Maar de printplaat is nog inorde?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:26 schreef Khadgar het volgende:
G*dver, 170 volt blijft toch nog steeds best pijnlijk eigenlijk. Maar m'n handjes doen het nog.
Je bezorgdheid om mijn gezondheid is ontroerend.quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 22:18 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Je bezorgdheid om mijn gezondheid is ontroerend.
Ik zit ondertussen alweer op lvl 12/13 na een ongelofelijk lange lijn van in kut kut teams zittenquote:Op zondag 24 april 2005 22:44 schreef rockstah het volgende:
Volgende week maandag is Gieling zijn level 14 in team slayer kwijt
Vier het hier.
Je vergeet rayman DSquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Net zo als toen ik pokémon colloseum kocht, daar was ik vet ver mee enzow, en toen kocht ik ineensch weer vet veel spellen (3=2 actie bij FRS) toen ging ik die nieuwe spellen spelen, en was ik totaal vergeten waar ik bij pokémon was!Ik weet totaal niet meer wat ik moet doen, wat ik heb gedaan, en waar ik ben geweest
Ook zitten er natuurlijk een aantal miskopen bij me collectie, zoals Harry Potter 3 () en sonic heroes (viel erg tegen), die spellen speel ik zoiezo nooi meer
De meeste spellen die ik heb zijn ook al wel bijna uitgespeeld (zo'n 80-90% uitgespeeld) dus het is niet zo dat ik nooit wat gedaan heb
quote:Op donderdag 21 april 2005 10:29 schreef Roi het volgende:
[..]
Ben trouwens ff een tijdje niet meer online wegens de verhuizen!
pimpquote:Op maandag 25 april 2005 15:57 schreef Roi het volgende:
[..]
Heb trouwens toch ook een brief van het leger gehad![]()
Ik woon sinds twee maanden op kamers en heb sindsdien ongeveer geen tijd meer gehad om te gamen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:53 schreef MMaRsu het volgende:
speknek, schaam je dat je die nog niet hebt uitgespeeld!
Ik moet RE4 ook nog uitspelenquote:Op maandag 25 april 2005 16:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik woon sinds twee maanden op kamers en heb sindsdien ongeveer geen tijd meer gehad om te gamen.
Het is ook zoveel werk, moderator op GAM zijn.
Dat kan je beter in een topicreport plaatsen of in het FB topicquote:Op maandag 25 april 2005 18:44 schreef MMaRsu het volgende:
Wil één van de mods even achter mijn Revo topic een [2] zetten? Was ik vergeten ^^.
Je moet wel bij de juiste inlikken. Yvonne ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:30 schreef capibar het volgende:
[..]
zeg Tain,. als je ooit eens zin hebt in een relletje moet je mij maar eens mod maken.
dat lijkt me idd een veel beter ideequote:Op dinsdag 26 april 2005 17:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je moet wel bij de juiste inlikken. Yvonne ofzo.
Ik ben ook erg benieuwd, het is ook cool dat ik precies moet werken op het moment dat de Nintendo presentatie isquote:Op donderdag 28 april 2005 01:39 schreef MMaRsu het volgende:
Aww man, ik kan echt niet meer wachten totdat de E3 begint. Ik wil weten wat NIntendo gaat doen, en wel NU!
En dat is cool....quote:Op donderdag 28 april 2005 09:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd, het is ook cool dat ik precies moet werken op het moment dat de Nintendo presentatie is![]()
Neej eigenlijk niet, ik baal als een stekker, ik spreek mezelf zo vaak tegenquote:
www.e3expo.comquote:Op donderdag 28 april 2005 13:26 schreef capibar het volgende:
op welke datum is de E3 ookalweer...
leuk voor jequote:Op donderdag 28 april 2005 16:56 schreef pkwarts het volgende:
Capibar, wist je eigenlijk dat ik tegenwoordig foto's kan schieten met onze Canon EOS 350 D met 75-300mm lens
Aan wat voor een bagger ding heb jij dan je geld ook alweer verspilt?quote:Op donderdag 28 april 2005 18:28 schreef capibar het volgende:
[..]
leuk voor je![]()
toch jammer van die noob camera
aan een canon EOS D30, een van de laatste dslr met 'goede kleuren' , de modellen daarna zijn op een chip overgegaan die minder mooie kleuren produceren, zodat je minder inkt hoeft te verspillen bij het afdrukken.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:49 schreef gieling het volgende:
[..]
Aan wat voor een bagger ding heb jij dan je geld ook alweer verspilt?
Handigquote:Op donderdag 28 april 2005 22:08 schreef capibar het volgende:
die heeft in tegenstelling tot de 350D WEL een stevige body (een stalen binnenwerk, ik til me 'n hernia aan mijn D30)
idd, ik kan er een spijker mee een muur inslaan en als extratje krijg ik een stabielere camera voor het langere belichtingswerk.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Handig
Normale mensen gaan meestal op zoek naar lichte cameras
Ik kan ook gewoon gooien met mn camera hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 22:13 schreef capibar het volgende:
[..]
idd, ik kan er een spijker mee een muur inslaan en als extratje krijg ik een stabielere camera voor het langere belichtingswerk.
als ik dan zo'n digicompact (of in pkwarts' geval een 350D ) in mijn handen krijg heb ik echt het idee dat dat ding uit elkaar valt als ik te hard knijp.
Nee, capibar mag het alleen even over camera's hebben om op pkwarts te reagerenquote:Op donderdag 28 april 2005 22:24 schreef RaymanNL het volgende:
Capibar heeft het over camara's mag ik het dan over rayman hebben![]()
Ik weet niet hoe hard jij knijpt maar dat kunststof van m'n CP750 krijg je niet kapotquote:Op donderdag 28 april 2005 22:13 schreef capibar het volgende:
[..]
idd, ik kan er een spijker mee een muur inslaan en als extratje krijg ik een stabielere camera voor het langere belichtingswerk.
als ik dan zo'n digicompact (of in pkwarts' geval een 350D ) in mijn handen krijg heb ik echt het idee dat dat ding uit elkaar valt als ik te hard knijp.
Open een Rayman topic.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:24 schreef RaymanNL het volgende:
Capibar heeft het over camara's mag ik het dan over rayman hebben![]()
laten we het er op houden dat ik de hele tijd gepiep en gekraak hoor als ik een plastic camera vasthoudquote:Op donderdag 28 april 2005 22:31 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hard jij knijpt maar dat kunststof van m'n CP750 krijg je niet kapot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |