quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:14 schreef Klonk het volgende:
Wat de bedoeling is van dit topic, laten zien wat voor auto je rijdt, dus niet de auto van je oom, vader, moeder, buurman, maar je eigen auto
Er staat toch wat voor auto rijdt een Fokker? Niet; wat voor auto bezit en rijdt een Fokkerquote:
dikgedrukt woord..lezenquote:Op donderdag 14 april 2005 22:01 schreef rbman het volgende:
[..]
Er staat toch wat voor auto rijdt een Fokker? Niet; wat voor auto bezit en rijdt een Fokker![]()
net stond er nog een rs4quote:
Beter kijkenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:16 schreef Syb-Sosef het volgende:
Lekke koppakking???
Hee dat ziet eruit als Goesquote:Op donderdag 14 april 2005 22:19 schreef MacroTough het volgende:
Voor de leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
MR2 Supercharger.
EJ9 is een coupe toch?quote:
coupe 96-01 = EJ6 (1.6LS) of EJ8 (1.6SR)quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:48 schreef Remon het volgende:
[..]
EJ9 is een coupe toch?
volgen mij is dat een EK3 (1.4, 1.5, of 1.6)
ik zelf heb een EK4 (1.6 vti)
EK 9 is btw de 6th gen type R niet uitgebracht in de EU helaas
igg HONDA![]()
![]()
![]()
Was het maar een EK9quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
EK9 zou wel kunnen, moet het import zijn, maar aan het kenteken te zien is het EU model..
zal ik het maar toegeven, ik ben opgegroeid in Dafjes en destijds was de marathon mijn droomauto, hoop nog altijd een mooie tegen te komen, en dan eens kijken hoe de centjes er bij staan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:33 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
DAF 66 1300 Marathon Coupé
AutoFans topic
[afbeelding]
Zo erg duur zijn ze toch niet?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal ik het maar toegeven, ik ben opgegroeid in Dafjes en destijds was de marathon mijn droomauto, hoop nog altijd een mooie tegen te komen, en dan eens kijken hoe de centjes er bij staan.
op dit moment kan ik het koppie net boven water houden, en dan moet je ff geen gekke dingen gaan doen, maar er is licht aan het einde van de tunnel en dan gaan we zeker kijken.quote:Op zondag 17 april 2005 19:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zo erg duur zijn ze toch niet?
OK, voor het geld heb je een héle leuke occasion (jap ofzo), maar deze zijn belasting vrij en met een beetje verstand kun je hem zelf fixxen.
Alhoewel ik wel een beetje geluk heb gehad, hij is helemaal hard en in orde
neat, zoals het hoortquote:Op zondag 17 april 2005 19:08 schreef Soldier2000 het volgende:
Honda Civic Coupe 1.5 16v LSi uit 1995
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah okequote:Op zondag 17 april 2005 19:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
op dit moment kan ik het koppie net boven water houden, en dan moet je ff geen gekke dingen gaan doen, maar er is licht aan het einde van de tunnel en dan gaan we zeker kijken.
is tie te koop?quote:Op zondag 17 april 2005 22:20 schreef SimtekF1 het volgende:
Nu nog in een Renault Clio. [afbeelding]![]()
Over een maandje heb ik een Mazda 323F, bg model.
Van een 1.1 naar een 1.8 hmm een wereld van verschil.
Samen met je zus.. Is dat niet een beetje vechten om wie nu weer de auto mag gebruiken? (Had dat gevecht altijd met ouders, nu lekker eigen bakje)quote:Op donderdag 21 april 2005 11:44 schreef timmeeeh het volgende:
ik heb sinds kort ook een auto (samen met mijn zus weliswaar)
het is een Peugeot 205 XL 1.1 uit 1989in het wit
nog geen foto van gemaakt, maar tis zo1 maar dan met vette wieldoppen:
[afbeelding]
nou zij gebruikt hem vooral doordeweeks om naar dr werk te gaan, en dan staat ie in breda. aangezien ik alleen in het weekend in breda kom (zit in tilburg op kamers) kan ik hem dan gebruiken. ik heb alleen niet echt een auto nodig omdat ik overal dichtbij woon en vaak bier drink. dus eigenlijk nooit ruzie er om, maar tis wel een tof dingquote:Op donderdag 21 april 2005 11:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samen met je zus.. Is dat niet een beetje vechten om wie nu weer de auto mag gebruiken? (Had dat gevecht altijd met ouders, nu lekker eigen bakje)
soepel wagentjequote:Op donderdag 21 april 2005 12:08 schreef SuzukiSwift het volgende:
Sinds bijna 3 jaar rijd ik in deze auto:
[afbeelding]
Sinds gisteren heeft hij een nieuw dak, en geen standaard zwart meer...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]quote:Op donderdag 21 april 2005 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
Mitsubishi Colt...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zullen we ruilen??quote:Op donderdag 21 april 2005 15:36 schreef Thermo het volgende:
Is ondertussen wel al bekend hier.
Maar ik zal hem nog eens posten :
[afbeelding]
Toen was ie net binnengekomen.
En hier had hij 700km naar een festival in oost-duitsland gedaan over heerlijke bergachtige autobahn wegen
[afbeelding]
Die is in zelfde uitvoering toen 14.000 euro duurder.quote:
Het gaat er niet echt om of het waard is, het was gewoon niet mogelijk, tuurlijk wil ik liever 240pk.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:35 schreef Alfa_Boy het volgende:
Of het dat waard is bepaal je natuurlijk zelf. Welke heb jij dan?
Ah kijk! een echte autokenner...quote:
Met die 2 ltr t.s is het ook niet klagenquote:Op donderdag 21 april 2005 19:29 schreef Thermo het volgende:
[..]
Het gaat er niet echt om of het waard is, het was gewoon niet mogelijk, tuurlijk wil ik liever 240pk.
Maar ik heb nu een 2 liter in Distinctive uitvoering en zooi opties. En daar ben ik erg gelukkig mee.
Weet niet hoe het in nederland is met die dingen is, maar hier is zoiets gewoon onmogelijk, tenzij je ouder bent dan 30 en/of rijk bent. Aankoop is altijd wel te doen, gewoon kwestie van wat meer sparen (hier kost de V6 3.000 euro meer dan de 2.0 distinctive).quote:Op donderdag 21 april 2005 19:29 schreef Thermo het volgende:
[..]
Het gaat er niet echt om of het waard is, het was gewoon niet mogelijk, tuurlijk wil ik liever 240pk.
Maar ik heb nu een 2 liter in Distinctive uitvoering en zooi opties. En daar ben ik erg gelukkig mee.
Een 23,9 klepper, tis een 24v.quote:
Ook wel vaker gezegd, maar nadat ik hem de eerste PTA meeting niet mooi vond, ga ik ze meer en meer waarderen en ik vind het tóch eenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:13 schreef zappa29 het volgende:
Vast wel eens eerder gepost
[afbeelding]
[afbeelding]
Opel GT uit 1970
Dan moet je een Honda kopen als je 240pk uit 2 liter wilquote:Op donderdag 21 april 2005 22:54 schreef errorken het volgende:
[..]
Weet niet hoe het in nederland is met die dingen is, maar hier is zoiets gewoon onmogelijk, tenzij je ouder bent dan 30 en/of rijk bent. Aankoop is altijd wel te doen, gewoon kwestie van wat meer sparen (hier kost de V6 3.000 euro meer dan de 2.0 distinctive).
Probleem begint echter bij de verzekering en taks, die bijna het dubbel zijn van de 1.9jtd/2.0l variant. Om daarbij nog maar te zwijgen van de benzine (en die 3.2 zuipt³)...
Kunnen ze nu geen 240 pk krijgen uit dat 2.0 liter blokje![]()
Heeft ook een bolhoedjequote:Op vrijdag 22 april 2005 09:21 schreef glossy het volgende:
in een ford fiesta automaat en van af woensdag in een mazda 121 cabrio schakel auto (zo een bolhoed autootje) dus dat word weer oefenen.heb sinds 2 jaar me rijbewijs en ben van een schakel gelijk in automaat gestapt en nooit meer in een schakel bak gereden.
gister een andere gekocht de fiesta is nog al terminaal aan het worden en om het te laten maken kost je klauwen met geld.
De Opel Stingrayquote:Op donderdag 21 april 2005 21:13 schreef zappa29 het volgende:
Vast wel eens eerder gepost
[afbeelding]
[afbeelding]
Opel GT uit 1970
De auto van je pappa telt nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:32 schreef RaTz het volgende:
Mijne nog maar weer een keer: Mazda Xedos 6
[afbeelding]
Zullen we dan ook de lease auto's maar verbannen? Daar maak je alleen gebruik van, maar daar ben je ook geen eigenaar van. Lijkt me wel zo eerlijk.quote:
Er staat toch ook 'eigen auto', dus leasebakken tellen ook niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 08:09 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Zullen we dan ook de lease auto's maar verbannen? Daar maak je alleen gebruik van, maar daar ben je ook geen eigenaar van. Lijkt me wel zo eerlijk.
\quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Er staat toch ook 'eigen auto', dus leasebakken tellen ook niet.
Ja, en als we dan ook gaan verbieden dat mensen die een lening op een auto hebben zitten ook niet meer mogen posten dan kun jij immers ook wel wegblijven.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:09 schreef Alfa_Boy het volgende:
Laat ze nou plaatjes posten van hun leasebak, anders hebben ze nix om te showen. Alle tdi's en consorten zullen wel leasebakken zijn
zal al vaak gezegd zijn...maar dat kan niet vaak genoeg gebeuren..... wat een geweldige bak.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:36 schreef Thermo het volgende:
Is ondertussen wel al bekend hier.
Maar ik zal hem nog eens posten :
[afbeelding]
Toen was ie net binnengekomen.
En hier had hij 700km naar een festival in oost-duitsland gedaan over heerlijke bergachtige autobahn wegen
[afbeelding]
zoniet, waarom posten ze danquote:Op zaterdag 23 april 2005 09:22 schreef PolarStars het volgende:
[..]
\
Ja, en jij denkt dat al die auto's zelf zijn aangeschaft?![]()
Ik verwacht een slotjequote:Op zaterdag 23 april 2005 11:49 schreef Juggernaut het volgende:
hoe moeilijk is het
heb je van je eigen centen een auto gekocht, plaats hier dan een foto. Rij je in de auto van je pa/ma/broer/imam open dan lekker een ander topic :B
Kruip jij nou maar eens vlug in je leasebakje en ga medeweggebruikers pestenquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:15 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ja, en als we dan ook gaan verbieden dat mensen die een lening op een auto hebben zitten ook niet meer mogen posten dan kun jij immers ook wel wegblijven.![]()
Immers, de kredietverstrekker blijft eigenaar van het geld.
Ik vind dat een auto op afbetaling wel iemands auto is, je betaald er tenslotte voor.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:15 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ja, en als we dan ook gaan verbieden dat mensen die een lening op een auto hebben zitten ook niet meer mogen posten dan kun jij immers ook wel wegblijven.![]()
Immers, de kredietverstrekker blijft eigenaar van het geld.
klopt, ook is het zo...als je hem niet kan betalen dan heb je pech...misschien ben je hem dan (nog) niet waard.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:01 schreef Alfa_Boy het volgende:
Als je geld gaat opnemen voor een auto moet je het in mijn ogen snel afbetalen. En vooral als je niet all-risk verzekerd bent. Stel het is je schuld bij een ongeluk, dan heb je nog flink wat af te betalen en je hebt een nieuwe auto nodig.
Daarom nooit een lening voor een auto, maar dat is mijn mening
Volgens mij is de enige reden dat ze niet genoeg geld hebben om hem cash te betalen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:39 schreef erik-de-perik het volgende:
De enige reden waarom mensen een auto komen op afbetaling is om er mee te patsen..![]()
Patser. Sluit je deur niet meer ofzoquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:39 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
klopt, ook is het zo...als je hem niet kan betalen dan heb je pech...misschien ben je hem dan (nog) niet waard.
De enige reden waarom mensen een auto komen op afbetaling is om er mee te patsen..![]()
gaaf, enig idee wat de vraagprijs gaat worden, heb wel interesse.quote:Op zondag 24 april 2005 16:28 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Binnen nu en een maand is de Clio waarschijnlijk te koop.
ken je deze site al:quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 18:01 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
ken je deze site al:
http://www.alfaromeo166club.info/
Is van een oud clublid van de 156 club.
foto's van mijn alfatje (ik heb me gister even artistiek uitgeleefd):
[afbeelding]
[afbeelding]
of nog meer foto's :
http://www.alfaromeo156cl(...)tkdtfjik8qlb5vj0hjfg
ik neem je niet in de maling, vind het wel een leuk autootje, en als je hem wegdoet, ben ik wel geinteresseerd naar de vraagprijs.quote:Op zondag 24 april 2005 17:39 schreef SimtekF1 het volgende:
Neem je me nou in de maling?
Hij rijdt fijn enzo, maar gaaf is die niet.
Maargoed, het is een auto om van A naar B te rijden, en dat is het belangrijkste.
Zodra hij te koop is zet ik hem hier waarschijnlijk ook op Fok neer.quote:Op maandag 25 april 2005 08:39 schreef Gurb het volgende:
[..]
ik neem je niet in de maling, vind het wel een leuk autootje, en als je hem wegdoet, ben ik wel geinteresseerd naar de vraagprijs.
nebreg at zonnet punt nlquote:Op maandag 25 april 2005 20:10 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Zodra hij te koop is zet ik hem hier waarschijnlijk ook op Fok neer.
Maar als je even je e-mailadres geeft zal ik je een mailtje sturen tegen die tijd.
Vrijdag of zaterdag pic's van de verlaging. Die wielen moeten nog naar de doktor om kleine beschadigingen weg te laten halenquote:
De Eg4 is van mij.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:17 schreef Alfa_Boy het volgende:
Jij hebt eg4 en ek4, is ek9 niet een type r? zo van 1998 ofzo
Dat is dat model wat dan ook in het spel Gran Turismo 4 zit. Jammer dat ie hier niet geleverd is, want het is een mooi dingquote:Op woensdag 27 april 2005 09:08 schreef t0n het volgende:
[..]
De Eg4 is van mij.
de ek4 is van een goede vriend van mij, maar die staat onder mijn carport
en de ek9 is idd JDM Type-r, nooit in NL/Europa geleverd.
Ik heb nog oirigneel setje Elegancewielen liggenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:40 schreef Darknezz het volgende:
Ik heb ook een andere auto gekocht, heb mijn 306 eruit gedaan en heb een Mercedes 250D Automaat terug gekocht, tis niet de nieuwste (1991) maar hij rijd wel erg lekker.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moeten nog wel andere velgen onder want wieldoppen zien er ook niet zo geweldig uit
Ik zat te denken aan 17 of 18" maar dat komt vanzelf wel en keer.
Verkoop je die, zo ja hoe groot en wat wil je er dan voor hebben....quote:Op woensdag 27 april 2005 15:44 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Ik heb nog oirigneel setje Elegancewielen liggen![]()
Ja die verkoop ikquote:Op woensdag 27 april 2005 18:31 schreef Darknezz het volgende:
[..]
Verkoop je die, zo ja hoe groot en wat wil je er dan voor hebben....
Wat wil je er voor hebben?quote:Op woensdag 27 april 2005 18:52 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Ja die verkoop ik15 of 16 inch zijn ze. Zal ff plaatje zoeken
[afbeelding]
ik ga in Blerick en omgeving nu extra goed op een kanarie gele saxo letten, als je iemand ziet zwaaien vanuit een groene multipla dan ben ik hetquote:Op maandag 25 april 2005 20:18 schreef _Administr8or_ het volgende:
Sinds 2002 :
[afbeelding]
[afbeelding]
Citroen Saxo (bouwjaar: 1999)
mooie velgjes, wat zijn het voor velgen?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:16 schreef Mad-Matt het volgende:
Mijn auto nog een keer, maar met nieuwe velgjes
[afbeelding]
[afbeelding]
tasty! die vorige wielen waren al sweet, maar deze zijn ook verrekte mooi!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:16 schreef Mad-Matt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik nu even ook tot dat ik zelf weer een auto heb.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:46 schreef Annemiek78 het volgende:
Deze FOK-ster rijd een gave Ford KA uit '99
Lekker fel knalgroen!
Ik heb wel enkele foto's, maar die staan opgeslagen op mijn PC, en weet dus niet hoe ik die hier neer kan zetten. heb jij enig idee hoe ik een foto vanaf mijn pc op Fok kan zetten?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:07 schreef Vince-E het volgende:
Geen foto ErwinRommel?
Zelf een jaar of 4 een Renault 5 gereden uit 1991...
Toen auto verkocht en verhuisd, sindsdien geen auto helaas.
Wel op het punt er weer eentje te kopen, en voorkeur gaat uit naar een tweedehands Fiat Palio van het jaar 99/00... Zodra we hem hebben zal ik fotootje plaatsen....
Klikkerdeklik. Uploaden. Linkje kopiëren:quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb wel enkele foto's, maar die staan opgeslagen op mijn PC, en weet dus niet hoe ik die hier neer kan zetten. heb jij enig idee hoe ik een foto vanaf mijn pc op Fok kan zetten?
1 | [url]Hier moet je de URL neerkwakken[/url] |
Zeg sufferd, dan moet de link die jij plaatste wel werken. En dat doet die dus nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:56 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Klikkerdeklik. Uploaden. Linkje kopiëren:
[ code verwijderd ]
Ter aanvulling van je zelfkennis: sufkop.
Doet-ie automatisch. Oftewel, haal dat Fok-linkje weg.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg sufferd, dan moet de link die jij plaatste wel werken. En dat doet die dus niet![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Bedankt PronXXX voor de link.
Hier dus enkele foto's van mijn "kar".
[[url=http://img255.echo.cx/img255/9897/lumark0473sx.jpg]afbeelding][/URL]
En een andere:
[[url=http://img255.echo.cx/img255/3911/lumark0489zj.jpg]afbeelding][/URL]
Nog eentje voor de school waar ik werk:
[[url=http://img218.echo.cx/img218/1779/lumark0241pe.jpg]afbeelding][/URL]
Zo he super strakke velgen zegquote:Op donderdag 28 april 2005 21:16 schreef Mad-Matt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik woon in het zuid-oosten van het land. Ben overigens geboren in Eindhovenquote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:34 schreef Jasperaldo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn 2e auto, BMW 325i Coupe met lederen interieur.
Ben er heel tevreden over
In het zuid-oosten van welk land???quote:Op zondag 1 mei 2005 20:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik woon in het zuid-oosten van het land. Ben overigens geboren in Eindhoven![]()
Rekkie te gekkie, met je pijpenkrullen in je nekkiequote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In het zuid-oosten van welk land???![]()
Ziet er niet echt nederlands uit...... en het kenteken is sowieso niet NL
Zit je wel in het zelfde forum te kijken?quote:
Patserbak, die Seat van mij..... wahahaha ech nie.......quote:
Mooie wagenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:44 schreef ToXiCitY het volgende:
Net gewassen, dan staat ie er weer op zn paasbest bij.
Bij toeval tegengekomen, ik had geen idee dat ik zo`n ding zou kunnen betalen, maargoed.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:28 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Mooie wagen![]()
Wat heeft ie gekost en wat zit er allemaal op/aan?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:35 schreef mantamia het volgende:
Dit zijn mijn auto's
In de opel ascona b rij ik dagelijks en er zit een 180 pk sterke 2.0 16v in.
De opel manta ben ik momenteel weer aan het opbouwen en daar zit een 2.0 16v turbo in met 260-280pk
de legerjeep heb ik voor de fun, maar gaat deze zomer helaas worden verkocht, net als de ascona, dit alles om dan eindelijk een mazda rx-7 FD3S te kunnen kopen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bedoeld in Lelystad?quote:
IS200quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:44 schreef ToXiCitY het volgende:
En wat kost zo een wagen als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:07 schreef -Xerxes- het volgende:
In watvoor auto ik momenteel rijd weet iedereen wel zo onderhand; vanaf volgende week rijd ik in deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lancia Nuovo Delta HPE 2.0 HF Turbo
Zijn jullie eindelijk van die Xerxes af![]()
5750 euroquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En wat kost zo een wagen als ik vragen mag?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:07 schreef -Xerxes- het volgende:
In watvoor auto ik momenteel rijd weet iedereen wel zo onderhand; vanaf volgende week rijd ik in deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lancia Nuovo Delta HPE 2.0 HF Turbo
Zijn jullie eindelijk van die Xerxes af![]()
Leukquote:Op woensdag 18 mei 2005 06:10 schreef StefanP het volgende:
[..]Mooie auto man, post wat grotere foto's als je hem hebt!
Hier nog een schaamteloze plug van mijn eigen mooi-weer-auto, van het weekend genomen.
[afbeelding]
Dude is dat in je eigen straat? Best chille optrekjes zo te zien.quote:Op woensdag 18 mei 2005 06:10 schreef StefanP het volgende:
Hier nog een schaamteloze plug van mijn eigen mooi-weer-auto, van het weekend genomen.
[afbeelding]
Ik heb er nog geen grotere foto's van helaas.quote:Op woensdag 18 mei 2005 06:10 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
Wat ga je trouwens nog doen aan de Delta? Nog leuk verfraaien?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:10 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen grotere foto's van helaas.
Ik heb hem ook nog niet. Wilde hem eik nu zaterdag ophalen, maar ik moet vrijdagavond en zaterdag de hele dag werken, we gaan over op een andere ip-reeks op het werk, vrijdag beginnen, zaterdag tot een uur of 3 's middags en maandag evt uitloop. Dus ik ga hem dinsdag halen![]()
Mooie bak van jou man, heb je nog meer foto's?
(links ipv foto's, want die verkleint ie schijnbaar ineens automatisch en ik kan er niet meer op klikken?!)
Da's nogal een vooruitgang (en dat is op zijn beurt nogal een understatementquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leuk
Ik rij een Volvo 440, uit '91.. ruil ik volgende week in voor zo 1.
Dumpvalve erop, forge, is al besteld, op de foto staat ie op 16 inch metaal; ik krijg hem op 17 inch TSW's die hij eik onder een ander wilde zetten. Net nieuw gezandstraald en gespoten enzo. Helemaal netjes opgemaakt. Ik heb ze nog niet gezien onder de auto, maar het koste niks extra (waar je voor kan lullen hoef je niet voor te werkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:13 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Wat ga je trouwens nog doen aan de Delta? Nog leuk verfraaien?
Klinkt goed, ga uiteraard niet vragen naar foto'squote:Op woensdag 18 mei 2005 23:18 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Dumpvalve erop, forge, is al besteld, op de foto staat ie op 16 inch metaal; ik krijg hem op 17 inch TSW's die hij eik onder een ander wilde zetten. Net nieuw gezandstraald en gespoten enzo. Helemaal netjes opgemaakt. Ik heb ze nog niet gezien onder de auto, maar het koste niks extra (waar je voor kan lullen hoef je niet voor te werken), als ik ze niet zo mooi vind klap ik er wel een keer andere onder.
4cm lager moettie nog, Sportuitlaat eronder, open K&N kitje erop, en eik moeten er 2 nieuwe voorstoelen in, de wangen zien er niet meer helemaal zo tof uit enzo, van het in en uitstappen.
Of opnieuw leer laten trekken ofzo, geen idee, moet ik nog eens informeren.
En als ik dan nog geld over heb een mooie spoilerset. MS heb wel mooie zag ik, maar die schijnen niet of bijna niet meer leverbaar te zijn
Anyway, dan issie wmb wel af. Ofzo
Dat alles gaat toch niet meteen gebeuren hoor. Ik heb ook nog een koopappartement wat ik moet betalenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:19 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Klinkt goed, ga uiteraard niet vragen naar foto'sDie post je toch wel
VET!!! een IS200quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:44 schreef ToXiCitY het volgende:
Ik zag je laatst rijden aapquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:03 schreef Rancid het volgende:
Range Rover classic![]()
[afbeelding]
zelfde kleur![]()
Vooruit of achteruit?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:50 schreef daNpy het volgende:
Mn DAFje 2x over de Ring gejaagd (binnen het kwartier zelfs) en de teller uit laten lopen
Je mist een vw logo op de achterkantquote:Op maandag 23 mei 2005 19:46 schreef Go0s het volgende:
Afgelopen weekend autotje gepoetst en meteen mooie foto's geschoten
Golf MK2
1600 8v
72Pk
1988 (Bijna jarig, 27mei)
Foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Al wat oudere foto, ff site promoten
[afbeelding]
Dat was het.![]()
woon jij ook in amerika? (of waar dat mag wezen)quote:Op woensdag 18 mei 2005 06:10 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
Op de Nürburgring rondcrossen met je Dafje, erg gaafquote:
Zag laatst zo eentje rijden, met een staggering horse achteropquote:Op zondag 15 mei 2005 00:50 schreef Messi het volgende:
van een Seat Ibiza 1.3 uit 1993 naar een
Coupé Fiat 2.0 16V uit 1996
pics:
[[url=http://www.tgmessi.com/pics/coupe/tn_1.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.tgmessi.com/pics/coupe/tn_4.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.tgmessi.com/pics/coupe/tn_6.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.tgmessi.com/pics/coupe/tn_10.jpg]afbeelding][/url]
netjes, strak, mooie velgen. zo hoort het.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:35 schreef m_verstraeten het volgende:
Ik volg het topic dit een tijdje maar tegenwoordig ben ik ook mobiel.
Zie hier mijn autotje![]()
[afbeelding]
quote:
Klopt, heb ik laatst opnieuw mat-zwart gespoten. Maar klein dingetje toen ik hem terug wilde plaatsen; pittetje brak afquote:Op maandag 23 mei 2005 20:03 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Je mist een vw logo op de achterkant![]()
Zonder radio tochquote:
Ik vind het echt een mooie nette wagen (ruilen??quote:
Cosy Cornerquote:
Dat is niet bij jou thuisquote:
Dat klopt...is nog bij de vorige eigenaar thuis....ben te lui om nieuwe foto's te maken en hij is ook vies dan zou ik m moeten wassen enzo om m netjes op de foto te zettenquote:
Hoe rijdt'ie?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, met radio, nieuwe accu, nieuwe bedrading en nieuwe speakers![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:00 schreef Joana het volgende:
Mijn nieuwe auto, vandaag mn handtekening erop gezet en volgende week vrijdag issie rijklaar:
[afbeelding]
My baby. Een Ford Fiesta 1.6 16V met sportpakket.
leuk, zo'n auto waar je met max 2 personen in kan....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:58 schreef C4D het volgende:
Mijn auto sinds een maandje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan bij mij ook niet (gelukkig).quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:00 schreef Sheva het volgende:
[..]
leuk, zo'n auto waar je met max 2 personen in kan....![]()
Precies. Mijn vriendin heeft een nieuwe Peugeot 306 gekocht en daar kan de hond makkelijk achterin. We hebben geen kinderen (ben pas 21, wil nog wel even wachtenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kan bij mij ook niet (gelukkig).
Ik heb toch (nog) geen gezin met kinderen en een hond
Das toch dat falliete merk? Rover?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:58 schreef C4D het volgende:
Mijn auto sinds een maandje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanx.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:19 schreef Tom-my het volgende:
Mooi bakkie tjabbo, alleen is een rooie mooier
Nee deze schakelt echt supersoepel. Het vorige model ging wel wat stugger misschien maar deze is goed!quote:Op zondag 24 juli 2005 22:11 schreef killerb het volgende:
Tjabbo, dat is toch niet die ene met die nare versnellingsbak?
Dat ding schakelt lomper dan wanneer ik aan het scheuren ben.
Je pookknop!quote:Op zondag 24 juli 2005 15:07 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb sinds januari mn rijbewijs, en sinds begin maart dit wagentjeSeat Marbella Special uit 93, zo ziet ie er uit:
[afbeelding]
Zonder die 8rlijke strepen nu dan
[afbeelding]
Heel erg leukquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:00 schreef Sheva het volgende:
[..]
leuk, zo'n auto waar je met max 2 personen in kan....![]()
Nette auto.... lekker sportiefquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:13 schreef C4D het volgende:
Dat klopt. Dit heeft verder geen gevolgen voor mijn auto. Onderdelen zijn er in overvloed en worden en werden niet enkel door MG / Rover gemaakt. Feit is echter wel dat Rover in zijn bestaan al 6 keer failliet is verklaard met tussenpozes van ongeveer een jaar of 2 waarna het bedrijf weer overgenomen werd.
Het is echter wel vervelend als je net je nieuwe MG of Rover gekocht hebt waar nog garantie van de dealer op zit en deze niet meer bestaat door het faillissement.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Pure afgunst!
Ik denk dat dit modje je niet gelooft als je geen foto's plaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |