jawelquote:Op donderdag 14 april 2005 01:39 schreef MaxPower het volgende:
baal je niet een klein beetje dat je de wedstrijd van het jaar van FCDB gemist hebt DG?
Trouwens jij ook nog gefeliciteerdquote:
Volgens mij mogen we iedereen feliciteren die een club support van onder de rivieren vandaagquote:Op donderdag 14 april 2005 01:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Trouwens jij ook nog gefeliciteerd
ik kwam Rubbereend ook nog tegenecht gezellg was dat!
quote:Op donderdag 14 april 2005 01:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Trouwens jij ook nog gefeliciteerd
ik kwam Rubbereend ook nog tegenecht gezellg was dat!
o ja, gefiesielieteerd met die boeruh van je, topprestatiequote:Op donderdag 14 april 2005 03:05 schreef rubbereend het volgende:
geen idee
quote:Op donderdag 14 april 2005 03:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
o ja, gefiesielieteerd met die boeruh van je, topprestatie. Ik had bardienst, en heb met de 5 enige klanten vol spanning zitten schreeuwen en kijken
Neuh, druk kon je het niet noemenquote:Op donderdag 14 april 2005 03:10 schreef rubbereend het volgende:
[..], spanning ach dat had k ook een beetje
kan er nog steeds niet van slapen.
5 klantan, da's geen drukke bardienst
succes ermeequote:Op donderdag 14 april 2005 03:20 schreef rubbereend het volgende:weltrusten, k ga ook maar eens slapen, moet om 9.00 u.weer op
Uit de musical Chess. Gezongen door Murrey Head. FF pissen 's nachts en het posten niet kunnen laten.quote:Op donderdag 14 april 2005 02:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
BOERUUUUUUUUUUUUUUUH
Stomme vraag, maar wie weet waar het nummer "ONE NIGHT IN BANGKOK" zo bekend van is, welke film / serie oid?
hier ookquote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 04:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
FF pissen 's nachts en het posten niet kunnen laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |