water??quote:Op donderdag 14 april 2005 09:48 schreef SCH het volgende:
Rondje water met appeltaart
Ik schrijf altijd al columns voor de omroep en voor de fansite van mijn clubje - maar nog niet speciaal voor Fok.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
water??
Mag 't ook gewoon koffie zijn
Heb je al een columm geschreven??
Lekkerquote:Op donderdag 14 april 2005 09:48 schreef SCH het volgende:
Rondje water met appeltaart
kolummeristquote:Op donderdag 14 april 2005 09:38 schreef SCH het volgende:
Jaja, voordat jullie gaan zeiken, er staat iets tussen haakjes achter mijn naam
Eet schmakelijkquote:Op donderdag 14 april 2005 10:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
kolummerist
Ik wil wel appeltaart met een toefje
Hey just me!quote:Op donderdag 14 april 2005 09:54 schreef just me het volgende:
ik had gisterenavond problemen met mijn verbinding!!
ik ben er weer
![]()
en PSV heeft gewonnen maar dat wisten jullie al
quote:Op donderdag 14 april 2005 09:10 schreef PyTh het volgende:
Hebben de niet PSVers ook een beetje genoten?
Ach jij hebt getrakteerd. Ik ruim de rommel wel opquote:Op donderdag 14 april 2005 10:07 schreef SCH het volgende:
* AMD veger en blik geeft
Ik heb ff gemist bij welke omroep jij ook al weer werktquote:Op donderdag 14 april 2005 09:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik schrijf altijd al columns voor de omroep en voor de fansite van mijn clubje - maar nog niet speciaal voor Fok.
Ik ben het bilmaatje van JoSCH B>quote:Op donderdag 14 april 2005 10:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb ff gemist bij welke omroep jij ook al weer werkt
Dat zeggen ze allemaal!!!quote:
Nu al hoor, en ik heb een karl kani onderbroekquote:Op donderdag 14 april 2005 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Binnenkort loop je ook gewoon in Lonsdale!!
*zoekt in databasr*quote:
Tja ik was niet aan het werkquote:Op donderdag 14 april 2005 09:54 schreef just me het volgende:
ik had gisterenavond problemen met mijn verbinding!!
ik ben er weer
![]()
en PSV heeft gewonnen maar dat wisten jullie al
quote:Op donderdag 14 april 2005 10:24 schreef pascalheister het volgende:
hey appel nog een beetje volgehouden gister
Zit jij op het mediapark? of er buiten? moeten toch eens koffie drinkenquote:
Ja, dat denk ik ook wel, voor SCHquote:Op donderdag 14 april 2005 10:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zit jij op het mediapark? of er buiten? moeten toch eens koffie drinkenlijkt me gezellig!
denk ik
Hoi AMDquote:Op donderdag 14 april 2005 10:46 schreef AMD64 het volgende:
Yo Vom
Succes hequote:Op donderdag 14 april 2005 10:46 schreef Noca het volgende:
Ik ga maar eens richting Universiteit Twente, 2 uur in de trein![]()
Toedeledoki!
nog wel een trein kunnen vinden dan?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]was dweilen met de kraan open
wel lachen kwam Rubbereend dus ook nog ff tegen.
was erg gezellig![]()
Maar voor de rest... de spanning... de sfeer, ik zal er over ophoudenmaar echt jammer dat je er niet was... compleet vreemde voor mij sprong ik in de armen.. gekkenhuis
![]()
nog een tijd nagenieten in het stadion... en op de terugweg naar huis heb ik de hele tijd met een glimlach rond mijn gezicht gezeten (nu nog)
Heb jij het nog een beetje uitgehouden ?ik zat trouwens op de 2e ring... je ziet het daar dan best goed eigenlijk. Het is alleen niet zo gezellig als op de 1e ring.. maar goed. Boven was het ook wel goed te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |