quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:07 schreef -Xerxes- het volgende:
In watvoor auto ik momenteel rijd weet iedereen wel zo onderhand; vanaf volgende week rijd ik in deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lancia Nuovo Delta HPE 2.0 HF Turbo
Zijn jullie eindelijk van die Xerxes af![]()
Leukquote:Op woensdag 18 mei 2005 06:10 schreef StefanP het volgende:
[..]Mooie auto man, post wat grotere foto's als je hem hebt!
Hier nog een schaamteloze plug van mijn eigen mooi-weer-auto, van het weekend genomen.
[afbeelding]
Dude is dat in je eigen straat? Best chille optrekjes zo te zien.quote:Op woensdag 18 mei 2005 06:10 schreef StefanP het volgende:
Hier nog een schaamteloze plug van mijn eigen mooi-weer-auto, van het weekend genomen.
[afbeelding]
Ik heb er nog geen grotere foto's van helaas.quote:Op woensdag 18 mei 2005 06:10 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
Wat ga je trouwens nog doen aan de Delta? Nog leuk verfraaien?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:10 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen grotere foto's van helaas.
Ik heb hem ook nog niet. Wilde hem eik nu zaterdag ophalen, maar ik moet vrijdagavond en zaterdag de hele dag werken, we gaan over op een andere ip-reeks op het werk, vrijdag beginnen, zaterdag tot een uur of 3 's middags en maandag evt uitloop. Dus ik ga hem dinsdag halen![]()
Mooie bak van jou man, heb je nog meer foto's?
(links ipv foto's, want die verkleint ie schijnbaar ineens automatisch en ik kan er niet meer op klikken?!)
Da's nogal een vooruitgang (en dat is op zijn beurt nogal een understatementquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leuk
Ik rij een Volvo 440, uit '91.. ruil ik volgende week in voor zo 1.
Dumpvalve erop, forge, is al besteld, op de foto staat ie op 16 inch metaal; ik krijg hem op 17 inch TSW's die hij eik onder een ander wilde zetten. Net nieuw gezandstraald en gespoten enzo. Helemaal netjes opgemaakt. Ik heb ze nog niet gezien onder de auto, maar het koste niks extra (waar je voor kan lullen hoef je niet voor te werkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:13 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Wat ga je trouwens nog doen aan de Delta? Nog leuk verfraaien?
Klinkt goed, ga uiteraard niet vragen naar foto'squote:Op woensdag 18 mei 2005 23:18 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Dumpvalve erop, forge, is al besteld, op de foto staat ie op 16 inch metaal; ik krijg hem op 17 inch TSW's die hij eik onder een ander wilde zetten. Net nieuw gezandstraald en gespoten enzo. Helemaal netjes opgemaakt. Ik heb ze nog niet gezien onder de auto, maar het koste niks extra (waar je voor kan lullen hoef je niet voor te werken), als ik ze niet zo mooi vind klap ik er wel een keer andere onder.
4cm lager moettie nog, Sportuitlaat eronder, open K&N kitje erop, en eik moeten er 2 nieuwe voorstoelen in, de wangen zien er niet meer helemaal zo tof uit enzo, van het in en uitstappen.
Of opnieuw leer laten trekken ofzo, geen idee, moet ik nog eens informeren.
En als ik dan nog geld over heb een mooie spoilerset. MS heb wel mooie zag ik, maar die schijnen niet of bijna niet meer leverbaar te zijn
Anyway, dan issie wmb wel af. Ofzo
Dat alles gaat toch niet meteen gebeuren hoor. Ik heb ook nog een koopappartement wat ik moet betalenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:19 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Klinkt goed, ga uiteraard niet vragen naar foto'sDie post je toch wel
VET!!! een IS200quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:44 schreef ToXiCitY het volgende:
Net gewassen, dan staat ie er weer op zn paasbest bij.
Ik zag je laatst rijden aapquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:03 schreef Rancid het volgende:
Range Rover classic![]()
[afbeelding]
zelfde kleur![]()
Vooruit of achteruit?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:50 schreef daNpy het volgende:
Mn DAFje 2x over de Ring gejaagd (binnen het kwartier zelfs) en de teller uit laten lopen
Je mist een vw logo op de achterkantquote:Op maandag 23 mei 2005 19:46 schreef Go0s het volgende:
Afgelopen weekend autotje gepoetst en meteen mooie foto's geschoten
Golf MK2
1600 8v
72Pk
1988 (Bijna jarig, 27mei)
Foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Al wat oudere foto, ff site promoten
[afbeelding]
Dat was het.![]()
woon jij ook in amerika? (of waar dat mag wezen)quote:Op woensdag 18 mei 2005 06:10 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
Op de Nürburgring rondcrossen met je Dafje, erg gaafquote:
Zag laatst zo eentje rijden, met een staggering horse achteropquote:Op zondag 15 mei 2005 00:50 schreef Messi het volgende:
van een Seat Ibiza 1.3 uit 1993 naar een
Coupé Fiat 2.0 16V uit 1996
pics:
[[url=http://www.tgmessi.com/pics/coupe/tn_1.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.tgmessi.com/pics/coupe/tn_4.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.tgmessi.com/pics/coupe/tn_6.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.tgmessi.com/pics/coupe/tn_10.jpg]afbeelding][/url]
netjes, strak, mooie velgen. zo hoort het.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:35 schreef m_verstraeten het volgende:
Ik volg het topic dit een tijdje maar tegenwoordig ben ik ook mobiel.
Zie hier mijn autotje![]()
[afbeelding]
quote:
Klopt, heb ik laatst opnieuw mat-zwart gespoten. Maar klein dingetje toen ik hem terug wilde plaatsen; pittetje brak afquote:Op maandag 23 mei 2005 20:03 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Je mist een vw logo op de achterkant![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |