Die verschrikkelijke bekrompenheidquote:Op maandag 18 april 2005 04:19 schreef tranquill3x het volgende:
wtf, las ik dat nou goed?
"en volgens mij heeft iedere vrouw weleens haar vingers even erin gedoopt en dan haar vingers afgelikt. Gewoon even checken toch!"
ehm.. inderdaad, dat is volkomen normaal, en doet elke vrouw! Ik stop ook mn vinger wel eens in mn anus, ff checken toch!
En over dat zaad.. Waarom... Waarom in GODS naam zou je je eigen zaad willen proefen? Ik heb het een paar keer terug gekregen van mn vriendin, omdat het echt té bitter was soms (goed teken?) en per ongeluk wel eens een kloddertje geproeft, maar mijn geest is niet zo ziek om het met opzet in mijn mond te werpen...
Ik ben kinky, maar dit is gewoon raar en totaal niet opwindend, sorrie..
[ontopic]
Ik zou het inderdaad gewoon zeggen tegen je vriendin, mits je een goede gezonde relatie hebt, is dit toch helemaal geen probleem? Waarom zou je het er met ons over hebben, terwijl je met haar moet praten...?Succes iig
Lol... alle kutjes stinken de ene meer dan de ander.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Een gezonde kut stinkt niet.
Ik heb weleens schimmelinfecties, ja en dan ruikt het niet lekker daar.
Er bestaan ook andere bacteriele infecties. Rotte vislucht krijg je bijv, bij bacteriele vaginose.
Kortom, stinkt de boel ondanks een goede hygiene, dan moet ze naar de dokter.
Duidelijk niet, of je bent homoquote:Op woensdag 20 april 2005 01:59 schreef Stratos het volgende:
[..]
Lol... alle kutjes stinken de ene meer dan de ander.
En die met blauwe ogen helemaalquote:
Ik zo onderhand naar spinnewebbenquote:Op woensdag 20 april 2005 03:11 schreef Aventura het volgende:
Ik ruik naar viooltjes.
Ga dr wat aan doen zou ik zeggen.quote:
Och, ik houd wel van spinnetjesquote:Op woensdag 20 april 2005 03:23 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ga dr wat aan doen zou ik zeggen.
T zou bijna een rede zijn voor een paar one night stands
Tja, tis maar wat je in de Spinnewebjes wil vangenquote:
Dat is slecht voor het natuurlijk evenwicht daar benedenquote:Op woensdag 20 april 2005 03:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef haar een fles shampoo en zeep
Volgens mij heb je daar subtielere middelen voor,quote:Op woensdag 20 april 2005 03:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef haar een fles shampoo en zeep
Shampoo kopen die PH neutraal is?quote:Dat is slecht voor het natuurlijk evenwicht daar beneden
Vuile bitch wat stink je zeg? Zul je eigen niet gaan wassen vuile hoer?quote:Volgens mij heb je daar subtielere middelen voor,
tja, t gaat om de nuance zullen we maar zeggen, maar ik neem aan dat al die intimimiddeltjes die bij de etos op de schappen staan daar niet voor niets staan. Maar je punt is duidelijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 03:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Shampoo kopen die PH neutraal is?
[..]
Vuile bitch wat stink je zeg? Zul je eigen niet gaan wassen vuile hoer?
Met een washandje klaar staan voor het seksen lijkt me ook nog subtieler dan te gaan overgeven
Jawel hoor )ik was de knipoog er achter vergeten, zo kwam het idd een beetje vreemd over.quote:Op woensdag 20 april 2005 03:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2e regel was niet serieus, maar dat begreep je toch al?
De zuurtegraad in de vagina is alles behalve PH neurtraal...quote:Op woensdag 20 april 2005 03:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Shampoo kopen die PH neutraal is?
Sorry, ik weet niet waar jij het met je man/vriend/neukpartner allemaal overhebt maar ik in iedergeval niet over de zuurtegraad van de vagina.quote:De zuurtegraad in de vagina is alles behalve PH neurtraal...
Poppetje, als je shampoo gebruikt dan gooi je de boel daar beneden in de war en gaat het alleen maar erger stinken uiteindelijk, een klein beetje kennis van het lichaam van je partner hebben is niet verkeerd hoor...quote:Op woensdag 20 april 2005 18:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet waar jij het met je man/vriend/neukpartner allemaal overhebt maar ik in iedergeval niet over de zuurtegraad van de vagina.
Maar toch mag je er best wat van zeggen als haar vagina stinkt net als zij dat ook over mijn jonge heer mag zeggen
dan wordt het dus niet veel volgens je bovenstaande theoriequote:Op zaterdag 23 april 2005 22:05 schreef tulpje6 het volgende:
Ik vind mijn vriend trouwens helemaal niet lekker ruiken....qua zweet en lichaamsgeur enzo. Helemaal niks van hem qua geur.
Een beetje geur en smaak is idd jummie. Maar ik denk dat de TS het over een tot op misselijkmakende hoogte geurende schaamstreek heeft. Dat lijkt mij ook wat minder...quote:Op woensdag 20 april 2005 22:35 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou het vervelend vinden om een vriendin te hebben die niet 'geurig' is. ik heb natuurlijk wel eens zo'n gesteriliseerd lactacydkutje geproeft, maar daar is weinig aan vind ik. schimmels is een heel ander verhaal.
ja ik heb het ook wel eens in extrema meegemaakt...quote:Op zondag 24 april 2005 00:27 schreef Enil het volgende:
[..]
Een beetje geur en smaak is idd jummie. Maar ik denk dat de TS het over een tot op misselijkmakende hoogte geurende schaamstreek heeft. Dat lijkt mij ook wat minder...
Ik heb dat als ik veel uien eetquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:34 schreef tulpje6 het volgende:
Ik heb zelf altijd dat als ik vis heb gegeten, ik een paar uur tot een dag erna van onder en in mn urine naar vis ruik :-/
Nou kun je wel zeggen dat dat grote onzin is, maar toch werkt het bij steevast zo. Mn vriend kan het beamen.
Scary shitquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:05 schreef tulpje6 het volgende:
Niet voor niks dat veel vrouwen geur zo belangrijk vinden (als ze hem lekker vinden ruiken maakt dat aantrekkelijk) en veel vrouwen kussenslopen en T shirts enzo van vriendlief willen hebben.
voor mij heel herkenbaar. ik heb zelfs een vriendin gekend die mannen niet meer lekker vond ruiken als ze er genoeg van had.quote:
ik vraag juist altijd de stringquote:Op zondag 24 april 2005 00:55 schreef Enil het volgende:
Ik vind de zweetlucht van mijn vriendin aantrekkelijk, soms opwindend. (De lucht tussen d'r benen al helemaalJummie! )
Als zij dr soms vroeg d'r uit moet vraag ik ook soms d'r shirt... (Nee, niet d'r string)
Geldt dus ook voor (iig sommige) mannen!
Gezien ik niet uren met m'n neus in die zone lig heb ik liever d'r shirt. (Die ruikt naar haar zoals ik haar meestal ruik, en daarbij nog eens twee okselplekjes, lees: zweetquote:
Is niet belachlijk. Donkerharige vrowen ruiken sterker (I love it btw)quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:19 schreef Roellio het volgende:
Donkerharige vrouwen aromagevoeliger!
Dat is met stip de grappigste en meest onzinnige opmerking van de dag!
ik heb nou een heel lief surinaams vriendinnetje, die ruikt naar kaneel, kruidnagel en kardamom. heel sterk, dus na vertrek kan ik nog uren heerlijk mijn vingers nasnuffelen. (oeeh yeah i love it)quote:Op zondag 24 april 2005 02:44 schreef lone_wolf het volgende:
[..]
Is niet belachlijk. Donkerharige vrowen ruiken sterker (I love it btw)
hahaha, jij ouwe smeerlap!quote:Op zondag 24 april 2005 00:57 schreef db70 het volgende:
Ik merk dat naarmate ik ouder werd steeds meer begon te ruiken van ondere.
maar een man zei een s tegen me:
een oude doos zonder geur, is als een roos zonder kleur
Heb je het zo lomp gebracht?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:06 schreef Billy_Mack het volgende:
ik heb het inmiddels tegen mijn vriendin gezegdze zei dat we elkaar een tijdje maar niet moeten zien
![]()
![]()
wel aardig dat ze je geen deelgenoot wil maken van haar schimmelbehandeling.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:06 schreef Billy_Mack het volgende:
ik heb het inmiddels tegen mijn vriendin gezegdze zei dat we elkaar een tijdje maar niet moeten zien
![]()
![]()
A. Je hebt het lomp gebracht, OF:quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:06 schreef Billy_Mack het volgende:
![]()
![]()
naja das wel een beetje erg overtrokken reactie van je vriendin. Je moet toch over dit soort dingen kunnen praten. Zij wil toch gelikt worden?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:06 schreef Billy_Mack het volgende:
![]()
![]()
Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe je zoiets brengt. Het is natuurlijk een beladen onderwerp. Vlak voor mijn menstruatie ruik ik wat sterker dan normaal en wil mijn vriend ook liever niet likken en dat begrijp ik best. Maar als ik hem vraag me te beffen en hij brult dat mijn kut stinkt en dat ik smerig ben en me eens moet wassen, dan zou ik ook minimaal een wenkbrauw optrekken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
naja das wel een beetje erg overtrokken reactie van je vriendin. Je moet toch over dit soort dingen kunnen praten. Zij wil toch gelikt worden?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe je zoiets brengt. Het is natuurlijk een beladen onderwerp. Vlak voor mijn menstruatie ruik ik wat sterker dan normaal en wil mijn vriend ook liever niet likken en dat begrijp ik best. Maar als ik hem vraag me te beffen en hij brult dat mijn kut stinkt en dat ik smerig ben en me eens moet wassen, dan zou ik ook minimaal een wenkbrauw optrekken.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe je zoiets brengt. Het is natuurlijk een beladen onderwerp. Vlak voor mijn menstruatie ruik ik wat sterker dan normaal en wil mijn vriend ook liever niet likken en dat begrijp ik best. Maar als ik hem vraag me te beffen en hij brult dat mijn kut stinkt en dat ik smerig ben en me eens moet wassen, dan zou ik ook minimaal een wenkbrauw optrekken.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:22 schreef menesis het volgende:
Verder niet lullig bedoeld maar ik kan me iets op discovery channel herinnnern waarbij werd uitgelegd dat lelijke mensen meer stinken. Echt waar. En lelijk zou je het meest ervaren doordat het gezicht niet symmetrisch is. Let maar eens goed op; je ene oor zit iets hoger dan het andere of je ene mondhoek iets lager dan de andere (als je die niet herkend ben je volgens disco knap)
Zeg maar iedereen begint mooi; maar door voedseltekort (ook een klein beetje) wordt je afweersysteem minder wordt je lelijker en ga je meer stinken.
Ik bedoel er verder niets mee, ik moest er wel aan denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |