dagquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:40 schreef gieling het volgende:
Mijn PC kan nog wel een tijd vooruit
Alleen de vid kaart mag wat beter
Waar anders voorquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waarom ben jij nou weer oranje?, voor de koninginnen dag![]()
Ik ben wel jalours!quote:
Ook crew worden dusquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben wel jalours!, was dat vorig jaar ook zo? Achjah nevermind
![]()
Kom naar huis johquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:39 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Zuigen bij een mod is niet meer genoeg tegenwoordig..![]()
Ik ben erg, heel erg jalours op jouquote:
Zijn er niet zoveel, ieder geval in die kist niet en rest is bagger trouwens, hele erge baggerquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:42 schreef Together-Alone het volgende:
Ja man, stomme Oranjebal mensen.. Had je cdtjes gedaan enzo?![]()
Jouw bagger is andermans schat.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Zijn er niet zoveel, ieder geval in die kist niet en rest is bagger trouwens, hele erge bagger
Precies!quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:45 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Jouw bagger is andermans schat.
Wanneer ga je je weblog eigenlijk weer updaten? Ik heb me net weer kostelijk vermaaktquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Precies!, misschien is het wel heel veel geld waard enzow
Ik ga hem zo wel ff updatenquote:Op zaterdag 30 april 2005 04:10 schreef rockstah het volgende:
[..]
Wanneer ga je je weblog eigenlijk weer updaten? Ik heb me net weer kostelijk vermaakt
Ik ga ook maar ff checke wat ik allemaal op de vrijmarkt tegen komquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:56 schreef MaZz_ het volgende:
Yeahhhhh fijne koninginnedag allemaal
Net even op de rommelmarkt geweest en JA HOOR wat kom ik tegen?
2x NES 8 bit (compleet) + Mario/Duckhunt .. samen voor 7 euro!
1x MB VECTREX!!! + 5 games (compleet) vooor f0cking 5 eurooooooo yeah :p
voor zover de update
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |