Wanneer ga je je weblog eigenlijk weer updaten? Ik heb me net weer kostelijk vermaaktquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Precies!, misschien is het wel heel veel geld waard enzow
Ik ga hem zo wel ff updatenquote:Op zaterdag 30 april 2005 04:10 schreef rockstah het volgende:
[..]
Wanneer ga je je weblog eigenlijk weer updaten? Ik heb me net weer kostelijk vermaakt
Ik ga ook maar ff checke wat ik allemaal op de vrijmarkt tegen komquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:56 schreef MaZz_ het volgende:
Yeahhhhh fijne koninginnedag allemaal
Net even op de rommelmarkt geweest en JA HOOR wat kom ik tegen?
2x NES 8 bit (compleet) + Mario/Duckhunt .. samen voor 7 euro!
1x MB VECTREX!!! + 5 games (compleet) vooor f0cking 5 eurooooooo yeah :p
voor zover de update
duckhunt pwnage man, dat spel wil ik ook nog eens kopenquote:Op zaterdag 30 april 2005 10:56 schreef MaZz_ het volgende:
voor zover de update
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:56 schreef MaZz_ het volgende:
voor zover de update
Allemaalquote:Op donderdag 28 april 2005 22:56 schreef capibar het volgende:
heeft iemand hier trouwens de da vinci code gelezen?
briljant boek, ik ben nou het bernini mysterie aan het lezen...
quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:53 schreef mordradead het volgende:
kutkoninginnedager was hier helemaal niks..... vorig jaar was er veel meer
wel nog een snes gekocht en weggegeven aan jerco![]()
Dat zal Battle Royale 2 zijn geweest, aardige film maar ik vond deel 1 beterquote:Op zaterdag 30 april 2005 14:24 schreef capibar het volgende:
whow man, gisten zo'n vage japanse film op MTV gezien![]()
Ik snapte er echt niks van.... sprong ergens in... na een minuutje of 10 werd eerst zo'n gast neergeknalt ok...quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:24 schreef capibar het volgende:
whow man, gisten zo'n vage japanse film op MTV gezien![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:27 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik snapte er echt niks van.... sprong ergens in... na een minuutje of 10 werd eerst zo'n gast neergeknalt ok...maar toen dat hoofd van die vrouw onplofte had ik echt genoeg gezien
Kan je wel zeggen ja...quote:
het was IDD battle royale 2,en ligt het nou aan mij of is deze film anti amerikaquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:22 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat zal Battle Royale 2 zijn geweest, aardige film maar ik vond deel 1 beter
Film gaat over Japan, die de tweede wereld oorlog heeft gewonnen. Dan lijk het mij niet dat ze pro-amerikaans zijn in de film.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:43 schreef capibar het volgende:
[..]
het was IDD battle royale 2,en ligt het nou aan mij of is deze film anti amerika![]()
hij is trouwens ook gebanned in amerika![]()
Heb het zelfs op dvd. Te koop voor een paar euro bij de FRS.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:35 schreef gieling het volgende:
Ik vind het schokkend dat zoveel mensen zo'n weirde film kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |