[afbeelding]quote:Op donderdag 21 april 2005 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
Mitsubishi Colt...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zullen we ruilen??quote:Op donderdag 21 april 2005 15:36 schreef Thermo het volgende:
Is ondertussen wel al bekend hier.
Maar ik zal hem nog eens posten :
[afbeelding]
Toen was ie net binnengekomen.
En hier had hij 700km naar een festival in oost-duitsland gedaan over heerlijke bergachtige autobahn wegen
[afbeelding]
Die is in zelfde uitvoering toen 14.000 euro duurder.quote:
Het gaat er niet echt om of het waard is, het was gewoon niet mogelijk, tuurlijk wil ik liever 240pk.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:35 schreef Alfa_Boy het volgende:
Of het dat waard is bepaal je natuurlijk zelf. Welke heb jij dan?
Ah kijk! een echte autokenner...quote:
Met die 2 ltr t.s is het ook niet klagenquote:Op donderdag 21 april 2005 19:29 schreef Thermo het volgende:
[..]
Het gaat er niet echt om of het waard is, het was gewoon niet mogelijk, tuurlijk wil ik liever 240pk.
Maar ik heb nu een 2 liter in Distinctive uitvoering en zooi opties. En daar ben ik erg gelukkig mee.
Weet niet hoe het in nederland is met die dingen is, maar hier is zoiets gewoon onmogelijk, tenzij je ouder bent dan 30 en/of rijk bent. Aankoop is altijd wel te doen, gewoon kwestie van wat meer sparen (hier kost de V6 3.000 euro meer dan de 2.0 distinctive).quote:Op donderdag 21 april 2005 19:29 schreef Thermo het volgende:
[..]
Het gaat er niet echt om of het waard is, het was gewoon niet mogelijk, tuurlijk wil ik liever 240pk.
Maar ik heb nu een 2 liter in Distinctive uitvoering en zooi opties. En daar ben ik erg gelukkig mee.
Een 23,9 klepper, tis een 24v.quote:
Ook wel vaker gezegd, maar nadat ik hem de eerste PTA meeting niet mooi vond, ga ik ze meer en meer waarderen en ik vind het tóch eenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:13 schreef zappa29 het volgende:
Vast wel eens eerder gepost
[afbeelding]
[afbeelding]
Opel GT uit 1970
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |