quote:Op woensdag 13 april 2005 20:00 schreef golfer het volgende:
Als straks Lyon ook nog even wint is mijn dag niet meer kapot te krijgen.
dan kan mijn avond helemaal niet meer stukquote:Op woensdag 13 april 2005 19:59 schreef Noca het volgende:
Nou straks PSV maar even winnen en naar de halve finale!!
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:00 schreef golfer het volgende:
kloon van mm ofzoquote:Op woensdag 13 april 2005 20:00 schreef golfer het volgende:
jij mag alles openen hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 20:03 schreef SCH het volgende:
Wat een ontzettende baggertitel zeg
Mag er een andere Hools open?
Is puur ter informatie hoor.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:03 schreef SCH het volgende:
Gadverdamme SCH, ik ben het vandaag veels te veel met je eens!quote:Op woensdag 13 april 2005 20:03 schreef SCH het volgende:
Ik ben hartstikke liev.quote:
En wat vind PSV daarvan ?quote:Op woensdag 13 april 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat bijna kijken.
Ik moet van SCH voor PSV zijn.
zo dom is SCH nog nietquote:Op woensdag 13 april 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat bijna kijken.
Ik moet van SCH voor PSV zijn.
Je hebt gelijk, een voetbaltitel hoort hier niet thuis.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:08 schreef SCH het volgende:
Ik vind het nogal flauw Tong80 - Hools is er niet voor die onzin.
Wat een held ja.quote:
In ieder geval gaat het stadion van psv vanaf dit weekend Frits Philips Stadion heten...quote:Op woensdag 13 april 2005 20:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een held ja.
Ik ben benieuwd wat er van het weekend allemaal gaat gebeuren als hij 100 (!!!) wordt.
Eindhoven staat in ieder geval op z'n kop, Wat ik vorige week er van heb meegekregen toen ik er wasquote:Op woensdag 13 april 2005 20:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een held ja.
Ik ben benieuwd wat er van het weekend allemaal gaat gebeuren als hij 100 (!!!) wordt.
Have fun.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:24 schreef SCH het volgende:
Tong heeft nog geen msn volgens mij of hij houdt ons voor het ootje.
Prettige wedstrijd, ik ga gestrekt op de bank met Koen, Djamu en Kriebel, allemaal PSV-fans
Vanavond is iedereen PSV-fan en morgen is het gewoon weer een kutclubquote:Op woensdag 13 april 2005 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Have fun.
Wist trouwens niet dat Eindhoven in Friesland lag en jij dus ook al fan van die lampies bent.
Nietquote:Op woensdag 13 april 2005 20:24 schreef SCH het volgende:
Prettige wedstrijd, ik ga gestrekt op de bank met Koen, Djamu en Kriebel, allemaal PSV-fans
Fok was net heel traag ja.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:39 schreef Suijk het volgende:
Fok is wel traag of is mij verbinding gewoon kut?
Succes phoolies!
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:53 schreef manny het volgende:
mooie voetbalavond, nu al !
Ja? Is de wedstrijd in Turijn het aanzien waard?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja? Is de wedstrijd in Turijn het aanzien waard?
Uit tactisch oogpunt en spanning zeker wel.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef Suijk het volgende:
Ja? Is de wedstrijd in Turijn het aanzien waard?
Liverpool door.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:24 schreef tong80 het volgende:
Succes met Juve en liverpool.
Als Ajacied kijk ik naar PSV en hoopt dat ze winnen.
Heb je naar Juve gekeken?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Juve door.
En ik ga nog even het restandje van die nieuwe wedstrijd over 2x 15 minuten in Eindhoven bekijken.
Je hebt wel heel goed gekeken of niet?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je hebt wel heel goed gekeken of niet?![]()
Even zien.. de letters j u v e liggen totaal niet in de buurt van l i v e r p o o l maar dat kan aan mij liggen.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:50 schreef Blumchen het volgende:
T is spannend he.. hoe gaat t met de psv-ers?
Klopt, maar ik was weer eens met 3 dingen tegelijkertijd bezig her-en-der en mijn gedachten dwaalden af.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:47 schreef VoreG het volgende:
Even zien.. de letters j u v e liggen totaal niet in de buurt van l i v e r p o o l maar dat kan aan mij liggen.
ik ga vast even pissenquote:
Ik wist dat ik iemand vergat, ik zat nog wel tegen je te schreeuwen in het wedstrijdtopic netquote:Op woensdag 13 april 2005 23:26 schreef pascalheister het volgende:
yes yes yes
ik betaal de rest van de avond de drank
en ik noca
door al die spanningen krijg je datquote:Op woensdag 13 april 2005 23:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iemand vergat, ik zat nog wel tegen je te schreeuwen in het wedstrijdtopic net
Feli!
En ik heb er nog één van geopend ookquote:Op woensdag 13 april 2005 23:28 schreef golfer het volgende:
en tijden geleden dat een PSV-wedstrijdtopic in 1 avond 5 delen bereikte.
Proost!!quote:Op woensdag 13 april 2005 23:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
door al die spanningen krijg je dat
hier een biertje pak aan
Dat vinden ze vast heel leukquote:Op woensdag 13 april 2005 23:34 schreef Noca het volgende:
Heb de penalty serie opgenomen op mn pc trouwens. Zal eens kijken hoe groot het is, misschien dat PSV-ers dat leuk vinden
Wat ben je ook een echte homo he!quote:Op woensdag 13 april 2005 23:30 schreef SCH het volgende:
* SCH heeft met zweet in de handen gekeken en is van de zenuwen weer gaan roken en heeft een traantje weggepinkt, te gek dit
Mooi, 12 uur in paradiso!quote:Op woensdag 13 april 2005 23:26 schreef pascalheister het volgende:
yes yes yes
ik betaal de rest van de avond de drank
en ik noca
Ge hebt gudverdumme net wah teveul noar Theo Moassen gekiekuh man!quote:Op woensdag 13 april 2005 23:38 schreef tong80 het volgende:
Alleen jammerdat na afloop Mark van bommel wweer z'n plaatje afxdraait.
Blah blah blah blah.
Berry zou gezegd heben :
'Mijn god ik ons ber oe wah gebeurt me nou stoai ik zo maor in de halve finale ik goai m'n opa belle, nie nrmaol toch ons berry zo moar in der hgalve finale ik geleuf ut self nie eens'
dat zijn de zenuwen, het wordt een PSV'er dat is duidelijkquote:Op woensdag 13 april 2005 23:40 schreef Againzender het volgende:
Ik ga maar eens pitten. Axel begint te huilen door al die PSV-ers op TV
ik wil wel ff langs komen om het in te schreeuwen sprekenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Grrr...zit er geen geluid bij
Moet het toch allemaal wat beter afstellen blijkt wel weer..
Dankjewelquote:Op woensdag 13 april 2005 23:43 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen maakt een mixje voor clauwheee
Haha, is goedquote:Op woensdag 13 april 2005 23:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik wil wel ff langs komen om het in te schreeuwen spreken![]()
Lekker meekruiptquote:Op woensdag 13 april 2005 23:49 schreef Noca het volgende:
Ik kruip op mn nest, nog ff tv kijken
Voor de PSV-ers die nog binnenkomen, feli en drink er nog een paar![]()
dat het nog maar door mag gaan t/m Istanbulquote:Op woensdag 13 april 2005 23:45 schreef Suijk het volgende:
Eigenlijk best uniek van psv.
Het zou mij 250 euro opleverenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat het nog maar door mag gaan t/m Istanbul
Een heerlijke Grolsch, jij lust er vast ook nog wel een.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:31 schreef pascalheister het volgende:
Dank je vaduz, pak een biertje zou ik zeggen
die smaakt altijdquote:Op donderdag 14 april 2005 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een heerlijke Grolsch, jij lust er vast ook nog wel een.
quote:Op woensdag 13 april 2005 23:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat zijn de zenuwen, het wordt een PSV'er dat is duidelijk
Laten we dromen van Co die de uefacup vastpakt en fiesnoord dat zich gepasseerd weet door fc twente op de ranglijst golfiequote:Op donderdag 14 april 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
Trusteh Hools!
Morgen nog even AZ de halve finale zien bereiken en we hebben weer een topweek achter de rug met zondag nog veel leukere vooruitzichten.
ik sluit me hierbij aanquote:Op woensdag 13 april 2005 23:40 schreef Thundertje het volgende:
Feyenoord gruwelijk verloren. PSV gewonnen. Geweldige avond om Ajacied en voetbalfan te zijn
me 2quote:
adiosquote:Op donderdag 14 april 2005 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd om mijn hol op te zoeken na deze mooie voetbalavond, welterusten!
Goed plan.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd om mijn hol op te zoeken na deze mooie voetbalavond, welterusten!
quote:Op donderdag 14 april 2005 01:34 schreef Dylan Dog het volgende:
yahoo!!!!
jawelquote:Op donderdag 14 april 2005 01:39 schreef MaxPower het volgende:
baal je niet een klein beetje dat je de wedstrijd van het jaar van FCDB gemist hebt DG?
Trouwens jij ook nog gefeliciteerdquote:
Volgens mij mogen we iedereen feliciteren die een club support van onder de rivieren vandaagquote:Op donderdag 14 april 2005 01:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Trouwens jij ook nog gefeliciteerd
ik kwam Rubbereend ook nog tegenecht gezellg was dat!
quote:Op donderdag 14 april 2005 01:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Trouwens jij ook nog gefeliciteerd
ik kwam Rubbereend ook nog tegenecht gezellg was dat!
o ja, gefiesielieteerd met die boeruh van je, topprestatiequote:Op donderdag 14 april 2005 03:05 schreef rubbereend het volgende:
geen idee
quote:Op donderdag 14 april 2005 03:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
o ja, gefiesielieteerd met die boeruh van je, topprestatie. Ik had bardienst, en heb met de 5 enige klanten vol spanning zitten schreeuwen en kijken
Neuh, druk kon je het niet noemenquote:Op donderdag 14 april 2005 03:10 schreef rubbereend het volgende:
[..], spanning ach dat had k ook een beetje
kan er nog steeds niet van slapen.
5 klantan, da's geen drukke bardienst
succes ermeequote:Op donderdag 14 april 2005 03:20 schreef rubbereend het volgende:weltrusten, k ga ook maar eens slapen, moet om 9.00 u.weer op
Uit de musical Chess. Gezongen door Murrey Head. FF pissen 's nachts en het posten niet kunnen laten.quote:Op donderdag 14 april 2005 02:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
BOERUUUUUUUUUUUUUUUH
Stomme vraag, maar wie weet waar het nummer "ONE NIGHT IN BANGKOK" zo bekend van is, welke film / serie oid?
hier ookquote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 04:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
FF pissen 's nachts en het posten niet kunnen laten.
Dat is voor mij nog steeds erg zuidelijkquote:Op donderdag 14 april 2005 08:39 schreef Suijk het volgende:
Fries tuig of Gronings tuig bestaat ook hoor!
quote:Op donderdag 14 april 2005 09:10 schreef PyTh het volgende:
Goeie morgen allemaal. [afbeelding]
Wat een geweldige wedstrijd gisteren, zelden zo stijf van de spanning gestaan als gisteren.
Jawel hoor, maar moeke is voor P$V dus.......quote:Op donderdag 14 april 2005 09:10 schreef PyTh het volgende:
Hebben de niet PSVers ook een beetje genoten?
je zal nu wel een kater hebben hequote:Op woensdag 13 april 2005 20:00 schreef golfer het volgende:
hahahaquote:Op donderdag 14 april 2005 09:38 schreef SCH het volgende:
Jaja, voordat jullie gaan zeiken, er staat iets tussen haakjes achter mijn naam
Lol. Ik zie het nu pasquote:Op donderdag 14 april 2005 09:38 schreef SCH het volgende:
Het is wel netjes als hij dat doet. Ik zou het nu maar doenquote:
water??quote:Op donderdag 14 april 2005 09:48 schreef SCH het volgende:
Rondje water met appeltaart
Ik schrijf altijd al columns voor de omroep en voor de fansite van mijn clubje - maar nog niet speciaal voor Fok.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
water??
Mag 't ook gewoon koffie zijn
Heb je al een columm geschreven??
Lekkerquote:Op donderdag 14 april 2005 09:48 schreef SCH het volgende:
Rondje water met appeltaart
kolummeristquote:Op donderdag 14 april 2005 09:38 schreef SCH het volgende:
Eet schmakelijkquote:Op donderdag 14 april 2005 10:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
kolummerist
Ik wil wel appeltaart met een toefje
Hey just me!quote:Op donderdag 14 april 2005 09:54 schreef just me het volgende:
ik had gisterenavond problemen met mijn verbinding!!
ik ben er weer
![]()
en PSV heeft gewonnen maar dat wisten jullie al
quote:Op donderdag 14 april 2005 09:10 schreef PyTh het volgende:
Hebben de niet PSVers ook een beetje genoten?
Ach jij hebt getrakteerd. Ik ruim de rommel wel opquote:Op donderdag 14 april 2005 10:07 schreef SCH het volgende:
* AMD veger en blik geeft
Ik heb ff gemist bij welke omroep jij ook al weer werktquote:Op donderdag 14 april 2005 09:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik schrijf altijd al columns voor de omroep en voor de fansite van mijn clubje - maar nog niet speciaal voor Fok.
Ik ben het bilmaatje van JoSCH B>quote:Op donderdag 14 april 2005 10:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb ff gemist bij welke omroep jij ook al weer werkt
Dat zeggen ze allemaal!!!quote:
Nu al hoor, en ik heb een karl kani onderbroekquote:Op donderdag 14 april 2005 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Binnenkort loop je ook gewoon in Lonsdale!!
*zoekt in databasr*quote:
Tja ik was niet aan het werkquote:Op donderdag 14 april 2005 09:54 schreef just me het volgende:
ik had gisterenavond problemen met mijn verbinding!!
ik ben er weer
![]()
en PSV heeft gewonnen maar dat wisten jullie al
quote:Op donderdag 14 april 2005 10:24 schreef pascalheister het volgende:
hey appel nog een beetje volgehouden gister
Zit jij op het mediapark? of er buiten? moeten toch eens koffie drinkenquote:
Ja, dat denk ik ook wel, voor SCHquote:Op donderdag 14 april 2005 10:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zit jij op het mediapark? of er buiten? moeten toch eens koffie drinkenlijkt me gezellig!
denk ik
Hoi AMDquote:Op donderdag 14 april 2005 10:46 schreef AMD64 het volgende:
Yo Vom
Succes hequote:Op donderdag 14 april 2005 10:46 schreef Noca het volgende:
Ik ga maar eens richting Universiteit Twente, 2 uur in de trein![]()
Toedeledoki!
nog wel een trein kunnen vinden dan?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]was dweilen met de kraan open
wel lachen kwam Rubbereend dus ook nog ff tegen.
was erg gezellig![]()
Maar voor de rest... de spanning... de sfeer, ik zal er over ophoudenmaar echt jammer dat je er niet was... compleet vreemde voor mij sprong ik in de armen.. gekkenhuis
![]()
nog een tijd nagenieten in het stadion... en op de terugweg naar huis heb ik de hele tijd met een glimlach rond mijn gezicht gezeten (nu nog)
Heb jij het nog een beetje uitgehouden ?ik zat trouwens op de 2e ring... je ziet het daar dan best goed eigenlijk. Het is alleen niet zo gezellig als op de 1e ring.. maar goed. Boven was het ook wel goed te doen
Vrienden van me gingen naar Barneveld en ik wilde me wel thuis brengenquote:Op donderdag 14 april 2005 10:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog wel een trein kunnen vinden dan?
Ja geweldig, had geen stem meer over, die pingels waren helemaal geweldig.
Ik zit al rond te kijken of ik iemand voor 4 mei kan vinden
Wat zijn je maten?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zit jij op het mediapark? of er buiten? moeten toch eens koffie drinkenlijkt me gezellig!
denk ik
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat zijn je maten?
Ik zit meestal buiten het mediapark maar wel vlakbij.
Je vergeet nog iets.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:59 schreef -Schorpioen- het volgende:
PSV-ers....gefeliciteerd hoor...
Boschenaren....dank je wel
De rest...goedemorgen
Zeg, kom jij nu hier ook al je posts opkrikkenquote:Op donderdag 14 april 2005 11:11 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Je vergeet nog iets.
AZ-fans! Succes vanavond!
ik verwacht wel het één en ander van onze Hools-clomnist hoor !!!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:08 schreef SCH het volgende:
Wat zijn je maten?
Ik zit meestal buiten het mediapark maar wel vlakbij.
2,5 uur maarliefst. Mij is dat eergistern overkomen!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:15 schreef JaWi het volgende:
Goedenmorgen trouwens.
Ik geloof dat ik me 2,5 uur het verslapen.
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:15 schreef JaWi het volgende:
Goedenmorgen trouwens.
Ik geloof dat ik me 2,5 uur het verslapen.
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:24 schreef rubbereend het volgende:goede dag
was er ook nog daadwerkelijk uit om 9.00
heerlijk, als k t steeds op TV zie krijg k nog kippenvel
eeeh appelsientje ga jij eens aan het werk voor die grote familie
Leuk! Ben benieuwdquote:Op donderdag 14 april 2005 11:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zometeen krijg ik mijn afstudeeropdracht te horendan ga ik ook echt aan 't werk!!
Dat had ik 24 uur geleden alquote:
hou dit topic dan maar in de gaten; Websites om je stagedag mee door te komen!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zometeen krijg ik mijn afstudeeropdracht te horendan ga ik ook echt aan 't werk!!
Zo gelukkig duurt een overleg hier nooit langquote:
ik ben daar pas over een uurtje of 29 aan toequote:
wat je zegt ben je zelfquote:
hehe dankjequote:Op donderdag 14 april 2005 11:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hou dit topic dan maar in de gaten; Websites om je stagedag mee door te komen!
ik 53 uurquote:Op donderdag 14 april 2005 11:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ben daar pas over een uurtje of 29 aan toe
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Met je kont door de helft
(er zit hier een basisschool vlakbij)
ik heb nog zo'n 35 uur te gaanquote:Op donderdag 14 april 2005 11:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ben daar pas over een uurtje of 29 aan toe
tenzij er niet genoeg geld op je rekening staatquote:Op donderdag 14 april 2005 12:07 schreef JaWi het volgende:
Zo, vanaf nu automatische incasso bij KPN. Nooit meer afgesloten worden
.
afblijven hoor !!!quote:
Kan tot 1000 euro rood staan geloof ikquote:Op donderdag 14 april 2005 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tenzij er niet genoeg geld op je rekening staat
idd dat is gewoon positief, want k was als de dood dat die troep nog ergens anders zou zitten, dus na de chemo en bestraling meot het gewoon genezen zijnquote:Op donderdag 14 april 2005 12:43 schreef Bluezz het volgende:
Gats, eend
Maar dat de rest schoon is, is wel heel belangrijk
Wow. Heb je al die bestraling, ook nog elke dag met de taxi naar Utrecht. Kan/Wil ze liever niet dan in Utrecht blijven of is het niet zo lang met de taxi?quote:Op donderdag 14 april 2005 12:47 schreef rubbereend het volgende:
dank jullie voor de steun
[..]
idd dat is gewoon positief, want k was als de dood dat die troep nog ergens anders zou zitten, dus na de chemo en bestraling meot het gewoon genezen zijn
maarja die bestraling is wel ff 5 weken lang elke dag met de taxi naar Utrecht zal eens vragen welk ziekenhuis Bluezz
Hmmm tja goed en slecht nieuws.... veel sterkte man!quote:Op donderdag 14 april 2005 12:47 schreef rubbereend het volgende:
dank jullie voor de steun
[..]
idd dat is gewoon positief, want k was als de dood dat die troep nog ergens anders zou zitten, dus na de chemo en bestraling meot het gewoon genezen zijn
maarja die bestraling is wel ff 5 weken lang elke dag met de taxi naar Utrecht zal eens vragen welk ziekenhuis Bluezz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |