Vrienden van me gingen naar Barneveld en ik wilde me wel thuis brengenquote:Op donderdag 14 april 2005 10:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog wel een trein kunnen vinden dan?
Ja geweldig, had geen stem meer over, die pingels waren helemaal geweldig.
Ik zit al rond te kijken of ik iemand voor 4 mei kan vinden
Wat zijn je maten?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zit jij op het mediapark? of er buiten? moeten toch eens koffie drinkenlijkt me gezellig!
denk ik
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat zijn je maten?
Ik zit meestal buiten het mediapark maar wel vlakbij.
Je vergeet nog iets.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:59 schreef -Schorpioen- het volgende:
PSV-ers....gefeliciteerd hoor...
Boschenaren....dank je wel
De rest...goedemorgen
Zeg, kom jij nu hier ook al je posts opkrikkenquote:Op donderdag 14 april 2005 11:11 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Je vergeet nog iets.
AZ-fans! Succes vanavond!
ik verwacht wel het één en ander van onze Hools-clomnist hoor !!!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:08 schreef SCH het volgende:
Wat zijn je maten?
Ik zit meestal buiten het mediapark maar wel vlakbij.
2,5 uur maarliefst. Mij is dat eergistern overkomen!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:15 schreef JaWi het volgende:
Goedenmorgen trouwens.
Ik geloof dat ik me 2,5 uur het verslapen.
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:15 schreef JaWi het volgende:
Goedenmorgen trouwens.
Ik geloof dat ik me 2,5 uur het verslapen.
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:24 schreef rubbereend het volgende:goede dag
was er ook nog daadwerkelijk uit om 9.00
heerlijk, als k t steeds op TV zie krijg k nog kippenvel
eeeh appelsientje ga jij eens aan het werk voor die grote familie
Leuk! Ben benieuwdquote:Op donderdag 14 april 2005 11:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zometeen krijg ik mijn afstudeeropdracht te horendan ga ik ook echt aan 't werk!!
Dat had ik 24 uur geleden alquote:
hou dit topic dan maar in de gaten; Websites om je stagedag mee door te komen!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zometeen krijg ik mijn afstudeeropdracht te horendan ga ik ook echt aan 't werk!!
Zo gelukkig duurt een overleg hier nooit langquote:
ik ben daar pas over een uurtje of 29 aan toequote:
wat je zegt ben je zelfquote:
hehe dankjequote:Op donderdag 14 april 2005 11:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hou dit topic dan maar in de gaten; Websites om je stagedag mee door te komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |