Wat ben je ook een echte homo he!quote:Op woensdag 13 april 2005 23:30 schreef SCH het volgende:
* SCH heeft met zweet in de handen gekeken en is van de zenuwen weer gaan roken en heeft een traantje weggepinkt, te gek dit
Mooi, 12 uur in paradiso!quote:Op woensdag 13 april 2005 23:26 schreef pascalheister het volgende:
yes yes yes
ik betaal de rest van de avond de drank
en ik noca
Ge hebt gudverdumme net wah teveul noar Theo Moassen gekiekuh man!quote:Op woensdag 13 april 2005 23:38 schreef tong80 het volgende:
Alleen jammerdat na afloop Mark van bommel wweer z'n plaatje afxdraait.
Blah blah blah blah.
Berry zou gezegd heben :
'Mijn god ik ons ber oe wah gebeurt me nou stoai ik zo maor in de halve finale ik goai m'n opa belle, nie nrmaol toch ons berry zo moar in der hgalve finale ik geleuf ut self nie eens'
dat zijn de zenuwen, het wordt een PSV'er dat is duidelijkquote:Op woensdag 13 april 2005 23:40 schreef Againzender het volgende:
Ik ga maar eens pitten. Axel begint te huilen door al die PSV-ers op TV
ik wil wel ff langs komen om het in te schreeuwen sprekenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Grrr...zit er geen geluid bij
Moet het toch allemaal wat beter afstellen blijkt wel weer..
Dankjewelquote:Op woensdag 13 april 2005 23:43 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen maakt een mixje voor clauwheee
Haha, is goedquote:Op woensdag 13 april 2005 23:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik wil wel ff langs komen om het in te schreeuwen spreken![]()
Lekker meekruiptquote:Op woensdag 13 april 2005 23:49 schreef Noca het volgende:
Ik kruip op mn nest, nog ff tv kijken
Voor de PSV-ers die nog binnenkomen, feli en drink er nog een paar![]()
dat het nog maar door mag gaan t/m Istanbulquote:Op woensdag 13 april 2005 23:45 schreef Suijk het volgende:
Eigenlijk best uniek van psv.
Het zou mij 250 euro opleverenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat het nog maar door mag gaan t/m Istanbul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |