dan wordt het dus niet veel volgens je bovenstaande theoriequote:Op zaterdag 23 april 2005 22:05 schreef tulpje6 het volgende:
Ik vind mijn vriend trouwens helemaal niet lekker ruiken....qua zweet en lichaamsgeur enzo. Helemaal niks van hem qua geur.
Een beetje geur en smaak is idd jummie. Maar ik denk dat de TS het over een tot op misselijkmakende hoogte geurende schaamstreek heeft. Dat lijkt mij ook wat minder...quote:Op woensdag 20 april 2005 22:35 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou het vervelend vinden om een vriendin te hebben die niet 'geurig' is. ik heb natuurlijk wel eens zo'n gesteriliseerd lactacydkutje geproeft, maar daar is weinig aan vind ik. schimmels is een heel ander verhaal.
ja ik heb het ook wel eens in extrema meegemaakt...quote:Op zondag 24 april 2005 00:27 schreef Enil het volgende:
[..]
Een beetje geur en smaak is idd jummie. Maar ik denk dat de TS het over een tot op misselijkmakende hoogte geurende schaamstreek heeft. Dat lijkt mij ook wat minder...
Ik heb dat als ik veel uien eetquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:34 schreef tulpje6 het volgende:
Ik heb zelf altijd dat als ik vis heb gegeten, ik een paar uur tot een dag erna van onder en in mn urine naar vis ruik :-/
Nou kun je wel zeggen dat dat grote onzin is, maar toch werkt het bij steevast zo. Mn vriend kan het beamen.
Scary shitquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:05 schreef tulpje6 het volgende:
Niet voor niks dat veel vrouwen geur zo belangrijk vinden (als ze hem lekker vinden ruiken maakt dat aantrekkelijk) en veel vrouwen kussenslopen en T shirts enzo van vriendlief willen hebben.
voor mij heel herkenbaar. ik heb zelfs een vriendin gekend die mannen niet meer lekker vond ruiken als ze er genoeg van had.quote:
ik vraag juist altijd de stringquote:Op zondag 24 april 2005 00:55 schreef Enil het volgende:
Ik vind de zweetlucht van mijn vriendin aantrekkelijk, soms opwindend. (De lucht tussen d'r benen al helemaalJummie! )
Als zij dr soms vroeg d'r uit moet vraag ik ook soms d'r shirt... (Nee, niet d'r string)
Geldt dus ook voor (iig sommige) mannen!
Gezien ik niet uren met m'n neus in die zone lig heb ik liever d'r shirt. (Die ruikt naar haar zoals ik haar meestal ruik, en daarbij nog eens twee okselplekjes, lees: zweetquote:
Is niet belachlijk. Donkerharige vrowen ruiken sterker (I love it btw)quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:19 schreef Roellio het volgende:
Donkerharige vrouwen aromagevoeliger!
Dat is met stip de grappigste en meest onzinnige opmerking van de dag!
ik heb nou een heel lief surinaams vriendinnetje, die ruikt naar kaneel, kruidnagel en kardamom. heel sterk, dus na vertrek kan ik nog uren heerlijk mijn vingers nasnuffelen. (oeeh yeah i love it)quote:Op zondag 24 april 2005 02:44 schreef lone_wolf het volgende:
[..]
Is niet belachlijk. Donkerharige vrowen ruiken sterker (I love it btw)
hahaha, jij ouwe smeerlap!quote:Op zondag 24 april 2005 00:57 schreef db70 het volgende:
Ik merk dat naarmate ik ouder werd steeds meer begon te ruiken van ondere.
maar een man zei een s tegen me:
een oude doos zonder geur, is als een roos zonder kleur
Heb je het zo lomp gebracht?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:06 schreef Billy_Mack het volgende:
ik heb het inmiddels tegen mijn vriendin gezegdze zei dat we elkaar een tijdje maar niet moeten zien
![]()
![]()
wel aardig dat ze je geen deelgenoot wil maken van haar schimmelbehandeling.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:06 schreef Billy_Mack het volgende:
ik heb het inmiddels tegen mijn vriendin gezegdze zei dat we elkaar een tijdje maar niet moeten zien
![]()
![]()
A. Je hebt het lomp gebracht, OF:quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:06 schreef Billy_Mack het volgende:
![]()
![]()
naja das wel een beetje erg overtrokken reactie van je vriendin. Je moet toch over dit soort dingen kunnen praten. Zij wil toch gelikt worden?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:06 schreef Billy_Mack het volgende:
![]()
![]()
Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe je zoiets brengt. Het is natuurlijk een beladen onderwerp. Vlak voor mijn menstruatie ruik ik wat sterker dan normaal en wil mijn vriend ook liever niet likken en dat begrijp ik best. Maar als ik hem vraag me te beffen en hij brult dat mijn kut stinkt en dat ik smerig ben en me eens moet wassen, dan zou ik ook minimaal een wenkbrauw optrekken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
naja das wel een beetje erg overtrokken reactie van je vriendin. Je moet toch over dit soort dingen kunnen praten. Zij wil toch gelikt worden?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe je zoiets brengt. Het is natuurlijk een beladen onderwerp. Vlak voor mijn menstruatie ruik ik wat sterker dan normaal en wil mijn vriend ook liever niet likken en dat begrijp ik best. Maar als ik hem vraag me te beffen en hij brult dat mijn kut stinkt en dat ik smerig ben en me eens moet wassen, dan zou ik ook minimaal een wenkbrauw optrekken.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe je zoiets brengt. Het is natuurlijk een beladen onderwerp. Vlak voor mijn menstruatie ruik ik wat sterker dan normaal en wil mijn vriend ook liever niet likken en dat begrijp ik best. Maar als ik hem vraag me te beffen en hij brult dat mijn kut stinkt en dat ik smerig ben en me eens moet wassen, dan zou ik ook minimaal een wenkbrauw optrekken.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:22 schreef menesis het volgende:
Verder niet lullig bedoeld maar ik kan me iets op discovery channel herinnnern waarbij werd uitgelegd dat lelijke mensen meer stinken. Echt waar. En lelijk zou je het meest ervaren doordat het gezicht niet symmetrisch is. Let maar eens goed op; je ene oor zit iets hoger dan het andere of je ene mondhoek iets lager dan de andere (als je die niet herkend ben je volgens disco knap)
Zeg maar iedereen begint mooi; maar door voedseltekort (ook een klein beetje) wordt je afweersysteem minder wordt je lelijker en ga je meer stinken.
Ik bedoel er verder niets mee, ik moest er wel aan denken
Inso... Je kut stinkt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*Wenkbrauw optrekt*quote:
wow. vertel.quote:
En wil dat stinkwijf je nog steeds niet zien?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 07:23 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
dokter tochzeg je dat ook bij inwendige onderzoekjes?
van het stinken weet ik niet maar het symmetrische is wel waarquote:Op maandag 2 mei 2005 09:05 schreef Moja het volgende:
[..]
vind je het heel erg als ik dit niet geloof
dat een symmetrisch gezicht als mooier word ervaren snap ik ook nog wel. Maar dat mensen met een niet zo symmetrisch gezicht meer zouden stinkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:36 schreef ee-04 het volgende:
[..]
van het stinken weet ik niet maar het symmetrische is wel waar
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*Wenkbrauw optrekt*
Dan heb je dus niet goed genoeg gelikt, Konnie..
Zie ik eruit als Baboon?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 07:23 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
dokter tochzeg je dat ook bij inwendige onderzoekjes?
Jij snapt echt niet hoe de wereld in elkaar zit hequote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:14 schreef blxxun het volgende:
Kweenie hoor, maar hoe haal je het in je hoofd om daar aan te ruiken en likken, terwijl je het vies vind ?!?! Het is allemaal mis gegaan met de ontdekking en in gebruikname van wc papier. Voor die tijd likte men zijn/haar aars gewoon zelf schoon (honden doen dat nog steeds zo). Wat jij daar uitspookt is erg dapper, maar hopeloos ouderwets ! Vertel haar dat ze het zelf maar eens gaat likken, dat zal d`r leren !![]()
was de mens van vroeger dan ofzo hgeel lenig?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:14 schreef blxxun het volgende:
Kweenie hoor, maar hoe haal je het in je hoofd om daar aan te ruiken en likken, terwijl je het vies vind ?!?! Het is allemaal mis gegaan met de ontdekking en in gebruikname van wc papier. Voor die tijd likte men zijn/haar aars gewoon zelf schoon (honden doen dat nog steeds zo). Wat jij daar uitspookt is erg dapper, maar hopeloos ouderwets ! Vertel haar dat ze het zelf maar eens gaat likken, dat zal d`r leren !![]()
Da's netjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb laatst van die handzame zwemmersklemmetjes voor op de neus gekocht. nu bef ik écht alles tussen de 15 en de schijndood. 3 min 40 was mijn scherpste tijd.
1) ik vind dat ik opwindend ruikquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:30 schreef blxxun het volgende:
Xennia : omdat jou (dappere) man jou likt, is jouw lichaam zijn lenigheid verloren. Probeer het maar eens, je zult zien dat je niet ver komt ! Dit is het gevolg van jouw persoonlijke evolutie.
vond ik ook. maar een goede sportman wil natuurlijk records breken, dus we gaan gewoon lekker door.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |