Dan moet je een Honda kopen als je 240pk uit 2 liter wilquote:Op donderdag 21 april 2005 22:54 schreef errorken het volgende:
[..]
Weet niet hoe het in nederland is met die dingen is, maar hier is zoiets gewoon onmogelijk, tenzij je ouder bent dan 30 en/of rijk bent. Aankoop is altijd wel te doen, gewoon kwestie van wat meer sparen (hier kost de V6 3.000 euro meer dan de 2.0 distinctive).
Probleem begint echter bij de verzekering en taks, die bijna het dubbel zijn van de 1.9jtd/2.0l variant. Om daarbij nog maar te zwijgen van de benzine (en die 3.2 zuipt³)...
Kunnen ze nu geen 240 pk krijgen uit dat 2.0 liter blokje![]()
Heeft ook een bolhoedjequote:Op vrijdag 22 april 2005 09:21 schreef glossy het volgende:
in een ford fiesta automaat en van af woensdag in een mazda 121 cabrio schakel auto (zo een bolhoed autootje) dus dat word weer oefenen.heb sinds 2 jaar me rijbewijs en ben van een schakel gelijk in automaat gestapt en nooit meer in een schakel bak gereden.
gister een andere gekocht de fiesta is nog al terminaal aan het worden en om het te laten maken kost je klauwen met geld.
De Opel Stingrayquote:Op donderdag 21 april 2005 21:13 schreef zappa29 het volgende:
Vast wel eens eerder gepost
[afbeelding]
[afbeelding]
Opel GT uit 1970
De auto van je pappa telt nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:32 schreef RaTz het volgende:
Mijne nog maar weer een keer: Mazda Xedos 6
[afbeelding]
Zullen we dan ook de lease auto's maar verbannen? Daar maak je alleen gebruik van, maar daar ben je ook geen eigenaar van. Lijkt me wel zo eerlijk.quote:
Er staat toch ook 'eigen auto', dus leasebakken tellen ook niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 08:09 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Zullen we dan ook de lease auto's maar verbannen? Daar maak je alleen gebruik van, maar daar ben je ook geen eigenaar van. Lijkt me wel zo eerlijk.
\quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Er staat toch ook 'eigen auto', dus leasebakken tellen ook niet.
Ja, en als we dan ook gaan verbieden dat mensen die een lening op een auto hebben zitten ook niet meer mogen posten dan kun jij immers ook wel wegblijven.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:09 schreef Alfa_Boy het volgende:
Laat ze nou plaatjes posten van hun leasebak, anders hebben ze nix om te showen. Alle tdi's en consorten zullen wel leasebakken zijn
zal al vaak gezegd zijn...maar dat kan niet vaak genoeg gebeuren..... wat een geweldige bak.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:36 schreef Thermo het volgende:
Is ondertussen wel al bekend hier.
Maar ik zal hem nog eens posten :
[afbeelding]
Toen was ie net binnengekomen.
En hier had hij 700km naar een festival in oost-duitsland gedaan over heerlijke bergachtige autobahn wegen
[afbeelding]
zoniet, waarom posten ze danquote:Op zaterdag 23 april 2005 09:22 schreef PolarStars het volgende:
[..]
\
Ja, en jij denkt dat al die auto's zelf zijn aangeschaft?![]()
Ik verwacht een slotjequote:Op zaterdag 23 april 2005 11:49 schreef Juggernaut het volgende:
hoe moeilijk is het
heb je van je eigen centen een auto gekocht, plaats hier dan een foto. Rij je in de auto van je pa/ma/broer/imam open dan lekker een ander topic :B
Kruip jij nou maar eens vlug in je leasebakje en ga medeweggebruikers pestenquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:15 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ja, en als we dan ook gaan verbieden dat mensen die een lening op een auto hebben zitten ook niet meer mogen posten dan kun jij immers ook wel wegblijven.![]()
Immers, de kredietverstrekker blijft eigenaar van het geld.
Ik vind dat een auto op afbetaling wel iemands auto is, je betaald er tenslotte voor.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:15 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ja, en als we dan ook gaan verbieden dat mensen die een lening op een auto hebben zitten ook niet meer mogen posten dan kun jij immers ook wel wegblijven.![]()
Immers, de kredietverstrekker blijft eigenaar van het geld.
klopt, ook is het zo...als je hem niet kan betalen dan heb je pech...misschien ben je hem dan (nog) niet waard.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:01 schreef Alfa_Boy het volgende:
Als je geld gaat opnemen voor een auto moet je het in mijn ogen snel afbetalen. En vooral als je niet all-risk verzekerd bent. Stel het is je schuld bij een ongeluk, dan heb je nog flink wat af te betalen en je hebt een nieuwe auto nodig.
Daarom nooit een lening voor een auto, maar dat is mijn mening
Volgens mij is de enige reden dat ze niet genoeg geld hebben om hem cash te betalen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:39 schreef erik-de-perik het volgende:
De enige reden waarom mensen een auto komen op afbetaling is om er mee te patsen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |