Mja, "geurgevoelig" vind ik nog een acceptabele term. Hebben jullie het er al normaal over kunnen hebben of is ze nog te kwaad?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:17 schreef Billy_Mack het volgende:
ik heb tegen mijn vriendin gezegd dat ik haar "geurgevoelig" vond. Daarom is ze dus pissig. Inmiddels draait ze wel bij na enige gratieverzoeken mijnderzijds
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:39 schreef Billy_Mack het volgende:
Ze is wel redelijk kwaad, maar als ik een paar keer met haar ga winkelen is het wel goed zei ze
Als hij het zo zou brengen, ben ik voorgoed opgedroogdquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:58 schreef -DailaLama- het volgende:
"Popje, je bloempje ruikt."
Dat zal zeker helpenquote:
Moet zeggen ... creatief ben je welquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:30 schreef blxxun het volgende:
Menesis : De vroege mensch was inderdaad een stuk leniger dan vandaag de dag.
De volgende theorie is tevens het bewijs :
Als je er vanuit gaat dat de mens van de apen afstamt :
Heb je wel eens een aap zien beffen ? -------> NEE, want doet ie niet, dat is vies.
Heb je wel eens een aap zijn billen zien afvegen met een wc papiertje ? ---> NEE, want hij/zij likt zichzelf schoon ( zittend en voorovergebogen) !
En als je ervanuit gaat dat de mens door god op de aarde is gezet, dan had een kut/kont naar rozen geroken, en naar honing gesmaakt. Hij heeft gekozen voor een naar luchtje, om aan te geven dat DAT niet de bedoeling was.
Xennia : omdat jou (dappere) man jou likt, is jouw lichaam zijn lenigheid verloren. Probeer het maar eens, je zult zien dat je niet ver komt ! Dit is het gevolg van jouw persoonlijke evolutie. Kijk maar naar Kamigot, die proeft (of ruikt) eerst zelf even (dus kan hij het wel !)
![]()
Helemaal niet off-topicquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb vingers en en neus net als jij. En van pijpen na de sex ben ik niet vies. Maar dat is off-topic![]()
Omdat een kont niet naar rozen ruikt, maar een naar luchtje heeft, is het dus niet de bedoeling om eraan te likken. Waarom doet een aap dat dan wel?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:30 schreef blxxun het volgende:
Menesis : De vroege mensch was inderdaad een stuk leniger dan vandaag de dag.
De volgende theorie is tevens het bewijs :
Als je er vanuit gaat dat de mens van de apen afstamt :
Heb je wel eens een aap zien beffen ? -------> NEE, want doet ie niet, dat is vies.
Heb je wel eens een aap zijn billen zien afvegen met een wc papiertje ? ---> NEE, want hij/zij likt zichzelf schoon ( zittend en voorovergebogen) !
En als je ervanuit gaat dat de mens door god op de aarde is gezet, dan had een kut/kont naar rozen geroken, en naar honing gesmaakt. Hij heeft gekozen voor een naar luchtje, om aan te geven dat DAT niet de bedoeling was.
Xennia : omdat jou (dappere) man jou likt, is jouw lichaam zijn lenigheid verloren. Probeer het maar eens, je zult zien dat je niet ver komt ! Dit is het gevolg van jouw persoonlijke evolutie. Kijk maar naar Kamigot, die proeft (of ruikt) eerst zelf even (dus kan hij het wel !)
![]()
Er is al veel om gelachen in dit topic maar dat is ook mijn ervaring...quote:Op donderdag 14 april 2005 23:55 schreef Billy_Mack het volgende:
...... en het valt me op (in vergelijking met vorige vriendinnen) dat donkerharige vrouwen altijd wat meer aromagevoelig zijn.
quote:Op maandag 9 mei 2005 17:48 schreef opfokken het volgende:
hopelijk rent niet iedereen het winkelcentrum uit door de zure luchten
Laat haar geen synthetisch ondergoed en broeken kopen, want dan heeft ze naast een stinkkut ook nog eens een plakkerige zweetkut.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:39 schreef Billy_Mack het volgende:
Ze is wel redelijk kwaad, maar als ik een paar keer met haar ga winkelen is het wel goed zei ze
en kaasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:23 schreef Pulkster het volgende:
alsof jullie kaas stengels altijd zo lekker ruiken. Vieze pisbuizen stinken naar zeik.![]()
Gefrustreerd omdat jouw geval stinkt door het pulken?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:23 schreef Pulkster het volgende:
alsof jullie kaas stengels altijd zo lekker ruiken. Vieze pisbuizen stinken naar zeik.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |