Dat meen je toch niet!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:55 schreef Billy_Mack het volgende:
Mijn huidige vriendin heeft diepbruin haar en het valt me op (in vergelijking met vorige vriendinnen) dat donkerharige vrouwen altijd wat meer aromagevoelig zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik vond de TT wel apartquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:19 schreef Roellio het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Donkerharige vrouwen aromagevoeliger!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is met stip de grappigste en meest onzinnige opmerking van de dag!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat heb ik ook altijd begrepen. Gewoon goed wassen met warm water is voldoende. Zeep kon de belans verstorenquote:Op vrijdag 15 april 2005 07:24 schreef XTracer het volgende:
Wat ik ook wel eens gehoord heb, is dat het door gebruik van zeep 'daarbeneden' kan komen.
Kan je uit eigen ervaring mededelen dat, dat klopt. Of ik moet er net precies de 'stinkende' tussenuit hebben gehaald. Of dit wetenschappelijk bewezen is? Dacht wel dat donkere vrouwen meer zweten dan blonde dames.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:19 schreef Roellio het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Donkerharige vrouwen aromagevoeliger!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is met stip de grappigste en meest onzinnige opmerking van de dag!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Overgevenquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:28 schreef Morwen het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kulleken? Wat is dat nou weer?
het is zo! :’(quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:19 schreef Roellio het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:25 schreef Stiffmaster het volgende:
Koop zo'n neusklem die die schoonzwemsters ook op hebben...
zien jullie nou wel? Het is echt serieus zo. Van de ongeveer 7 vriendinnen/meisjes waren er 4 donkerharig, en het was toch echt zo!quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:58 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Kan je uit eigen ervaring mededelen dat, dat klopt. Of ik moet er net precies de 'stinkende' tussenuit hebben gehaald. Of dit wetenschappelijk bewezen is? Dacht wel dat donkere vrouwen meer zweten dan blonde dames.
en gewoon eerlijk zeggen dat het niet lekker ruikt daaronder en dat ze het schoon moet maken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:46 schreef ondeugend het volgende:
Samen douchen.... en het is ook nog eens een heerlijk voorspel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt, ik heb toen ook flink gescholden op mijn exquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:31 schreef ee-04 het volgende:
pff zou er mee oppassen hoor, niet echt leuk om te horenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoe doe je dat? je weet hoe je ruikt en SMAAKT?quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Wel vreemd trouwens dat ze het niet weet van zichzelf, ik weet hoe ik ruik en smaak en als er wat mis is of het is niet meer fris dan was ik me even snel...
Ik heb vingers en en neus net als jij. En van pijpen na de sex ben ik niet vies. Maar dat is off-topicquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:52 schreef Kletz het volgende:
[..]
hoe doe je dat? je weet hoe je ruikt en SMAAKT?
Ja gooohhhhh. Ik weet het ook hoor. Kwestie van vinger erin en aflikken. Ik wil wel weten hoe ik smaakquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:52 schreef Kletz het volgende:
[..]
Volgens TS maakt ze het wel schoon en ligt het niet aan de hygiene. Het zou te maken kunnen hebben met een infectie, dus eigenlijk moet ze even naar de huisarts. Ik ben het met je eens dat hij haar daar op een voorzichtige manier mag wijzen. Tot die tijd zou ik douchen als voorspel aanraden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:49 schreef Kletz het volgende:
[..]
en gewoon eerlijk zeggen dat het niet lekker ruikt daaronder en dat ze het schoon moet maken.
Dat hoef je maar 1 keer te zeggen
Vies? Het is gezond om je eigen lichaam te kennen, en volgens mij heeft iedere vrouw weleens haar vingers even erin gedoopt en dan haar vingers afgelikt. Gewoon even checken toch!quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:57 schreef Kletz het volgende:
jullie wijfen zijn viesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.haha ik spuit niet op mezelf en lik het vervolgens op om te kijken hoe lekker of vies ik smaak.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pijpen na de sex hmmzz.. das wel geil
Mag er gebraakt worden?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vies? Het is gezond om je eigen lichaam te kennen, en volgens mij heeft iedere vrouw weleens haar vingers even erin gedoopt en dan haar vingers afgelikt. Gewoon even checken toch!
Meeste jongens hebben hun cum vast ook wel geproefd. Maar jij dus niet? Moet je doen joh, leuk om het verschil te proeven als je veel cola hebt gedronken of pittig hebt gegetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat ze naar kaneel smaakt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:52 schreef Kletz het volgende:
[..]
Maar je staat er wel op dat je vriendin slikt?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:27 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Mag er gebraakt worden?
Nee sorry, heb nog nooit mijn eigen cum geproefd, ga al over men nek bij de gedachteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nadat ik malibu gedronken heb, zou ik misschien met mijn zatte hoofd er nog over nadenken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vies? Het is gezond om je eigen lichaam te kennen, en volgens mij heeft iedere vrouw weleens haar vingers even erin gedoopt en dan haar vingers afgelikt. Gewoon even checken toch!
Meeste jongens hebben hun cum vast ook wel geproefd. Maar jij dus niet? Moet je doen joh, leuk om het verschil te proeven als je veel cola hebt gedronken of pittig hebt gegetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ag soms ga je van de ene discussie over op een ander. Het gebeurd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:32 schreef Aventura het volgende:
He, dat is een andere discussie..on topic blijven aub.
Tja, en die zijn er in jouw geval niet zoveel, hè?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:31 schreef Kletz het volgende:
[..]
Maar no fakking way dat ik mijn eigen cum ga op slurpen. Dat laat ik wel aan vrouwen over die het willen.
Zeg ik dat? Ze doet dit geheel vrijwillig.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar je staat er wel op dat je vriendin slikt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kut man, nu zit ik bij elk meisje dat donker haar heeft te denken, zou haar poesje stinkenquote:Op vrijdag 15 april 2005 08:58 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Kan je uit eigen ervaring mededelen dat, dat klopt. Of ik moet er net precies de 'stinkende' tussenuit hebben gehaald. Of dit wetenschappelijk bewezen is? Dacht wel dat donkere vrouwen meer zweten dan blonde dames.
klopt... hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:38 schreef ItsWoody het volgende:
[..]
Tja, en die zijn er in jouw geval niet zoveel, hè?
Beste tip tot nog toe, shampooquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:52 schreef Syrena het volgende:
Overigens was ik met shampoo en nooit alleen met lauw water, of ik gebruik die Lactacyd emulsie. De truuk is om het met je handen te doen en niet met een washandje, want die schuren te hard en dan heb weer meer kans op een schimmelinfectie. Handzeep is ook GEEN goed idee, toen had ik na 10 min al jeuk.
Indd, je gaat toch niet op je eigen zaat staan malen ?!quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:31 schreef Kletz het volgende:
[..]
nadat ik malibu gedronken heb, zou ik misschien met mijn zatte hoofd er nog over nadenken.
Maar no fakking way dat ik mijn eigen cum ga op slurpen. Dat laat ik wel aan vrouwen over die het willen.
de dag is nog niet om. ik moet uit ervaring zeggen dat dit ook mijn conclusie is, maar meer geur is zeker niet altijd erg.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:19 schreef Roellio het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Lul niet joh gek, je vreet je eigen braaksel of neus wokkels toch ook niet op,quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:34 schreef MikeyMan het volgende:
Stel je niet aan joh... Moet je soms nog uit de kast komen ofzo? Dat je bang bent dat je homo bent omdat je het misschien niet zo vies vindt als je zou verwachten?
Niet liggen zeiken over sperma als je verwacht dat je vriendin wel slikt... Tis geen zoutzuur...
Mwah, over het algemeen eet er denk ik niemand zijn/haar eigen braaksel op (neuswokkels wel degelijk, ik bekenquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:56 schreef Haan het volgende:
[..]
Lul niet joh gek, je vreet je eigen braaksel of neus wokkels toch ook niet op,
En waar maak jij uit op dat ik verwacht dat m'n vriendin het wel slikt?
Cool, ik word grijs! Heb ik binnenkort helemaal geen aroma meer... Jippie, scheelt weer douchen...quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de dag is nog niet om. ik moet uit ervaring zeggen dat dit ook mijn conclusie is, maar meer geur is zeker niet altijd erg.
jij was zeker een brunette ooit?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:21 schreef innovative het volgende:
[..]
Cool, ik word grijs! Heb ik binnenkort helemaal geen aroma meer... Jippie, scheelt weer douchen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vroegah jahquote:
Ik heb meer dan genoeg ervaring met schimmelinfecties en ik kan je vertellen dat bij mij alleen de handzeep voor problemen heeft gezorgd. En sex. Maar dat staat allemaal in het schimmelinfectietopic.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:14 schreef innovative het volgende:
[..]
Beste tip tot nog toe, shampooom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zit jij expres schimmels te kweken ofzo? Ook lactacyd is onnodig, sterker nog, het verstoort je natuurlijke verzorging en zorgt uiteindelijk voor meer schimmels...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heej ik heb er geen problemen mee dat sommige mensen daar behoefte aan hebben hoor,quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:20 schreef innovative het volgende:
[..]
Mwah, over het algemeen eet er denk ik niemand zijn/haar eigen braaksel op (neuswokkels wel degelijk, ik bekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ik krijg wel eens mijn eigen vocht binnen, boeiend! Ik lik rustig mijn vingers af als ik heb liggen vingeren,
Lieve schat, ik heb járen lang schimmels gehad, elke 6 à 8 weken weer, en geloof mij maar, ook in shampoo zit zeep. Wellicht heb jij geluk gehad, maar ik kan je vertellen, elk middel met zeep is slecht voor je vagina. Uitleg? Zeep is basisch, de pH is boven de 7 (dat is neutraal). Je vagina is zuur, de pH ligt rond de 5. Als je met zeep (shampoo, douchegel, handzeep of wat ook) je vagina gaat wassen, dan wordt de pHwaarde van je vagina verhoogt, waardoor je vatbaarder bent voor schimmels. pH neutraal is dus niet goed voor je vagina, aangezien die zuur is! Je verkloot dan alsnog je natuurlijke bescherming!!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg ervaring met schimmelinfecties en ik kan je vertellen dat bij mij alleen de handzeep voor problemen heeft gezorgd. En sex. Maar dat staat allemaal in het schimmelinfectietopic.
Je moet ook niet dagelijk je doos in het sop zetten of de lactacyd, maar om de dag o.i.d. Voor mijn part de dag dat je weet dat je sex gaat hebben en verder niet. Shampoo is ook pH neutraal, in tegenstelling tot zeep. Toiletzeep bedoel ik dan. Uitgebreid schrobben is ook niet nodig.
En uitkijken met scheren inderdaad.
Het nadeel van alleen lauw water vind ik dat je schaamhaar blijft ruiken. Op de 1 of andere manier blijft in dat haar heel snel geur hangen en dus ook helaas vieze geurtjes. Ik had eens een ex met een schone piemelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en schaamhaar dat niet lekker fris rookJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je zit er met je neus toch vrij dicht op. Dus misschien is nog een optie (als ze geen shampoo aan haar muts wil) om de onderkant met een watje met water te doen en haar schaamhaar wel met shampoo.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind mijn eigen ontlasting opvreten écht wat anders... Maareh, ook dat verwacht ik niet van mijn partner, sterker nog, ik zou het niet willen...quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:49 schreef Haan het volgende:
[..]
Heej ik heb er geen problemen mee dat sommige mensen daar behoefte aan hebben hoor,
ik dacht dat je eigen lichaams-sappen oppeuzelen 1 ding was wat Mensen van beesten anders maakt,Beetje katten en poesies die hun eigen aars schoon likken, hondje's die schijt op vreten alsof het een gebakje is, allemaal heel normaal en dat bepaalde mensen daar weer behoefte aan hebben,
Zal wel weer zo'n Back-to-nature/Flower-power iets zijn ofzo... afijn doen wat je niet laten kunt!
Mjah, als je er bewust op moet gaan zitten kauwen doe ik het ook liever niet nee...quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:19 schreef Haan het volgende:
ik zie het niet als vergif of iets dergelijks, ik vind het gewoon smerig om je eigen smuk op te kanen,
en je hebt opzich ook wel gelijk, dat ze dan voor-vocht binnen zou krijgen, da's waar.
ik vind het ook niet erg om te beffen bijv. maar daarna veeg ik dus wel ff m'n bek af.
Ik vind het gewoon smerig om je eigen lichaams meuk te kanen, zal wel tussen de oortjes zittenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als er iets geil is dan is het wel lekker zoenen na haar mond te hebben volgespotenquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:27 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Mag er gebraakt worden?
Nee sorry, heb nog nooit mijn eigen cum geproefd, ga al over men nek bij de gedachteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:57 schreef innovative het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb járen lang schimmels gehad, elke 6 à 8 weken weer, en geloof mij maar, ook in shampoo zit zeep.
Oh my god, is het tegenwoordig al stoer als je schimmels in je doos hebt?quote:Ik heb meer dan genoeg ervaring met schimmelinfecties en ik kan je vertellen dat bij mij alleen de handzeep voor problemen heeft gezorgd.
mwah... paddo's zijn al een tijdje populair hoorquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:59 schreef Menyo het volgende:
[..]
[..]
Oh my god, is het tegenwoordig al stoer als je schimmels in je doos hebt?
Ja, hoef nooit naar de supermarkt als ik champignons nodig heb. Handig en nog goedkoop ook...quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:59 schreef Menyo het volgende:
[..]
[..]
Oh my god, is het tegenwoordig al stoer als je schimmels in je doos hebt?
quote:Op donderdag 14 april 2005 23:55 schreef Billy_Mack het volgende:
aromagevoelig zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja idd. Een keertje vind ik lactacyd weleens handig, maar als ik het twee dagen achter elkaar gebruik raakt de boel al pijnlijk geirriteerd. Die kruidvat intiemdoekjes heb ik trouwens geen last van, die zijn wel ok voor tussendoor en makkelijk mee te nemen en zo.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:57 schreef innovative het volgende:
Dames, als u geen schimmels blieft, blijf van de zeepjes af! Als je écht wilt boenen, neem lactacyd uitwendig. Tis ook rotzooi, maar goed, minder erg dan shampooom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik scheer ook gewoon met shampoo of zeep.quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:25 schreef Yoni het volgende:
Ik zoek alleen nog naar een alternatief voor scheerschuim, zonder iets scheren vind ik niet prettig, haar ook niet....
quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:25 schreef Yoni het volgende:
knip..
Mijn ene ex bracht het heel subtiel en wij douchten meestal gewoon samen voor de sex. Een andere ex was echt héél fout. Die liep op een gegeven moment snuffend door de kamer op zoek naar wat ie toch voor raars rook, hij eindigde bij mijn kruis met de tekst "Oh gatver jij bent het!"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
..knip..
lactacyd vagina zeep spul is inderdaad de ultieme oplossing voor dit probleem! neem haar mee onder de douche , en zonder dat ze het door heeft doe je een grote klodder lactacyd in je handpalm en dan haar ff lekker wassen...quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:18 schreef KonnieKipke het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
aromagevoeligom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zet dr eens op een lactacyd kuurtje voor een week.
Het aroma komt je tegemoet zodra je het slipje open doet. >^_^<quote:Op donderdag 14 april 2005 23:55 schreef Billy_Mack het volgende:
aromagevoelig
Halloooooo ik heb diverse emailuitwisselingen gehad met een wetenschapper die er onderzoek naar doet, dus zeg niet dat het mij aan kennis ontbreekt ja!! En sinds wanneer is de binnenkant van een schaamlip hetzelfde als de binnenkant van de vagina?! Klein anatomisch verschilletje.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:14 schreef innovative het volgende:
[..]
Ja, hoef nooit naar de supermarkt als ik champignons nodig heb. Handig en nog goedkoop ook...
Even zonder dollen, nee, het is niet stoer, leuk of grappig. Maar ik heb ze nou eenmaal veel gehad, en daardoor ook een behoorlijke berg info ingewonnen over de beste ondergrond om ze te kweken. Vandaar dus, dat ik dat zei, aangezien Syrena een grote onwaarheid verkondigde onder het motto "ik heb ervaring met schimmels". Daarin is ze niet de enige, komt nog bij dat ze de kennis blijkt te ontberen om er feitelijke informatie over te geven.
Zodoende, dus...
Ja en dat helpt dus weer net nietquote:Op zondag 17 april 2005 14:31 schreef opfokken het volgende:
[..]
edit: het klinkt misschien gek, maar een beetje yoghurt in d'r kut smeren helpt ook om de zuurtegraad balans te herstellen
Misschien ligt het aan mij, maar dan zou ik juist niet lekker in bad zitten hoorquote:Op zondag 17 april 2005 15:12 schreef Syrena het volgende:
Als je jouw redenatie doortrekt kan geen enkele vrouw meer met een gerust hart een lekker schuimbad nemen, tenzij ze met d'r muts vacuumgezogen aan de badbodem zitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
helpt zelfs dat niet bij jou?quote:Op zondag 17 april 2005 15:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja en dat helpt dus weer net nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zucht.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:25 schreef Yoni het volgende:
Herkenbaar probleem dit.
Ik heb er ook wel eens last van helaas (en in mijn geval niet door een infectie oid, het is gewoon natuurlijk zeg maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.).Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn ene ex bracht het heel subtiel en wij douchten meestal gewoon samen voor de sex. Een andere ex was echt héél fout. Die liep op een gegeven moment snuffend door de kamer op zoek naar wat ie toch voor raars rook, hij eindigde bij mijn kruis met de tekst "Oh gatver jij bent het!"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dat is funest voor de neukteugelsquote:Op maandag 18 april 2005 02:20 schreef zoalshetis het volgende:
dames met een geurtje, eet maar eens drie dagen fruit (liefst druiven)...en geen ander voedsel.
quote:Op maandag 18 april 2005 02:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar dat is funest voor de neukteugels
Mijn idee, wat doe je?quote:Op maandag 18 april 2005 04:40 schreef zoalshetis het volgende:
ff snowballen is wel leuk hoor.
jij bent dronken dus ik dacht dat je het niet door zou hebben.quote:Op maandag 18 april 2005 04:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn idee, wat doe je?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
DUS jij stelt, dat als je als man je eigen zaad NIET slikt, je dus een onervaren prutser bent? Hahahahaha!! Dit word echt lachtwekkendquote:Op maandag 18 april 2005 04:28 schreef SHE het volgende:
wat nou, je eigen zaad niet slikken?????
n00bom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb geen fluit , sukkel...wie is er nou dronken?quote:Op maandag 18 april 2005 04:54 schreef tranquill3x het volgende:
[..]
DUS jij stelt, dat als je als man je eigen zaad NIET slikt, je dus een onervaren prutser bent? Hahahahaha!! Dit word echt lachtwekkendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mijn vriendin doet dat voor me, met een zeer goed te onderbouwen reden. Ik verwen haar, daarna verwent zij mij.. Zo werkt dat.. Ik weet niet hoe jij seks hebt, maar ik hoop toch niet dat jij tijden de seks in je eigen fluit zit te lepelen...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We hebben een happerquote:Op maandag 18 april 2005 04:54 schreef tranquill3x het volgende:
[..]
DUS jij stelt, dat als je als man je eigen zaad NIET slikt, je dus een onervaren prutser bent? Hahahahaha!! Dit word echt lachtwekkendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mijn vriendin doet dat voor me, met een zeer goed te onderbouwen reden. Ik verwen haar, daarna verwent zij mij.. Zo werkt dat.. Ik weet niet hoe jij seks hebt, maar ik hoop toch niet dat jij tijden de seks in je eigen fluit zit te lepelen...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 18 april 2005 04:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
We hebben een happerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lol, ik hoef hier niet eens wat aan toe te voegen!quote:"Stop idd maar, want als je fluit voor de poes, geeft de kat je een haal.......met je fluit
en mijn menstruatievocht kan ik je opsturen, discreet verpakt...just ringggg"
ja erg grappigquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:19 schreef Roellio het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Die verschrikkelijke bekrompenheidquote:Op maandag 18 april 2005 04:19 schreef tranquill3x het volgende:
wtf, las ik dat nou goed?
"en volgens mij heeft iedere vrouw weleens haar vingers even erin gedoopt en dan haar vingers afgelikt. Gewoon even checken toch!"
ehm.. inderdaad, dat is volkomen normaal, en doet elke vrouw! Ik stop ook mn vinger wel eens in mn anus, ff checken toch!
En over dat zaad.. Waarom... Waarom in GODS naam zou je je eigen zaad willen proefen? Ik heb het een paar keer terug gekregen van mn vriendin, omdat het echt té bitter was soms (goed teken?) en per ongeluk wel eens een kloddertje geproeft, maar mijn geest is niet zo ziek om het met opzet in mijn mond te werpen...
Ik ben kinky, maar dit is gewoon raar en totaal niet opwindend, sorrie..
[ontopic]
Ik zou het inderdaad gewoon zeggen tegen je vriendin, mits je een goede gezonde relatie hebt, is dit toch helemaal geen probleem? Waarom zou je het er met ons over hebben, terwijl je met haar moet praten...?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Succes iigJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
-quote:Op maandag 18 april 2005 04:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn idee, wat doe je?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lol... alle kutjes stinken de ene meer dan de ander.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Een gezonde kut stinkt niet.
Ik heb weleens schimmelinfecties, ja en dan ruikt het niet lekker daar.
Er bestaan ook andere bacteriele infecties. Rotte vislucht krijg je bijv, bij bacteriele vaginose.
Kortom, stinkt de boel ondanks een goede hygiene, dan moet ze naar de dokter.
Duidelijk niet, of je bent homoquote:Op woensdag 20 april 2005 01:59 schreef Stratos het volgende:
[..]
Lol... alle kutjes stinken de ene meer dan de ander.
bla bla bla, been there, done thatquote:Op maandag 18 april 2005 19:16 schreef ChOas het volgende:
[..]
Die verschrikkelijke bekrompenheidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen de donkerharigen hoor!quote:Op woensdag 20 april 2005 02:45 schreef DeHeldjes het volgende:
Geurig Wuhahahaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En die met blauwe ogen helemaalquote:
Ik zo onderhand naar spinnewebbenquote:Op woensdag 20 april 2005 03:11 schreef Aventura het volgende:
Ik ruik naar viooltjes.
Ga dr wat aan doen zou ik zeggen.quote:
Och, ik houd wel van spinnetjesquote:Op woensdag 20 april 2005 03:23 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ga dr wat aan doen zou ik zeggen.
T zou bijna een rede zijn voor een paar one night stands
Tja, tis maar wat je in de Spinnewebjes wil vangenquote:Op woensdag 20 april 2005 03:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Och, ik houd wel van spinnetjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is slecht voor het natuurlijk evenwicht daar benedenquote:Op woensdag 20 april 2005 03:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef haar een fles shampoo en zeep
Volgens mij heb je daar subtielere middelen voor,quote:Op woensdag 20 april 2005 03:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef haar een fles shampoo en zeep
Shampoo kopen die PH neutraal is?quote:Dat is slecht voor het natuurlijk evenwicht daar beneden
Vuile bitch wat stink je zeg? Zul je eigen niet gaan wassen vuile hoer?quote:Volgens mij heb je daar subtielere middelen voor,
tja, t gaat om de nuance zullen we maar zeggen, maar ik neem aan dat al die intimimiddeltjes die bij de etos op de schappen staan daar niet voor niets staan. Maar je punt is duidelijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 03:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Shampoo kopen die PH neutraal is?
[..]
Vuile bitch wat stink je zeg? Zul je eigen niet gaan wassen vuile hoer?
Met een washandje klaar staan voor het seksen lijkt me ook nog subtieler dan te gaan overgeven
Jawel hoor )ik was de knipoog er achter vergeten, zo kwam het idd een beetje vreemd over.quote:Op woensdag 20 april 2005 03:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2e regel was niet serieus, maar dat begreep je toch al?
De zuurtegraad in de vagina is alles behalve PH neurtraal...quote:Op woensdag 20 april 2005 03:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Shampoo kopen die PH neutraal is?
Sorry, ik weet niet waar jij het met je man/vriend/neukpartner allemaal overhebt maar ik in iedergeval niet over de zuurtegraad van de vagina.quote:De zuurtegraad in de vagina is alles behalve PH neurtraal...
Poppetje, als je shampoo gebruikt dan gooi je de boel daar beneden in de war en gaat het alleen maar erger stinken uiteindelijk, een klein beetje kennis van het lichaam van je partner hebben is niet verkeerd hoor...quote:Op woensdag 20 april 2005 18:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet waar jij het met je man/vriend/neukpartner allemaal overhebt maar ik in iedergeval niet over de zuurtegraad van de vagina.
Maar toch mag je er best wat van zeggen als haar vagina stinkt net als zij dat ook over mijn jonge heer mag zeggen
dan wordt het dus niet veel volgens je bovenstaande theoriequote:Op zaterdag 23 april 2005 22:05 schreef tulpje6 het volgende:
Ik vind mijn vriend trouwens helemaal niet lekker ruiken....qua zweet en lichaamsgeur enzo. Helemaal niks van hem qua geur.
Een beetje geur en smaak is idd jummie. Maar ik denk dat de TS het over een tot op misselijkmakende hoogte geurende schaamstreek heeft. Dat lijkt mij ook wat minder...quote:Op woensdag 20 april 2005 22:35 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou het vervelend vinden om een vriendin te hebben die niet 'geurig' is. ik heb natuurlijk wel eens zo'n gesteriliseerd lactacydkutje geproeft, maar daar is weinig aan vind ik. schimmels is een heel ander verhaal.
ja ik heb het ook wel eens in extrema meegemaakt...quote:Op zondag 24 april 2005 00:27 schreef Enil het volgende:
[..]
Een beetje geur en smaak is idd jummie. Maar ik denk dat de TS het over een tot op misselijkmakende hoogte geurende schaamstreek heeft. Dat lijkt mij ook wat minder...
Ik heb dat als ik veel uien eetquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:34 schreef tulpje6 het volgende:
Ik heb zelf altijd dat als ik vis heb gegeten, ik een paar uur tot een dag erna van onder en in mn urine naar vis ruik :-/
Nou kun je wel zeggen dat dat grote onzin is, maar toch werkt het bij steevast zo. Mn vriend kan het beamen.
Scary shitquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:05 schreef tulpje6 het volgende:
Niet voor niks dat veel vrouwen geur zo belangrijk vinden (als ze hem lekker vinden ruiken maakt dat aantrekkelijk) en veel vrouwen kussenslopen en T shirts enzo van vriendlief willen hebben.
voor mij heel herkenbaar. ik heb zelfs een vriendin gekend die mannen niet meer lekker vond ruiken als ze er genoeg van had.quote:Op zondag 24 april 2005 00:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Scary shitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik vraag juist altijd de stringquote:Op zondag 24 april 2005 00:55 schreef Enil het volgende:
Ik vind de zweetlucht van mijn vriendin aantrekkelijk, soms opwindend. (De lucht tussen d'r benen al helemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Jummie! )Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als zij dr soms vroeg d'r uit moet vraag ik ook soms d'r shirt... (Nee, niet d'r stringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geldt dus ook voor (iig sommige) mannen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gezien ik niet uren met m'n neus in die zone lig heb ik liever d'r shirt. (Die ruikt naar haar zoals ik haar meestal ruik, en daarbij nog eens twee okselplekjes, lees: zweetquote:Op zondag 24 april 2005 00:58 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
ik vraag juist altijd de stringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is niet belachlijk. Donkerharige vrowen ruiken sterker (I love it btw)quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:19 schreef Roellio het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik heb nou een heel lief surinaams vriendinnetje, die ruikt naar kaneel, kruidnagel en kardamom. heel sterk, dus na vertrek kan ik nog uren heerlijk mijn vingers nasnuffelen. (oeeh yeah i love it)quote:Op zondag 24 april 2005 02:44 schreef lone_wolf het volgende:
[..]
Is niet belachlijk. Donkerharige vrowen ruiken sterker (I love it btw)
hahaha, jij ouwe smeerlap!quote:Op zondag 24 april 2005 00:57 schreef db70 het volgende:
Ik merk dat naarmate ik ouder werd steeds meer begon te ruiken van ondere.
maar een man zei een s tegen me:
een oude doos zonder geur, is als een roos zonder kleur
Heb je het zo lomp gebracht?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:06 schreef Billy_Mack het volgende:
ik heb het inmiddels tegen mijn vriendin gezegdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ze zei dat we elkaar een tijdje maar niet moeten zienJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wel aardig dat ze je geen deelgenoot wil maken van haar schimmelbehandeling.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:06 schreef Billy_Mack het volgende:
ik heb het inmiddels tegen mijn vriendin gezegdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ze zei dat we elkaar een tijdje maar niet moeten zienJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
A. Je hebt het lomp gebracht, OF:quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:06 schreef Billy_Mack het volgende:
ik accepteer de cookies.
naja das wel een beetje erg overtrokken reactie van je vriendin. Je moet toch over dit soort dingen kunnen praten. Zij wil toch gelikt worden?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:06 schreef Billy_Mack het volgende:
ik accepteer de cookies.
Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe je zoiets brengt. Het is natuurlijk een beladen onderwerp. Vlak voor mijn menstruatie ruik ik wat sterker dan normaal en wil mijn vriend ook liever niet likken en dat begrijp ik best. Maar als ik hem vraag me te beffen en hij brult dat mijn kut stinkt en dat ik smerig ben en me eens moet wassen, dan zou ik ook minimaal een wenkbrauw optrekken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
naja das wel een beetje erg overtrokken reactie van je vriendin. Je moet toch over dit soort dingen kunnen praten. Zij wil toch gelikt worden?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe je zoiets brengt. Het is natuurlijk een beladen onderwerp. Vlak voor mijn menstruatie ruik ik wat sterker dan normaal en wil mijn vriend ook liever niet likken en dat begrijp ik best. Maar als ik hem vraag me te beffen en hij brult dat mijn kut stinkt en dat ik smerig ben en me eens moet wassen, dan zou ik ook minimaal een wenkbrauw optrekken.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe je zoiets brengt. Het is natuurlijk een beladen onderwerp. Vlak voor mijn menstruatie ruik ik wat sterker dan normaal en wil mijn vriend ook liever niet likken en dat begrijp ik best. Maar als ik hem vraag me te beffen en hij brult dat mijn kut stinkt en dat ik smerig ben en me eens moet wassen, dan zou ik ook minimaal een wenkbrauw optrekken.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:22 schreef menesis het volgende:
Verder niet lullig bedoeld maar ik kan me iets op discovery channel herinnnern waarbij werd uitgelegd dat lelijke mensen meer stinken. Echt waar. En lelijk zou je het meest ervaren doordat het gezicht niet symmetrisch is. Let maar eens goed op; je ene oor zit iets hoger dan het andere of je ene mondhoek iets lager dan de andere (als je die niet herkend ben je volgens disco knapom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg maar iedereen begint mooi; maar door voedseltekort (ook een klein beetje) wordt je afweersysteem minder wordt je lelijker en ga je meer stinken.
Ik bedoel er verder niets mee, ik moest er wel aan denkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inso... Je kut stinkt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*Wenkbrauw optrekt*quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:23 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Inso... Je kut stinkt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wow. vertel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:23 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Inso... Je kut stinkt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dokter tochquote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:23 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
En wil dat stinkwijf je nog steeds niet zien?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 07:23 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
dokter tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zeg je dat ook bij inwendige onderzoekjes?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
van het stinken weet ik niet maar het symmetrische is wel waarquote:Op maandag 2 mei 2005 09:05 schreef Moja het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.vind je het heel erg als ik dit niet geloofJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat een symmetrisch gezicht als mooier word ervaren snap ik ook nog wel. Maar dat mensen met een niet zo symmetrisch gezicht meer zouden stinkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:36 schreef ee-04 het volgende:
[..]
van het stinken weet ik niet maar het symmetrische is wel waar
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*Wenkbrauw optrekt*
Dan heb je dus niet goed genoeg gelikt, Konnie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie ik eruit als Baboon?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 07:23 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
dokter tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zeg je dat ook bij inwendige onderzoekjes?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij snapt echt niet hoe de wereld in elkaar zit hequote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:14 schreef blxxun het volgende:
Kweenie hoor, maar hoe haal je het in je hoofd om daar aan te ruiken en likken, terwijl je het vies vind ?!?! Het is allemaal mis gegaan met de ontdekking en in gebruikname van wc papier. Voor die tijd likte men zijn/haar aars gewoon zelf schoon (honden doen dat nog steeds zo). Wat jij daar uitspookt is erg dapper, maar hopeloos ouderwets ! Vertel haar dat ze het zelf maar eens gaat likken, dat zal d`r leren !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
was de mens van vroeger dan ofzo hgeel lenig?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:14 schreef blxxun het volgende:
Kweenie hoor, maar hoe haal je het in je hoofd om daar aan te ruiken en likken, terwijl je het vies vind ?!?! Het is allemaal mis gegaan met de ontdekking en in gebruikname van wc papier. Voor die tijd likte men zijn/haar aars gewoon zelf schoon (honden doen dat nog steeds zo). Wat jij daar uitspookt is erg dapper, maar hopeloos ouderwets ! Vertel haar dat ze het zelf maar eens gaat likken, dat zal d`r leren !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's netjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb laatst van die handzame zwemmersklemmetjes voor op de neus gekocht. nu bef ik écht alles tussen de 15 en de schijndood. 3 min 40 was mijn scherpste tijd.
1) ik vind dat ik opwindend ruikquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:30 schreef blxxun het volgende:
Xennia : omdat jou (dappere) man jou likt, is jouw lichaam zijn lenigheid verloren. Probeer het maar eens, je zult zien dat je niet ver komt ! Dit is het gevolg van jouw persoonlijke evolutie.
vond ik ook. maar een goede sportman wil natuurlijk records breken, dus we gaan gewoon lekker door.quote:
Mja, "geurgevoelig" vind ik nog een acceptabele term. Hebben jullie het er al normaal over kunnen hebben of is ze nog te kwaad?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:17 schreef Billy_Mack het volgende:
ik heb tegen mijn vriendin gezegd dat ik haar "geurgevoelig" vond. Daarom is ze dus pissig. Inmiddels draait ze wel bij na enige gratieverzoeken mijnderzijds
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:39 schreef Billy_Mack het volgende:
Ze is wel redelijk kwaad, maar als ik een paar keer met haar ga winkelen is het wel goed zei zeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als hij het zo zou brengen, ben ik voorgoed opgedroogdquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:58 schreef -DailaLama- het volgende:
"Popje, je bloempje ruikt."
Dat zal zeker helpenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:31 schreef piere het volgende:
Geef een klysma voor haar verjaardagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet zeggen ... creatief ben je welquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:30 schreef blxxun het volgende:
Menesis : De vroege mensch was inderdaad een stuk leniger dan vandaag de dag.
De volgende theorie is tevens het bewijs :
Als je er vanuit gaat dat de mens van de apen afstamt :
Heb je wel eens een aap zien beffen ? -------> NEE, want doet ie niet, dat is vies.
Heb je wel eens een aap zijn billen zien afvegen met een wc papiertje ? ---> NEE, want hij/zij likt zichzelf schoon ( zittend en voorovergebogen) !
En als je ervanuit gaat dat de mens door god op de aarde is gezet, dan had een kut/kont naar rozen geroken, en naar honing gesmaakt. Hij heeft gekozen voor een naar luchtje, om aan te geven dat DAT niet de bedoeling was.
Xennia : omdat jou (dappere) man jou likt, is jouw lichaam zijn lenigheid verloren. Probeer het maar eens, je zult zien dat je niet ver komt ! Dit is het gevolg van jouw persoonlijke evolutie. Kijk maar naar Kamigot, die proeft (of ruikt) eerst zelf even (dus kan hij het wel !)
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Helemaal niet off-topicquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb vingers en en neus net als jij. En van pijpen na de sex ben ik niet vies. Maar dat is off-topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:58 schreef -DailaLama- het volgende:
"Popje, je bloempje ruikt."
Omdat een kont niet naar rozen ruikt, maar een naar luchtje heeft, is het dus niet de bedoeling om eraan te likken. Waarom doet een aap dat dan wel?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:30 schreef blxxun het volgende:
Menesis : De vroege mensch was inderdaad een stuk leniger dan vandaag de dag.
De volgende theorie is tevens het bewijs :
Als je er vanuit gaat dat de mens van de apen afstamt :
Heb je wel eens een aap zien beffen ? -------> NEE, want doet ie niet, dat is vies.
Heb je wel eens een aap zijn billen zien afvegen met een wc papiertje ? ---> NEE, want hij/zij likt zichzelf schoon ( zittend en voorovergebogen) !
En als je ervanuit gaat dat de mens door god op de aarde is gezet, dan had een kut/kont naar rozen geroken, en naar honing gesmaakt. Hij heeft gekozen voor een naar luchtje, om aan te geven dat DAT niet de bedoeling was.
Xennia : omdat jou (dappere) man jou likt, is jouw lichaam zijn lenigheid verloren. Probeer het maar eens, je zult zien dat je niet ver komt ! Dit is het gevolg van jouw persoonlijke evolutie. Kijk maar naar Kamigot, die proeft (of ruikt) eerst zelf even (dus kan hij het wel !)
ik accepteer de cookies.
Er is al veel om gelachen in dit topic maar dat is ook mijn ervaring...quote:Op donderdag 14 april 2005 23:55 schreef Billy_Mack het volgende:
...... en het valt me op (in vergelijking met vorige vriendinnen) dat donkerharige vrouwen altijd wat meer aromagevoelig zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:13 schreef ArmaniMania het volgende:
Doe haar Lactacid kadoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Werkt wel als een dollequote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:13 schreef ArmaniMania het volgende:
Doe haar Lactacid kadoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 9 mei 2005 17:48 schreef opfokken het volgende:
hopelijk rent niet iedereen het winkelcentrum uit door de zure luchtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laat haar geen synthetisch ondergoed en broeken kopen, want dan heeft ze naast een stinkkut ook nog eens een plakkerige zweetkut.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:39 schreef Billy_Mack het volgende:
Ze is wel redelijk kwaad, maar als ik een paar keer met haar ga winkelen is het wel goed zei zeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en kaasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:23 schreef Pulkster het volgende:
alsof jullie kaas stengels altijd zo lekker ruiken. Vieze pisbuizen stinken naar zeik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gefrustreerd omdat jouw geval stinkt door het pulken?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:23 schreef Pulkster het volgende:
alsof jullie kaas stengels altijd zo lekker ruiken. Vieze pisbuizen stinken naar zeik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop