Patser. Sluit je deur niet meer ofzoquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:39 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
klopt, ook is het zo...als je hem niet kan betalen dan heb je pech...misschien ben je hem dan (nog) niet waard.
De enige reden waarom mensen een auto komen op afbetaling is om er mee te patsen..![]()
gaaf, enig idee wat de vraagprijs gaat worden, heb wel interesse.quote:Op zondag 24 april 2005 16:28 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Binnen nu en een maand is de Clio waarschijnlijk te koop.
ken je deze site al:quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 18:01 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
ken je deze site al:
http://www.alfaromeo166club.info/
Is van een oud clublid van de 156 club.
foto's van mijn alfatje (ik heb me gister even artistiek uitgeleefd):
[afbeelding]
[afbeelding]
of nog meer foto's :
http://www.alfaromeo156cl(...)tkdtfjik8qlb5vj0hjfg
ik neem je niet in de maling, vind het wel een leuk autootje, en als je hem wegdoet, ben ik wel geinteresseerd naar de vraagprijs.quote:Op zondag 24 april 2005 17:39 schreef SimtekF1 het volgende:
Neem je me nou in de maling?
Hij rijdt fijn enzo, maar gaaf is die niet.
Maargoed, het is een auto om van A naar B te rijden, en dat is het belangrijkste.
Zodra hij te koop is zet ik hem hier waarschijnlijk ook op Fok neer.quote:Op maandag 25 april 2005 08:39 schreef Gurb het volgende:
[..]
ik neem je niet in de maling, vind het wel een leuk autootje, en als je hem wegdoet, ben ik wel geinteresseerd naar de vraagprijs.
nebreg at zonnet punt nlquote:Op maandag 25 april 2005 20:10 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Zodra hij te koop is zet ik hem hier waarschijnlijk ook op Fok neer.
Maar als je even je e-mailadres geeft zal ik je een mailtje sturen tegen die tijd.
Vrijdag of zaterdag pic's van de verlaging. Die wielen moeten nog naar de doktor om kleine beschadigingen weg te laten halenquote:
De Eg4 is van mij.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:17 schreef Alfa_Boy het volgende:
Jij hebt eg4 en ek4, is ek9 niet een type r? zo van 1998 ofzo
Dat is dat model wat dan ook in het spel Gran Turismo 4 zit. Jammer dat ie hier niet geleverd is, want het is een mooi dingquote:Op woensdag 27 april 2005 09:08 schreef t0n het volgende:
[..]
De Eg4 is van mij.
de ek4 is van een goede vriend van mij, maar die staat onder mijn carport
en de ek9 is idd JDM Type-r, nooit in NL/Europa geleverd.
Ik heb nog oirigneel setje Elegancewielen liggenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:40 schreef Darknezz het volgende:
Ik heb ook een andere auto gekocht, heb mijn 306 eruit gedaan en heb een Mercedes 250D Automaat terug gekocht, tis niet de nieuwste (1991) maar hij rijd wel erg lekker.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moeten nog wel andere velgen onder want wieldoppen zien er ook niet zo geweldig uit
Ik zat te denken aan 17 of 18" maar dat komt vanzelf wel en keer.
Verkoop je die, zo ja hoe groot en wat wil je er dan voor hebben....quote:Op woensdag 27 april 2005 15:44 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Ik heb nog oirigneel setje Elegancewielen liggen![]()
Ja die verkoop ikquote:Op woensdag 27 april 2005 18:31 schreef Darknezz het volgende:
[..]
Verkoop je die, zo ja hoe groot en wat wil je er dan voor hebben....
Wat wil je er voor hebben?quote:Op woensdag 27 april 2005 18:52 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Ja die verkoop ik15 of 16 inch zijn ze. Zal ff plaatje zoeken
[afbeelding]
ik ga in Blerick en omgeving nu extra goed op een kanarie gele saxo letten, als je iemand ziet zwaaien vanuit een groene multipla dan ben ik hetquote:Op maandag 25 april 2005 20:18 schreef _Administr8or_ het volgende:
Sinds 2002 :
[afbeelding]
[afbeelding]
Citroen Saxo (bouwjaar: 1999)
mooie velgjes, wat zijn het voor velgen?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:16 schreef Mad-Matt het volgende:
Mijn auto nog een keer, maar met nieuwe velgjes
[afbeelding]
[afbeelding]
tasty! die vorige wielen waren al sweet, maar deze zijn ook verrekte mooi!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:16 schreef Mad-Matt het volgende:
Mijn auto nog een keer, maar met nieuwe velgjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik nu even ook tot dat ik zelf weer een auto heb.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:46 schreef Annemiek78 het volgende:
Deze FOK-ster rijd een gave Ford KA uit '99
Lekker fel knalgroen!
Ik heb wel enkele foto's, maar die staan opgeslagen op mijn PC, en weet dus niet hoe ik die hier neer kan zetten. heb jij enig idee hoe ik een foto vanaf mijn pc op Fok kan zetten?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:07 schreef Vince-E het volgende:
Geen foto ErwinRommel?
Zelf een jaar of 4 een Renault 5 gereden uit 1991...
Toen auto verkocht en verhuisd, sindsdien geen auto helaas.
Wel op het punt er weer eentje te kopen, en voorkeur gaat uit naar een tweedehands Fiat Palio van het jaar 99/00... Zodra we hem hebben zal ik fotootje plaatsen....
Klikkerdeklik. Uploaden. Linkje kopiëren:quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb wel enkele foto's, maar die staan opgeslagen op mijn PC, en weet dus niet hoe ik die hier neer kan zetten. heb jij enig idee hoe ik een foto vanaf mijn pc op Fok kan zetten?
| 1 | [url]Hier moet je de URL neerkwakken[/url] |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |