Klinkt meer als een psychiatrische inrichting, mn vader doet ook altijd intake gesprekkenquote:Op donderdag 28 april 2005 22:41 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb morgen een intake gesprek op me nieuwe school
wanneer ga je je doctrine in raymanologie halen?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:41 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb morgen een intake gesprek op me nieuwe school
*meldquote:Op donderdag 28 april 2005 22:56 schreef capibar het volgende:
heeft iemand hier trouwens de da vinci code gelezen?
briljant boek, ik ben nou het bernini mysterie aan het lezen...
bizarre shit hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op schrijf nog een user-reviewquote:
Mag ik dan beginnen over Rayman?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, capibar mag het alleen even over camera's hebben om op pkwarts te reageren
hoi thomperquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:18 schreef Thomper het volgende:
[..]
Mag ik dan beginnen over Rayman?
RaymanNL, welke van de twee is er nou het beste Rayman 2 of Rayman 3? En past 3D beter of 2D? Ikzelf kies voor Rayman 3, en heb het liefste een 3D rayman. Die 2D Raymans vind ik zo on overzichtelijk.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:24 schreef capibar het volgende:
[..]
bizarre shit he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zowel NL als EN gelezenquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:02 schreef Tain het volgende:
Jullie zijn dat boek trouwens wel in het Engels aan het lezen he en genoeg over camera's geluld en rayman heeft zijn eigen topic
Ik begin nog maar netquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:02 schreef Tain het volgende:
Jullie zijn dat boek trouwens wel in het Engels aan het lezen he en genoeg over camera's geluld en rayman heeft zijn eigen topic
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:02 schreef Tain het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:00 schreef gieling het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Tain, ik heb geen zin om oude koeien uit de sloot te halen, maar boeken liggen even wer weg van games als camera's.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:16 schreef capibar het volgende:
[..]In boeken zit een verhaal, in games ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Tain, ik heb geen zin om oude koeien uit de sloot te halen, maar boeken liggen even wer weg van games als camera's.
Boeken liggen een stuk dichterbij
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:16 schreef capibar het volgende:
[..]wat zijn we weer serieus vandaag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Tain, ik heb geen zin om oude koeien uit de sloot te halen, maar boeken liggen even wer weg van games als camera's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
maar bij een game zeg je soms dat de camera niet goed meedraaidquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
In boeken zit een verhaal, in games ook
Boeken liggen een stuk dichterbij
iddquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:25 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
maar bij een game zeg je soms dat de camera niet goed meedraaid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |