quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:14 schreef Klonk het volgende:
Wat de bedoeling is van dit topic, laten zien wat voor auto je rijdt, dus niet de auto van je oom, vader, moeder, buurman, maar je eigen auto
Er staat toch wat voor auto rijdt een Fokker? Niet; wat voor auto bezit en rijdt een Fokkerquote:
dikgedrukt woord..lezenquote:Op donderdag 14 april 2005 22:01 schreef rbman het volgende:
[..]
Er staat toch wat voor auto rijdt een Fokker? Niet; wat voor auto bezit en rijdt een Fokker![]()
net stond er nog een rs4quote:
Beter kijkenquote:Op donderdag 14 april 2005 23:16 schreef Syb-Sosef het volgende:
Lekke koppakking???
Hee dat ziet eruit als Goesquote:Op donderdag 14 april 2005 22:19 schreef MacroTough het volgende:
Voor de leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
MR2 Supercharger.
EJ9 is een coupe toch?quote:
coupe 96-01 = EJ6 (1.6LS) of EJ8 (1.6SR)quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:48 schreef Remon het volgende:
[..]
EJ9 is een coupe toch?
volgen mij is dat een EK3 (1.4, 1.5, of 1.6)
ik zelf heb een EK4 (1.6 vti)
EK 9 is btw de 6th gen type R niet uitgebracht in de EU helaas
igg HONDA![]()
![]()
![]()
Was het maar een EK9quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
EK9 zou wel kunnen, moet het import zijn, maar aan het kenteken te zien is het EU model..
zal ik het maar toegeven, ik ben opgegroeid in Dafjes en destijds was de marathon mijn droomauto, hoop nog altijd een mooie tegen te komen, en dan eens kijken hoe de centjes er bij staan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:33 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
DAF 66 1300 Marathon Coupé
AutoFans topic
[afbeelding]
Zo erg duur zijn ze toch niet?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal ik het maar toegeven, ik ben opgegroeid in Dafjes en destijds was de marathon mijn droomauto, hoop nog altijd een mooie tegen te komen, en dan eens kijken hoe de centjes er bij staan.
op dit moment kan ik het koppie net boven water houden, en dan moet je ff geen gekke dingen gaan doen, maar er is licht aan het einde van de tunnel en dan gaan we zeker kijken.quote:Op zondag 17 april 2005 19:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zo erg duur zijn ze toch niet?
OK, voor het geld heb je een héle leuke occasion (jap ofzo), maar deze zijn belasting vrij en met een beetje verstand kun je hem zelf fixxen.
Alhoewel ik wel een beetje geluk heb gehad, hij is helemaal hard en in orde
neat, zoals het hoortquote:Op zondag 17 april 2005 19:08 schreef Soldier2000 het volgende:
Honda Civic Coupe 1.5 16v LSi uit 1995
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah okequote:Op zondag 17 april 2005 19:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
op dit moment kan ik het koppie net boven water houden, en dan moet je ff geen gekke dingen gaan doen, maar er is licht aan het einde van de tunnel en dan gaan we zeker kijken.
is tie te koop?quote:Op zondag 17 april 2005 22:20 schreef SimtekF1 het volgende:
Nu nog in een Renault Clio. [afbeelding]![]()
Over een maandje heb ik een Mazda 323F, bg model.
Van een 1.1 naar een 1.8 hmm een wereld van verschil.
Samen met je zus.. Is dat niet een beetje vechten om wie nu weer de auto mag gebruiken? (Had dat gevecht altijd met ouders, nu lekker eigen bakje)quote:Op donderdag 21 april 2005 11:44 schreef timmeeeh het volgende:
ik heb sinds kort ook een auto (samen met mijn zus weliswaar)
het is een Peugeot 205 XL 1.1 uit 1989in het wit
nog geen foto van gemaakt, maar tis zo1 maar dan met vette wieldoppen:
[afbeelding]
nou zij gebruikt hem vooral doordeweeks om naar dr werk te gaan, en dan staat ie in breda. aangezien ik alleen in het weekend in breda kom (zit in tilburg op kamers) kan ik hem dan gebruiken. ik heb alleen niet echt een auto nodig omdat ik overal dichtbij woon en vaak bier drink. dus eigenlijk nooit ruzie er om, maar tis wel een tof dingquote:Op donderdag 21 april 2005 11:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samen met je zus.. Is dat niet een beetje vechten om wie nu weer de auto mag gebruiken? (Had dat gevecht altijd met ouders, nu lekker eigen bakje)
soepel wagentjequote:Op donderdag 21 april 2005 12:08 schreef SuzukiSwift het volgende:
Sinds bijna 3 jaar rijd ik in deze auto:
[afbeelding]
Sinds gisteren heeft hij een nieuw dak, en geen standaard zwart meer...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |