*meldquote:Op donderdag 28 april 2005 22:56 schreef capibar het volgende:
heeft iemand hier trouwens de da vinci code gelezen?
briljant boek, ik ben nou het bernini mysterie aan het lezen...
bizarre shit hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op schrijf nog een user-reviewquote:
Mag ik dan beginnen over Rayman?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, capibar mag het alleen even over camera's hebben om op pkwarts te reageren
hoi thomperquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:18 schreef Thomper het volgende:
[..]
Mag ik dan beginnen over Rayman?
RaymanNL, welke van de twee is er nou het beste Rayman 2 of Rayman 3? En past 3D beter of 2D? Ikzelf kies voor Rayman 3, en heb het liefste een 3D rayman. Die 2D Raymans vind ik zo on overzichtelijk.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:24 schreef capibar het volgende:
[..]
bizarre shit he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zowel NL als EN gelezenquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:02 schreef Tain het volgende:
Jullie zijn dat boek trouwens wel in het Engels aan het lezen he en genoeg over camera's geluld en rayman heeft zijn eigen topic
Ik begin nog maar netquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:02 schreef Tain het volgende:
Jullie zijn dat boek trouwens wel in het Engels aan het lezen he en genoeg over camera's geluld en rayman heeft zijn eigen topic
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:02 schreef Tain het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:00 schreef gieling het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Tain, ik heb geen zin om oude koeien uit de sloot te halen, maar boeken liggen even wer weg van games als camera's.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:16 schreef capibar het volgende:
[..]In boeken zit een verhaal, in games ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Tain, ik heb geen zin om oude koeien uit de sloot te halen, maar boeken liggen even wer weg van games als camera's.
Boeken liggen een stuk dichterbij
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:16 schreef capibar het volgende:
[..]wat zijn we weer serieus vandaag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Tain, ik heb geen zin om oude koeien uit de sloot te halen, maar boeken liggen even wer weg van games als camera's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
maar bij een game zeg je soms dat de camera niet goed meedraaidquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
In boeken zit een verhaal, in games ook
Boeken liggen een stuk dichterbij
iddquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:25 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
maar bij een game zeg je soms dat de camera niet goed meedraaid![]()
Waarom ben jij nou weer oranje?, voor de koninginnen dagquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:40 schreef gieling het volgende:
Mijn PC kan nog wel een tijd vooruit
Alleen de vid kaart mag wat beter
Waar anders voorquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waarom ben jij nou weer oranje?, voor de koninginnen dag![]()
Ik ben wel jalours!quote:
Ook crew worden dusquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben wel jalours!, was dat vorig jaar ook zo? Achjah nevermind
![]()
Kom naar huis johquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:39 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Zuigen bij een mod is niet meer genoeg tegenwoordig..![]()
Ik ben erg, heel erg jalours op jouquote:
Zijn er niet zoveel, ieder geval in die kist niet en rest is bagger trouwens, hele erge baggerquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:42 schreef Together-Alone het volgende:
Ja man, stomme Oranjebal mensen.. Had je cdtjes gedaan enzo?![]()
Jouw bagger is andermans schat.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Zijn er niet zoveel, ieder geval in die kist niet en rest is bagger trouwens, hele erge bagger
Precies!quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:45 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Jouw bagger is andermans schat.
Wanneer ga je je weblog eigenlijk weer updaten? Ik heb me net weer kostelijk vermaaktquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Precies!, misschien is het wel heel veel geld waard enzow
Ik ga hem zo wel ff updatenquote:Op zaterdag 30 april 2005 04:10 schreef rockstah het volgende:
[..]
Wanneer ga je je weblog eigenlijk weer updaten? Ik heb me net weer kostelijk vermaakt
Ik ga ook maar ff checke wat ik allemaal op de vrijmarkt tegen komquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:56 schreef MaZz_ het volgende:
Yeahhhhh fijne koninginnedag allemaal
Net even op de rommelmarkt geweest en JA HOOR wat kom ik tegen?
2x NES 8 bit (compleet) + Mario/Duckhunt .. samen voor 7 euro!
1x MB VECTREX!!! + 5 games (compleet) vooor f0cking 5 eurooooooo yeah :p
voor zover de update
duckhunt pwnage man, dat spel wil ik ook nog eens kopenquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:56 schreef MaZz_ het volgende:
voor zover de update
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:56 schreef MaZz_ het volgende:
voor zover de update
Allemaalquote:Op donderdag 28 april 2005 22:56 schreef capibar het volgende:
heeft iemand hier trouwens de da vinci code gelezen?
briljant boek, ik ben nou het bernini mysterie aan het lezen...
quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:53 schreef mordradead het volgende:
kutkoninginnedager was hier helemaal niks..... vorig jaar was er veel meer
wel nog een snes gekocht en weggegeven aan jerco![]()
Dat zal Battle Royale 2 zijn geweest, aardige film maar ik vond deel 1 beterquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:24 schreef capibar het volgende:
whow man, gisten zo'n vage japanse film op MTV gezien![]()
Ik snapte er echt niks van.... sprong ergens in... na een minuutje of 10 werd eerst zo'n gast neergeknalt ok...quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:24 schreef capibar het volgende:
whow man, gisten zo'n vage japanse film op MTV gezien![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:27 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik snapte er echt niks van.... sprong ergens in... na een minuutje of 10 werd eerst zo'n gast neergeknalt ok...maar toen dat hoofd van die vrouw onplofte had ik echt genoeg gezien
Kan je wel zeggen ja...quote:
het was IDD battle royale 2,en ligt het nou aan mij of is deze film anti amerikaquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:22 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat zal Battle Royale 2 zijn geweest, aardige film maar ik vond deel 1 beter
Film gaat over Japan, die de tweede wereld oorlog heeft gewonnen. Dan lijk het mij niet dat ze pro-amerikaans zijn in de film.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:43 schreef capibar het volgende:
[..]
het was IDD battle royale 2,en ligt het nou aan mij of is deze film anti amerika![]()
hij is trouwens ook gebanned in amerika![]()
Heb het zelfs op dvd. Te koop voor een paar euro bij de FRS.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:35 schreef gieling het volgende:
Ik vind het schokkend dat zoveel mensen zo'n weirde film kennen
Ja zeker.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:09 schreef Khadgar het volgende:
Is dat een 'blok alle vervelende mannetjes plugin'?
Zie je iets Thomperquote:
Jij heb het helemaal makkelijk. Je hoef berichten maar eenmaal te zien om ze vervolgens te verwijderen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Zie je iets Thomper
Jammer dat dit compleet nutteloos is als je mod bent
Als je dat gaat doen dan wordt dat feedback topic zo volquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Jij heb het helemaal makkelijk. Je hoef berichten maar eenmaal te zien om ze vervolgens te verwijderen.![]()
Hoezo? Je heb niet voor niets een delete-knop.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je dat gaat doen dan wordt dat feedback topic zo vol
Daar is een FB topic niet voor bedoeldquote:Op zondag 1 mei 2005 00:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoezo? Je heb niet voor niets een delete-knop.![]()
Jawel. Straks maak je me wijs dat er geluisterd wordt naar die zeikerds. Of dat Fok een democratie is.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 10:25 schreef mordradead het volgende:
wie hebben er gisteren nog meer adehade gezien? hij blijft o zo mooi he
Fok!kinginnedagquote:Op zondag 1 mei 2005 10:11 schreef mordradead het volgende:
Fok is toch een constitutionele monarchie?
Gelukkig, dan ben jij de enige nog die mijn berichten leestquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Zie je iets Thomper
Jammer dat dit compleet nutteloos is als je mod bent
ik lees je berichten ook niet hoor.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ben jij de enige nog die mijn berichten leest
Lezen en zien is iets heel andersquote:Op zondag 1 mei 2005 13:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ben jij de enige nog die mijn berichten leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |