Mijn idee, wat doe je?quote:Op maandag 18 april 2005 04:40 schreef zoalshetis het volgende:
ff snowballen is wel leuk hoor.
jij bent dronken dus ik dacht dat je het niet door zou hebben.quote:
DUS jij stelt, dat als je als man je eigen zaad NIET slikt, je dus een onervaren prutser bent? Hahahahaha!! Dit word echt lachtwekkendquote:Op maandag 18 april 2005 04:28 schreef SHE het volgende:
wat nou, je eigen zaad niet slikken?????
n00b
ik heb geen fluit , sukkel...wie is er nou dronken?quote:Op maandag 18 april 2005 04:54 schreef tranquill3x het volgende:
[..]
DUS jij stelt, dat als je als man je eigen zaad NIET slikt, je dus een onervaren prutser bent? Hahahahaha!! Dit word echt lachtwekkendMijn vriendin doet dat voor me, met een zeer goed te onderbouwen reden. Ik verwen haar, daarna verwent zij mij.. Zo werkt dat.. Ik weet niet hoe jij seks hebt, maar ik hoop toch niet dat jij tijden de seks in je eigen fluit zit te lepelen...
![]()
![]()
![]()
We hebben een happerquote:Op maandag 18 april 2005 04:54 schreef tranquill3x het volgende:
[..]
DUS jij stelt, dat als je als man je eigen zaad NIET slikt, je dus een onervaren prutser bent? Hahahahaha!! Dit word echt lachtwekkendMijn vriendin doet dat voor me, met een zeer goed te onderbouwen reden. Ik verwen haar, daarna verwent zij mij.. Zo werkt dat.. Ik weet niet hoe jij seks hebt, maar ik hoop toch niet dat jij tijden de seks in je eigen fluit zit te lepelen...
![]()
![]()
![]()
lol, ik hoef hier niet eens wat aan toe te voegen!quote:"Stop idd maar, want als je fluit voor de poes, geeft de kat je een haal.......met je fluit
en mijn menstruatievocht kan ik je opsturen, discreet verpakt...just ringggg"
ja erg grappigquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:19 schreef Roellio het volgende:
Donkerharige vrouwen aromagevoeliger!
Dat is met stip de grappigste en meest onzinnige opmerking van de dag!
Die verschrikkelijke bekrompenheidquote:Op maandag 18 april 2005 04:19 schreef tranquill3x het volgende:
wtf, las ik dat nou goed?
"en volgens mij heeft iedere vrouw weleens haar vingers even erin gedoopt en dan haar vingers afgelikt. Gewoon even checken toch!"
ehm.. inderdaad, dat is volkomen normaal, en doet elke vrouw! Ik stop ook mn vinger wel eens in mn anus, ff checken toch!
En over dat zaad.. Waarom... Waarom in GODS naam zou je je eigen zaad willen proefen? Ik heb het een paar keer terug gekregen van mn vriendin, omdat het echt té bitter was soms (goed teken?) en per ongeluk wel eens een kloddertje geproeft, maar mijn geest is niet zo ziek om het met opzet in mijn mond te werpen...
Ik ben kinky, maar dit is gewoon raar en totaal niet opwindend, sorrie..
[ontopic]
Ik zou het inderdaad gewoon zeggen tegen je vriendin, mits je een goede gezonde relatie hebt, is dit toch helemaal geen probleem? Waarom zou je het er met ons over hebben, terwijl je met haar moet praten...?Succes iig
Lol... alle kutjes stinken de ene meer dan de ander.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Een gezonde kut stinkt niet.
Ik heb weleens schimmelinfecties, ja en dan ruikt het niet lekker daar.
Er bestaan ook andere bacteriele infecties. Rotte vislucht krijg je bijv, bij bacteriele vaginose.
Kortom, stinkt de boel ondanks een goede hygiene, dan moet ze naar de dokter.
Duidelijk niet, of je bent homoquote:Op woensdag 20 april 2005 01:59 schreef Stratos het volgende:
[..]
Lol... alle kutjes stinken de ene meer dan de ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |