quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:00 schreef Joana het volgende:
Mijn nieuwe auto, vandaag mn handtekening erop gezet en volgende week vrijdag issie rijklaar:
[afbeelding]
My baby. Een Ford Fiesta 1.6 16V met sportpakket.
leuk, zo'n auto waar je met max 2 personen in kan....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:58 schreef C4D het volgende:
Mijn auto sinds een maandje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan bij mij ook niet (gelukkig).quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:00 schreef Sheva het volgende:
[..]
leuk, zo'n auto waar je met max 2 personen in kan....![]()
Precies. Mijn vriendin heeft een nieuwe Peugeot 306 gekocht en daar kan de hond makkelijk achterin. We hebben geen kinderen (ben pas 21, wil nog wel even wachtenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kan bij mij ook niet (gelukkig).
Ik heb toch (nog) geen gezin met kinderen en een hond
Das toch dat falliete merk? Rover?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:58 schreef C4D het volgende:
Mijn auto sinds een maandje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanx.quote:Op zondag 24 juli 2005 21:19 schreef Tom-my het volgende:
Mooi bakkie tjabbo, alleen is een rooie mooier
Nee deze schakelt echt supersoepel. Het vorige model ging wel wat stugger misschien maar deze is goed!quote:Op zondag 24 juli 2005 22:11 schreef killerb het volgende:
Tjabbo, dat is toch niet die ene met die nare versnellingsbak?
Dat ding schakelt lomper dan wanneer ik aan het scheuren ben.
Je pookknop!quote:Op zondag 24 juli 2005 15:07 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb sinds januari mn rijbewijs, en sinds begin maart dit wagentjeSeat Marbella Special uit 93, zo ziet ie er uit:
[afbeelding]
Zonder die 8rlijke strepen nu dan
[afbeelding]
Heel erg leukquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:00 schreef Sheva het volgende:
[..]
leuk, zo'n auto waar je met max 2 personen in kan....![]()
Nette auto.... lekker sportiefquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:13 schreef C4D het volgende:
Dat klopt. Dit heeft verder geen gevolgen voor mijn auto. Onderdelen zijn er in overvloed en worden en werden niet enkel door MG / Rover gemaakt. Feit is echter wel dat Rover in zijn bestaan al 6 keer failliet is verklaard met tussenpozes van ongeveer een jaar of 2 waarna het bedrijf weer overgenomen werd.
Het is echter wel vervelend als je net je nieuwe MG of Rover gekocht hebt waar nog garantie van de dealer op zit en deze niet meer bestaat door het faillissement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |