quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe je zoiets brengt. Het is natuurlijk een beladen onderwerp. Vlak voor mijn menstruatie ruik ik wat sterker dan normaal en wil mijn vriend ook liever niet likken en dat begrijp ik best. Maar als ik hem vraag me te beffen en hij brult dat mijn kut stinkt en dat ik smerig ben en me eens moet wassen, dan zou ik ook minimaal een wenkbrauw optrekken.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:22 schreef menesis het volgende:
Verder niet lullig bedoeld maar ik kan me iets op discovery channel herinnnern waarbij werd uitgelegd dat lelijke mensen meer stinken. Echt waar. En lelijk zou je het meest ervaren doordat het gezicht niet symmetrisch is. Let maar eens goed op; je ene oor zit iets hoger dan het andere of je ene mondhoek iets lager dan de andere (als je die niet herkend ben je volgens disco knap)
Zeg maar iedereen begint mooi; maar door voedseltekort (ook een klein beetje) wordt je afweersysteem minder wordt je lelijker en ga je meer stinken.
Ik bedoel er verder niets mee, ik moest er wel aan denken
Inso... Je kut stinkt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe je zoiets brengt. Het is natuurlijk een beladen onderwerp. Vlak voor mijn menstruatie ruik ik wat sterker dan normaal en wil mijn vriend ook liever niet likken en dat begrijp ik best. Maar als ik hem vraag me te beffen en hij brult dat mijn kut stinkt en dat ik smerig ben en me eens moet wassen, dan zou ik ook minimaal een wenkbrauw optrekken.
*Wenkbrauw optrekt*quote:
wow. vertel.quote:
En wil dat stinkwijf je nog steeds niet zien?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 07:23 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
dokter tochzeg je dat ook bij inwendige onderzoekjes?
van het stinken weet ik niet maar het symmetrische is wel waarquote:Op maandag 2 mei 2005 09:05 schreef Moja het volgende:
[..]
vind je het heel erg als ik dit niet geloof
dat een symmetrisch gezicht als mooier word ervaren snap ik ook nog wel. Maar dat mensen met een niet zo symmetrisch gezicht meer zouden stinkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:36 schreef ee-04 het volgende:
[..]
van het stinken weet ik niet maar het symmetrische is wel waar
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*Wenkbrauw optrekt*
Dan heb je dus niet goed genoeg gelikt, Konnie..
Zie ik eruit als Baboon?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 07:23 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
dokter tochzeg je dat ook bij inwendige onderzoekjes?
Jij snapt echt niet hoe de wereld in elkaar zit hequote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:14 schreef blxxun het volgende:
Kweenie hoor, maar hoe haal je het in je hoofd om daar aan te ruiken en likken, terwijl je het vies vind ?!?! Het is allemaal mis gegaan met de ontdekking en in gebruikname van wc papier. Voor die tijd likte men zijn/haar aars gewoon zelf schoon (honden doen dat nog steeds zo). Wat jij daar uitspookt is erg dapper, maar hopeloos ouderwets ! Vertel haar dat ze het zelf maar eens gaat likken, dat zal d`r leren !![]()
was de mens van vroeger dan ofzo hgeel lenig?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:14 schreef blxxun het volgende:
Kweenie hoor, maar hoe haal je het in je hoofd om daar aan te ruiken en likken, terwijl je het vies vind ?!?! Het is allemaal mis gegaan met de ontdekking en in gebruikname van wc papier. Voor die tijd likte men zijn/haar aars gewoon zelf schoon (honden doen dat nog steeds zo). Wat jij daar uitspookt is erg dapper, maar hopeloos ouderwets ! Vertel haar dat ze het zelf maar eens gaat likken, dat zal d`r leren !![]()
Da's netjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb laatst van die handzame zwemmersklemmetjes voor op de neus gekocht. nu bef ik écht alles tussen de 15 en de schijndood. 3 min 40 was mijn scherpste tijd.
1) ik vind dat ik opwindend ruikquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:30 schreef blxxun het volgende:
Xennia : omdat jou (dappere) man jou likt, is jouw lichaam zijn lenigheid verloren. Probeer het maar eens, je zult zien dat je niet ver komt ! Dit is het gevolg van jouw persoonlijke evolutie.
vond ik ook. maar een goede sportman wil natuurlijk records breken, dus we gaan gewoon lekker door.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |