Dat meen je toch niet!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:55 schreef Billy_Mack het volgende:
Mijn huidige vriendin heeft diepbruin haar en het valt me op (in vergelijking met vorige vriendinnen) dat donkerharige vrouwen altijd wat meer aromagevoelig zijn.
ik vond de TT wel apartquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:19 schreef Roellio het volgende:
Donkerharige vrouwen aromagevoeliger!
Dat is met stip de grappigste en meest onzinnige opmerking van de dag!
Dat heb ik ook altijd begrepen. Gewoon goed wassen met warm water is voldoende. Zeep kon de belans verstorenquote:Op vrijdag 15 april 2005 07:24 schreef XTracer het volgende:
Wat ik ook wel eens gehoord heb, is dat het door gebruik van zeep 'daarbeneden' kan komen.
Kan je uit eigen ervaring mededelen dat, dat klopt. Of ik moet er net precies de 'stinkende' tussenuit hebben gehaald. Of dit wetenschappelijk bewezen is? Dacht wel dat donkere vrouwen meer zweten dan blonde dames.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:19 schreef Roellio het volgende:
Overgevenquote:
het is zo! :’(quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:19 schreef Roellio het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:25 schreef Stiffmaster het volgende:
Koop zo'n neusklem die die schoonzwemsters ook op hebben...
zien jullie nou wel? Het is echt serieus zo. Van de ongeveer 7 vriendinnen/meisjes waren er 4 donkerharig, en het was toch echt zo!quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:58 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Kan je uit eigen ervaring mededelen dat, dat klopt. Of ik moet er net precies de 'stinkende' tussenuit hebben gehaald. Of dit wetenschappelijk bewezen is? Dacht wel dat donkere vrouwen meer zweten dan blonde dames.
en gewoon eerlijk zeggen dat het niet lekker ruikt daaronder en dat ze het schoon moet maken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:46 schreef ondeugend het volgende:
Samen douchen.... en het is ook nog eens een heerlijk voorspel.
Klopt, ik heb toen ook flink gescholden op mijn exquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:31 schreef ee-04 het volgende:
pff zou er mee oppassen hoor, niet echt leuk om te horen
hoe doe je dat? je weet hoe je ruikt en SMAAKT?quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Wel vreemd trouwens dat ze het niet weet van zichzelf, ik weet hoe ik ruik en smaak en als er wat mis is of het is niet meer fris dan was ik me even snel...
Ik heb vingers en en neus net als jij. En van pijpen na de sex ben ik niet vies. Maar dat is off-topicquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:52 schreef Kletz het volgende:
[..]
hoe doe je dat? je weet hoe je ruikt en SMAAKT?
Ja gooohhhhh. Ik weet het ook hoor. Kwestie van vinger erin en aflikken. Ik wil wel weten hoe ik smaakquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:52 schreef Kletz het volgende:
[..]
Volgens TS maakt ze het wel schoon en ligt het niet aan de hygiene. Het zou te maken kunnen hebben met een infectie, dus eigenlijk moet ze even naar de huisarts. Ik ben het met je eens dat hij haar daar op een voorzichtige manier mag wijzen. Tot die tijd zou ik douchen als voorspel aanraden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:49 schreef Kletz het volgende:
[..]
en gewoon eerlijk zeggen dat het niet lekker ruikt daaronder en dat ze het schoon moet maken.
Dat hoef je maar 1 keer te zeggen
Vies? Het is gezond om je eigen lichaam te kennen, en volgens mij heeft iedere vrouw weleens haar vingers even erin gedoopt en dan haar vingers afgelikt. Gewoon even checken toch!quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:57 schreef Kletz het volgende:
jullie wijfen zijn vieshaha ik spuit niet op mezelf en lik het vervolgens op om te kijken hoe lekker of vies ik smaak.
Pijpen na de sex hmmzz.. das wel geil
Mag er gebraakt worden?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vies? Het is gezond om je eigen lichaam te kennen, en volgens mij heeft iedere vrouw weleens haar vingers even erin gedoopt en dan haar vingers afgelikt. Gewoon even checken toch!
Meeste jongens hebben hun cum vast ook wel geproefd. Maar jij dus niet? Moet je doen joh, leuk om het verschil te proeven als je veel cola hebt gedronken of pittig hebt gegeten![]()
Ik denk dat ze naar kaneel smaakt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:52 schreef Kletz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |