abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26532851
Verder niet lullig bedoeld maar ik kan me iets op discovery channel herinnnern waarbij werd uitgelegd dat lelijke mensen meer stinken. Echt waar. En lelijk zou je het meest ervaren doordat het gezicht niet symmetrisch is. Let maar eens goed op; je ene oor zit iets hoger dan het andere of je ene mondhoek iets lager dan de andere (als je die niet herkend ben je volgens disco knap )
Zeg maar iedereen begint mooi; maar door voedseltekort (ook een klein beetje) wordt je afweersysteem minder wordt je lelijker en ga je meer stinken.
Ik bedoel er verder niets mee, ik moest er wel aan denken
pi_26532981
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:22 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe je zoiets brengt. Het is natuurlijk een beladen onderwerp. Vlak voor mijn menstruatie ruik ik wat sterker dan normaal en wil mijn vriend ook liever niet likken en dat begrijp ik best. Maar als ik hem vraag me te beffen en hij brult dat mijn kut stinkt en dat ik smerig ben en me eens moet wassen, dan zou ik ook minimaal een wenkbrauw optrekken.

Denk niet dat hij het op die manier heeft gezegd. TS ik denk dat ze gewoon beledigd is, en door te zeggen dat ze je een tijdje niet wil zien jou wil raken. ze draait wel weer bij
pi_26545056
Een goede kut ruikt naar kut, maar stinkt geenszins.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26658439
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:22 schreef menesis het volgende:
Verder niet lullig bedoeld maar ik kan me iets op discovery channel herinnnern waarbij werd uitgelegd dat lelijke mensen meer stinken. Echt waar. En lelijk zou je het meest ervaren doordat het gezicht niet symmetrisch is. Let maar eens goed op; je ene oor zit iets hoger dan het andere of je ene mondhoek iets lager dan de andere (als je die niet herkend ben je volgens disco knap )
Zeg maar iedereen begint mooi; maar door voedseltekort (ook een klein beetje) wordt je afweersysteem minder wordt je lelijker en ga je meer stinken.
Ik bedoel er verder niets mee, ik moest er wel aan denken
vind je het heel erg als ik dit niet geloof
pi_26682221
Je moet je Beter wassen na het poepen en het plassen
pi_26684732
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:22 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe je zoiets brengt. Het is natuurlijk een beladen onderwerp. Vlak voor mijn menstruatie ruik ik wat sterker dan normaal en wil mijn vriend ook liever niet likken en dat begrijp ik best. Maar als ik hem vraag me te beffen en hij brult dat mijn kut stinkt en dat ik smerig ben en me eens moet wassen, dan zou ik ook minimaal een wenkbrauw optrekken.
Inso... Je kut stinkt.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 01:24:44 #182
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_26684746
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 01:23 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Inso... Je kut stinkt.
*Wenkbrauw optrekt*

Dan heb je dus niet goed genoeg gelikt, Konnie. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 01:25:29 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26684755
quote:

[..]

Inso... Je kut stinkt.
wow. vertel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26686146
quote:

[..]

Inso... Je kut stinkt.
dokter toch zeg je dat ook bij inwendige onderzoekjes?
pi_26686162
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 07:23 schreef Billy_Mack het volgende:

[..]

En wil dat stinkwijf je nog steeds niet zien?

There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_26688484
ja, TS is ze intussen al weer bijgedraaid of niet
pi_26688691
quote:
Op maandag 2 mei 2005 09:05 schreef Moja het volgende:

[..]

vind je het heel erg als ik dit niet geloof
van het stinken weet ik niet maar het symmetrische is wel waar
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_26688922
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 10:36 schreef ee-04 het volgende:

[..]

van het stinken weet ik niet maar het symmetrische is wel waar
dat een symmetrisch gezicht als mooier word ervaren snap ik ook nog wel. Maar dat mensen met een niet zo symmetrisch gezicht meer zouden stinken

ze moet gewoon beter dr doos wassen
pi_26689519
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 01:24 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

*Wenkbrauw optrekt*

Dan heb je dus niet goed genoeg gelikt, Konnie. .
pi_26689602
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 07:23 schreef Billy_Mack het volgende:

[..]

Zie ik eruit als Baboon?

vrijdag 6 mei 2005 @ 22:14:21 #191
71089 blxxun
leve het leven !
pi_26789567
Kweenie hoor, maar hoe haal je het in je hoofd om daar aan te ruiken en likken, terwijl je het vies vind ?!?! Het is allemaal mis gegaan met de ontdekking en in gebruikname van wc papier. Voor die tijd likte men zijn/haar aars gewoon zelf schoon (honden doen dat nog steeds zo). Wat jij daar uitspookt is erg dapper, maar hopeloos ouderwets ! Vertel haar dat ze het zelf maar eens gaat likken, dat zal d`r leren !
Een vrouw is net een cryptogram...Geef me het antwoord, en ik snap er nog niks van...
  vrijdag 6 mei 2005 @ 23:09:35 #192
82136 Xennia
gekroond
pi_26790986
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 22:14 schreef blxxun het volgende:
Kweenie hoor, maar hoe haal je het in je hoofd om daar aan te ruiken en likken, terwijl je het vies vind ?!?! Het is allemaal mis gegaan met de ontdekking en in gebruikname van wc papier. Voor die tijd likte men zijn/haar aars gewoon zelf schoon (honden doen dat nog steeds zo). Wat jij daar uitspookt is erg dapper, maar hopeloos ouderwets ! Vertel haar dat ze het zelf maar eens gaat likken, dat zal d`r leren !
Jij snapt echt niet hoe de wereld in elkaar zit he
Als ik mezelf daar zou kunnen likken, had ik geen man nodig gehad om dat voor me te doen
pi_26791863
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 22:14 schreef blxxun het volgende:
was de mens van vroeger dan ofzo hgeel lenig?
pi_26803488
Ik was em altijd ff voordat ik sex heb, check zowiezo altijd ff in de badkamer of ik geen nare luchtjes heb. Als vrouwen je gaan pijpen dan hebben ze tenminste geen smaak i.p.v. een pis en smegmasmaak.
1 keer gehad dat een meid me pijpte toen we uit de kroeg kwamen, had em niet gewassen die keer, en de volgende keer wilde ze alleen nog maar neuken. Ik vermoed dat dat om de smaak ging.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 20:30:27 #195
71089 blxxun
leve het leven !
pi_26809411
Menesis : De vroege mensch was inderdaad een stuk leniger dan vandaag de dag.
De volgende theorie is tevens het bewijs :

Als je er vanuit gaat dat de mens van de apen afstamt :
Heb je wel eens een aap zien beffen ? -------> NEE, want doet ie niet, dat is vies.
Heb je wel eens een aap zijn billen zien afvegen met een wc papiertje ? ---> NEE, want hij/zij likt zichzelf schoon ( zittend en voorovergebogen) !

En als je ervanuit gaat dat de mens door god op de aarde is gezet, dan had een kut/kont naar rozen geroken, en naar honing gesmaakt. Hij heeft gekozen voor een naar luchtje, om aan te geven dat DAT niet de bedoeling was.

Xennia : omdat jou (dappere) man jou likt, is jouw lichaam zijn lenigheid verloren. Probeer het maar eens, je zult zien dat je niet ver komt ! Dit is het gevolg van jouw persoonlijke evolutie. Kijk maar naar Kamigot, die proeft (of ruikt) eerst zelf even (dus kan hij het wel !)
Een vrouw is net een cryptogram...Geef me het antwoord, en ik snap er nog niks van...
  zaterdag 7 mei 2005 @ 20:37:10 #196
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26809542
ik heb laatst van die handzame zwemmersklemmetjes voor op de neus gekocht. nu bef ik écht alles tussen de 15 en de schijndood. 3 min 40 was mijn scherpste tijd.
pi_26811605
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb laatst van die handzame zwemmersklemmetjes voor op de neus gekocht. nu bef ik écht alles tussen de 15 en de schijndood. 3 min 40 was mijn scherpste tijd.
Da's netjes.
pi_26811691
Je kan tog gewoon zeggen dat ze stinkt? Als ik mijn vriendin ga beffen en de geur bevalt me niet, dan zeg ik dat gewoon, daar is onze relatie wel sterk genoeg voor. Keertje douchen en het is weer schoon
  zaterdag 7 mei 2005 @ 22:09:51 #199
82136 Xennia
gekroond
pi_26811717
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 20:30 schreef blxxun het volgende:
Xennia : omdat jou (dappere) man jou likt, is jouw lichaam zijn lenigheid verloren. Probeer het maar eens, je zult zien dat je niet ver komt ! Dit is het gevolg van jouw persoonlijke evolutie.
1) ik vind dat ik opwindend ruik
2) ik heb geen persoonlijke evolutie, ik ben lomp geboren en zal lomp sterven
  zaterdag 7 mei 2005 @ 22:12:24 #200
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26811774
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 22:04 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Da's netjes.
vond ik ook. maar een goede sportman wil natuurlijk records breken, dus we gaan gewoon lekker door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')