quote:Op donderdag 14 april 2005 10:24 schreef pascalheister het volgende:
hey appel nog een beetje volgehouden gister
Zit jij op het mediapark? of er buiten? moeten toch eens koffie drinkenquote:
Ja, dat denk ik ook wel, voor SCHquote:Op donderdag 14 april 2005 10:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zit jij op het mediapark? of er buiten? moeten toch eens koffie drinkenlijkt me gezellig!
denk ik
Hoi AMDquote:Op donderdag 14 april 2005 10:46 schreef AMD64 het volgende:
Yo Vom
Succes hequote:Op donderdag 14 april 2005 10:46 schreef Noca het volgende:
Ik ga maar eens richting Universiteit Twente, 2 uur in de trein![]()
Toedeledoki!
nog wel een trein kunnen vinden dan?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]was dweilen met de kraan open
wel lachen kwam Rubbereend dus ook nog ff tegen.
was erg gezellig![]()
Maar voor de rest... de spanning... de sfeer, ik zal er over ophoudenmaar echt jammer dat je er niet was... compleet vreemde voor mij sprong ik in de armen.. gekkenhuis
![]()
nog een tijd nagenieten in het stadion... en op de terugweg naar huis heb ik de hele tijd met een glimlach rond mijn gezicht gezeten (nu nog)
Heb jij het nog een beetje uitgehouden ?ik zat trouwens op de 2e ring... je ziet het daar dan best goed eigenlijk. Het is alleen niet zo gezellig als op de 1e ring.. maar goed. Boven was het ook wel goed te doen
Vrienden van me gingen naar Barneveld en ik wilde me wel thuis brengenquote:Op donderdag 14 april 2005 10:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog wel een trein kunnen vinden dan?
Ja geweldig, had geen stem meer over, die pingels waren helemaal geweldig.
Ik zit al rond te kijken of ik iemand voor 4 mei kan vinden
Wat zijn je maten?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zit jij op het mediapark? of er buiten? moeten toch eens koffie drinkenlijkt me gezellig!
denk ik
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat zijn je maten?
Ik zit meestal buiten het mediapark maar wel vlakbij.
Je vergeet nog iets.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:59 schreef -Schorpioen- het volgende:
PSV-ers....gefeliciteerd hoor...
Boschenaren....dank je wel
De rest...goedemorgen
Zeg, kom jij nu hier ook al je posts opkrikkenquote:Op donderdag 14 april 2005 11:11 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Je vergeet nog iets.
AZ-fans! Succes vanavond!
ik verwacht wel het één en ander van onze Hools-clomnist hoor !!!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:08 schreef SCH het volgende:
Wat zijn je maten?
Ik zit meestal buiten het mediapark maar wel vlakbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |