quote:Op woensdag 13 april 2005 20:00 schreef golfer het volgende:
Als straks Lyon ook nog even wint is mijn dag niet meer kapot te krijgen.
dan kan mijn avond helemaal niet meer stukquote:Op woensdag 13 april 2005 19:59 schreef Noca het volgende:
Nou straks PSV maar even winnen en naar de halve finale!!
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:00 schreef golfer het volgende:
kloon van mm ofzoquote:Op woensdag 13 april 2005 20:00 schreef golfer het volgende:
jij mag alles openen hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 20:03 schreef SCH het volgende:
Wat een ontzettende baggertitel zeg
Mag er een andere Hools open?
Is puur ter informatie hoor.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:03 schreef SCH het volgende:
Gadverdamme SCH, ik ben het vandaag veels te veel met je eens!quote:Op woensdag 13 april 2005 20:03 schreef SCH het volgende:
Ik ben hartstikke liev.quote:
En wat vind PSV daarvan ?quote:Op woensdag 13 april 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat bijna kijken.
Ik moet van SCH voor PSV zijn.
zo dom is SCH nog nietquote:Op woensdag 13 april 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat bijna kijken.
Ik moet van SCH voor PSV zijn.
Je hebt gelijk, een voetbaltitel hoort hier niet thuis.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:08 schreef SCH het volgende:
Ik vind het nogal flauw Tong80 - Hools is er niet voor die onzin.
Wat een held ja.quote:
In ieder geval gaat het stadion van psv vanaf dit weekend Frits Philips Stadion heten...quote:Op woensdag 13 april 2005 20:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een held ja.
Ik ben benieuwd wat er van het weekend allemaal gaat gebeuren als hij 100 (!!!) wordt.
Eindhoven staat in ieder geval op z'n kop, Wat ik vorige week er van heb meegekregen toen ik er wasquote:Op woensdag 13 april 2005 20:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een held ja.
Ik ben benieuwd wat er van het weekend allemaal gaat gebeuren als hij 100 (!!!) wordt.
Have fun.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:24 schreef SCH het volgende:
Tong heeft nog geen msn volgens mij of hij houdt ons voor het ootje.
Prettige wedstrijd, ik ga gestrekt op de bank met Koen, Djamu en Kriebel, allemaal PSV-fans
Vanavond is iedereen PSV-fan en morgen is het gewoon weer een kutclubquote:Op woensdag 13 april 2005 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Have fun.
Wist trouwens niet dat Eindhoven in Friesland lag en jij dus ook al fan van die lampies bent.
Nietquote:Op woensdag 13 april 2005 20:24 schreef SCH het volgende:
Prettige wedstrijd, ik ga gestrekt op de bank met Koen, Djamu en Kriebel, allemaal PSV-fans
Fok was net heel traag ja.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:39 schreef Suijk het volgende:
Fok is wel traag of is mij verbinding gewoon kut?
Succes phoolies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |