Ow dus ze zitten al bijna zeker in de finale?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Bij Milan zal Nesta iig geschorst zijn en Sheva lijkt me ook wel, dus ontbreken direct 2 van de belangrijkste pionnen.
Ik word ook niet bepaald vrolijk van Crespo en Inzaghi.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ow dus ze zitten al bijna zeker in de finale?
Sjonge jonge, optimisten. Ze moeten ook nog even Lyon opzij zetten vanavond. Niet onmogelijk, maar niet makkelijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik word ook niet bepaald vrolijk van Crespo en Inzaghi.
Ik vrees ook wel voor Lyon ja.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Sjonge jonge, optimisten. Ze moeten ook nog even Lyon opzij zetten vanavond. Niet onmogelijk, maar niet makkelijk.
Ze moeten gewoon met zijn alle op de doellijn gaan liggen. 1-1 uit en 0-0 thuis ben je door toch?quote:
Ja idd... echt een cirkel rond Gomes en dan komen we er wel....quote:Op woensdag 13 april 2005 12:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon met zijn alle op de doellijn gaan liggen. 1-1 uit en 0-0 thuis ben je door toch?
Alleen heeft Lyon een paar razendsnelle spelers en een (letterlijk en figuurlijk) sluipmoordenaar die ongenadig uit kunnen halen in de vorm van doelpunten.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon met zijn alle op de doellijn gaan liggen. 1-1 uit en 0-0 thuis ben je door toch?
Dus stiekem ben je een beetje voor PSV vanavondquote:Op woensdag 13 april 2005 12:39 schreef VoreG het volgende:
als jullie mooi voetballen zal ik een beetje blij zijn
Als je 11 hele dikke mensen hebt die ook nog eens 2,20 zijn ofzo dan is dat wel een optie...quote:Op woensdag 13 april 2005 12:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Lyon vond ik altijd wel een mooie ploeg, maar dat gezeik na de wedstrijd tegen psv.. het leken wel duitsers, chelsea en psv samenquote:Op woensdag 13 april 2005 12:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dus stiekem ben je een beetje voor PSV vanavond
Word er nu alweer chagerijnig vanquote:Op woensdag 13 april 2005 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Stiekem ben ik vanavond een heel klein beetje voor jullie...
Niet van harte, maar toch...
Moge Tomasson er in de halve finale +3 minuten er een eind aan maken
Elke keer als ik dat voor me zie doe ik m'n ogen dicht en praat voor mezelf, 94/95.. 94/95quote:Op woensdag 13 april 2005 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja... Maar ik heb dat elke keer als ik Milan zie spelen in de Champions League...
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lyon vond ik altijd wel een mooie ploeg, maar dat gezeik na de wedstrijd tegen psv.. het leken wel duitsers, chelsea en psv samen.
Nee we moeten een beetje verschillen, alleen maar overeenkomsten is engquote:Op woensdag 13 april 2005 13:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
dan hebben we dus een kort moment dat we toch voor dezelfde ploeg zijn
*bookmark pagina*
Gun je 't mij niet dan ??![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 14:42 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga serieus in het hek hangen als we doorgaan.... en ik let dit keer wel op de hakken..... ik ga niet nog een keer mijn handen openhalen.
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat voor me zie doe ik m'n ogen dicht en praat voor mezelf, 94/95.. 94/95
Wij hebben Jeffersonquote:
daarom doe ik het alleen als we doorgaanquote:Op woensdag 13 april 2005 14:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah kom op, een beetje zelfrespect mag best
Niet zo off-topic, bitte.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
Des te meer bewijs hoe goed Ajax destijds was
Hey Basquote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 15:50 schreef Spideyman het volgende:
Alex 8 miljoen?
PSV heeft tot nu toe 0,0 euro betaald aan Alex.
VI (vandaag) en Hiddink (tijd terug) zeggen van niet. Maar dat is het vage, ik hoor elke keer weer andere berichten.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]volgens mij heeft PSV wel degelijk betaald maar heeft het een groot deel gefinancierd uit de optie die Chelsea heeft genomen
Klopt Sibon mag weg. Het zou me niks verbazen als PSV hem zelfs transfervrij laat vertrekken.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
Spannend vanavond hoor!!!
PSV wil Sibon wel kwijt trouwens.
Ik denk dat het geen triple maar een single wordt, alleen kampioen. Mooi zat wat mij betreft.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:13 schreef rubbereend het volgende:we worden kampioen
we winnen de beker
........... en vanavond een belangrijke stap naar de triple
Ja, ben al behoorlijk nerveus. Gelukkig had ik op het werk genoeg afleiding, waardoor ik daar niet aan de wedstrijd kon denken.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:20 schreef Zapper het volgende:
Sibon mag wel naar Heracles komen
Zijn er echt mensen die kapot gaan van de spanning? Ik heb dat pas tijdens de voorbeschouwing...
Zit je dan in je eentje feestend achter de pcquote:Op woensdag 13 april 2005 23:25 schreef pascalheister het volgende:
Yes Yes Yes
geweldig dit geen woorden voor![]()
![]()
![]()
Je hebt vrienden!quote:Op woensdag 13 april 2005 23:31 schreef cultheld het volgende:
Echt geweldig gewoon, iedereen feliciteert me, ongeacht hun favoriete club
Ik ben in het echt niet zo vijandig tegenover Ajax-supporters (8 Ajax-vrienden heeft) als hierquote:
Anders was je allang in een greppel teruggevondenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben in het echt niet zo vijandig tegenover Ajax-supporters (8 Ajax-vrienden heeft) als hier
Wow! Niet achter je gedachtquote:Op woensdag 13 april 2005 23:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben in het echt niet zo vijandig tegenover Ajax-supporters (8 Ajax-vrienden heeft) als hier
Ik tolereer het zelfs dat er een Ajax-vlag mee gaat op vakantie naar Alanyaquote:Op woensdag 13 april 2005 23:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Anders was je allang in een greppel teruggevonden
Op vakantie hoor je de hele dag bezopen met een Nederlandse vlag door het hotel heen te rennen! Vooral de verdieping van de Duitsers bezoeken enzo. Mijn god wat was ik bezopen toenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik tolereer het zelfs dat er een Ajax-vlag mee gaat op vakantie naar Alanya![]()
De Nederlandse vlag gaat ook mee uiteraard.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op vakantie hoor je de hele dag bezopen met een Nederlandse vlag door het hotel heen te rennen! Vooral de verdieping van de Duitsers bezoeken enzo. Mijn god wat was ik bezopen toen
Dank, dank, dank.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:39 schreef Againzender het volgende:
Dit lijkt mij het uitgelezen topic om jullie te feliciteren: gefeliciteerd!
Het blijven supporters van PSVquote:Op donderdag 14 april 2005 00:06 schreef Bruce117 het volgende:
Ik vind het alleen jammer voor van Raay en voor Waterreus.
Toch twee echte PSV'ers die dit jammergenoeg net niet mee mogen maken.
Ik had het ze beide wel gegund.
Ook zo mooi voor Robert. Wordt ie aangekocht als duurste aankoop dit seizoen (volgens VI) en vervolgens mag ie alleen tegen Top Oss aantreden.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:26 schreef pascalheister het volgende:
prachtig die ontlading van de spelers na de penalty's![]()
Tijdens het openen van het topic twijfelde ik daar nog overquote:Op donderdag 14 april 2005 00:29 schreef Timmehhh het volgende:
Oh jah verander de topictitel maar effe in: On the road to Istanbul![]()
Ach dat zeggen ze elke rondequote:Op woensdag 13 april 2005 23:29 schreef devv05 het volgende:
Maar gefeliciteerd! Tegen Milan wordt het denk ik exit psv, maar toch knappe prestatie tot nu toe
quote:Op donderdag 14 april 2005 00:46 schreef WooZ het volgende:
Ik ben echt H-E-L-E-M-A-A-L naar de klote nu, de dag van m'n leven gehad, ik werd GEK net.
Ik redde de laatste trein naar Nijmegen niet meer, gelukkig gaat m'n pa ook altijd naar PSV dus nu ff bij m'n ouders overnachten
Wat een idioot gave wedstrijd, en ware thriller, en met een meer dan positieve uitslag.
PSV
Hé Zuiderbuur! Geweldig he??quote:Op donderdag 14 april 2005 00:49 schreef ASSpirine het volgende:
WHAHAHAH
WOOHOO
het is feest
Wat een zenuwslopende wedstrijd was dat zeg
dat was mijn 71 euro meer dan waard
Op naar Milan
Nee helaas. Ik had een keer de G5 van m'n pa&ma mee omdat ik daar in t weekend toch altijd zit, maar nu moestk vanaf m'n kamertje komen.quote:
ach het is het allemaal waard geweestquote:Op donderdag 14 april 2005 00:52 schreef WooZ het volgende:
[..]
Nee helaas. Ik had een keer de G5 van m'n pa&ma mee omdat ik daar in t weekend toch altijd zit, maar nu moestk vanaf m'n kamertje komen.
het énige minpuntje is, dat ik morgen weer een treinkaartje moet kopen, en vandaag dus voor niks een retourtje had gehaald
Inderdaad, was zeer netjes.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:53 schreef ASSpirine het volgende:
mijn stem, ik betwijfel of ik die nog heb
ik heb genoten, ongelooflijk
kwam rechtstreeks van school, mijn vader wachtte al op me
en dan richting eindhoven, wat eten, en dan een uur op voorhand richting stadion
moet zeggen, chapeau voor de Lyon supporters, hebben onze spelers nog gefeliciteerd toen ze rond het veld gingen
Ja, op UEFA.comquote:Op donderdag 14 april 2005 01:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Effe een paar vraagjes over Milan - PSV
PSV zegt dat de wedstrijd op de 26 wordt gehouden, is daar al een bevestiging van?
Chelsea heeft immers de volledige transfersom van Alex betaald (12 milj.), het loon betaald PSV. Echter zolang hij nog geen Braziliaans international is geweest mag ie niet naar Engelandquote:Op donderdag 14 april 2005 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog over Alex:
Chelsea heeft een optie dat ze ieder bod mogen matchen en dat dan Alex naar Londen komt. Natuurlijk krijgt Chelsea altijd (een gedeelte) van de optie terug als Alex wordt verkocht, Chelsea is immers geen liefdadigheidsinstelling.
En Alex gaat als hij zich zo blijft ontwikkelen natuurlijk in 2006 naar Londen toe, want dat hebben de advocaten van Chelsea natuurlijk al lang geregeld.
Alex moet eerst interntional wordenquote:Op donderdag 14 april 2005 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog over Alex:
Chelsea heeft een optie dat ze ieder bod mogen matchen en dat dan Alex naar Londen komt. Natuurlijk krijgt Chelsea altijd (een gedeelte) van de optie terug als Alex wordt verkocht, Chelsea is immers geen liefdadigheidsinstelling.
En Alex gaat als hij zich zo blijft ontwikkelen natuurlijk in 2006 naar Londen toe, want dat hebben de advocaten van Chelsea natuurlijk al lang geregeld.
Je vergist jequote:Op donderdag 14 april 2005 01:13 schreef ASSpirine het volgende:
ehm, Milan-PSV is in mei
het is toch eerst de thuiswedstrijd als ik me niet vergis (dinsdag 26 april ofzo)
Chelsea is niet dom, en alles wat ze nu financieren komt zowiezo terug als Alex verkocht wordt.quote:Chelsea heeft immers de volledige transfersom van Alex betaald (12 milj.), het loon betaald PSV. Echter zolang hij nog geen Braziliaans international is geweest mag ie niet naar Engeland
quote:08:45 - 09:45 HC Afdalende banen, Dr. J. Veening, Lammerszaal
Klopt, ik verwacht ook dat Alex gewoon naar Chelsea gaat, maar dan wel volgens de planning na volgens seizoenquote:Op donderdag 14 april 2005 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Chelsea is niet dom, en alles wat ze nu financieren komt zowiezo terug als Alex verkocht wordt.
Ongeloofelijkquote:Jubileum voor Vogel [wijzig]
Middenvelder Johann Vogel had nog een redentje meer om feest te vieren vanavond in Eindhoven. De Zwitser speelde namelijk zijn 36e Champions League wedstrijd voor PSV, een record. Vorige recordhouder was Ronald Waterreus met 35.
Een leuke column van een paar weken geleden die ik nu pas tegen kwam.quote:Vrije man: Hiddink geeft Ajax bijles
Gepubliceerd op zondag 20 maart 2005
Een andere keer haal ik wel mijn gelijk waar het mijn onophoudelijke kritiek op Ajax betreft, nu eerst de loftrompet gestoken over PSV.
Cruijff mag zich vanaf de (veilige) zijlijn met Ajax bemoeien, er mogen tal van godenzonen in Amsterdam het voetballicht gezien hebben en het verleden mag glorieuzer zijn van welke andere Nederlandse club, dat neemt niet weg dat het aan eind van dit seizoen zo kan zijn dat de laatste twintig seizoenen de kampioen elf(!) keer in Eindhoven zetelde. Ajax is met zeven titels niet meer dan een goede tweede, terwijl Feyenoord met twee keer feest aan de Coolsingel als topclub al lang niet meer meetelt.
PSV is de laatste twee decennia de beste club van Nederland. Het stadion is o.k en commercieel gezien heeft de club de beperkte provinciaalse middelen optimaal uitgebuit. Kernpunt is echter dat de scouting en de handelsgeest die van Ajax ontstijgen.
Momenteel doet Guus Hiddink in dat opzicht de club eer aan. Alex is nogal wat beter dan Grygera of Escudé. Gomzez is een malle, maar goede keeper. Cocu terughalen is een meesterzet. Farfan lijkt me beter dan Mitea, Beasley gevaarlijker dan Boukhari. En de toegevoegde waarde van Lee en Park zag Hiddink eerder dan wie ook.
Bovendien blijkt uit tal van zaken dat hij een intelligente coach is, in de loop der jaren gepokt en gemazeld in het trainersvak. Waar Koeman slechte transfers pleegde, publiekelijk zijn jonge spelers afbrandde en volhardde in een weifelachtige tactiek, maakt Hiddink dit soort fouten niet.
Met het vriendelijk doch beslist opzij schuiven van Arnesen nam Guus Hiddink alle druk en verantwoording op de nek. Groot lef, maar goed ingeschat. Al blijf ik erbij dat een club als PSV niet zo sterk van één man afhankelijk hoort te zijn.
Maar voorlopig werkt de Hiddink-doctrine voorbeeldig. Waarbij naast de goede scouting de eigentijdse visie van de Achterhoeker opvalt. Speelde Ajax zondagmiddag weer achterhaald voetbal, PSV gaf er aan de hand van de spelintelligente modelprofs Cocu en Van Bommel andermaal blijk van dat het begrijpt hoe het moderne voetbal in elkaar steekt.
Toch moeten er ook twee ‘bedenkingen’ gemaakt worden bij de huidige prestaties van Hiddink en zijn mannen. Er wordt in Eindhoven nooit iemand opgeleid, die eer komt de Amsterdammers toe. En ook moet niet onderschat worden dat het ‘momentum’ in Brabantse handen is.
Het ‘momentum’ is een tennisterm voor een speler die de wind in de zeilen heeft en die telkens net de juiste beslissing neemt, enzovoort. Het zit in het begin van de competitie een paar keer mee, de juiste tactiek wordt ermee bevestigd, het zelfvertrouwen neemt toe, spelers gaan op de toppen van hun kunnen spelen, dus wordt er nog makkelijker gewonnen en zo verder. In die fase zit PSV.
Het kan met dezelfde selectie ook verkeren, houd ik eigenwijs vol. Neem zondagmiddag. Ajax was de eerste twintig minuten qua voetballend vermogen niks minder – al stond de gehanteerde speelwijze op dat moment al gelijk aan zelfmoord – maar PSV scoort bij de eerste de beste aanval. Knap, maar ook een voorbeeld van ‘wind in de zeilen’.
Dat gold ook voor het moment waarop de tweede goal viel, pal voor rust, dodelijk. En evenzeer voor de penalty die geen penalty was, al werd daarbij bevestigd dat Ajax Maxwell als de weerga moet ruilen voor Davids en Van der Meyde als dat gerucht op waarheid berust.
Terwijl men in Amsterdam tijd, maar vooral moed en inzicht nodig heeft om het tij te keren, zal er in Eindhoven onverzadigbaar verder gewerkt worden. Vrijdag stelde ik die vraag aan Guus Hiddink, of het gevaar niet dreigt van voortijdige euforie terwijl feitelijk nog niks gewonnen is.
Hiddink reageerde zoals hij dat doet, gecontroleerd, wegwijs, verbaal slim. ‘Het is niet zo dat we tot nu toe niets gewonnen hebben. Anders hadden we niet in de kwartfinales van de Champions League gestaan en bovenaan in de competitie. En van een te vroege verzadiging zal geen sprake zijn.’ Waaraan hij toe had kunnen voegen dat Cocu en Van Bommel beiden teveel prof en hongerig naar succes zijn om ook maar één moment van verslapping van hun medespelers te accepteren.
Het is interessant om te zien hoe lang PSV kan blijven voetballen op die roze wolk. Olympique Lyon (goede loting!) kan toch een maat te groot blijven ook is de titel nog niet veroverd op een volhardend AZ.
Maar hoe het seizoen ook afloopt, PSV heeft in veel opzichten Ajax alweer de les gelezen.
Theo Bakker
De sfeer was geweldig he !quote:Op donderdag 14 april 2005 01:34 schreef appelsientje het volgende:
Hallo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo net terug.... wat een avond en wat een sfeer... heb geen stem meer...
De druiven zijn zuur............quote:'We hadden nooit van PSV mogen verliezen'
14/4/2005 0 :02
'Het is zeer zeker de grootste teleurstelling in mijn loopbaan als trainer', treurde Paul Le Guen, coach van Olympique Lyon na de uitschakeling van zijn ploeg door PSV.
'Na ons goede seizoen in de Champions League en de twee wedstrijden tegen PSV is het vreselijk om te verliezen na strafschoppen. Het leven gaat door maar het is niet makkelijk', klonk Le Guen weinig opgewekt.
'We hebben dit seizoen slechts één wedstrijd verloren, uit tegen Manchester United. PSV is aan ons gewaagd, maar heeft in beide duels slechts een miniem aantal kansen gehad. Greg (doelman Coupet, red.) heeft niet veel te doen gehad. Over twee wedstrijden hadden we niet van deze ploeg mogen verliezen.'
'De overtreding op Nilmar leek mij een strafschop. De televisiebeelden bevestigen dat. Dat frustreert me. Het heeft ons in de heenwedstrijd en ook vandaag aan een beetje geluk ontbroken. Een andere scheidsrechter zou ons ook meer hebben geholpen om succes te hebben in de aanval.'
'Ik reken nu op de trots van deze groep, zodat we het seizoen goed kunnen afsluiten. Ik ben trots op wat ze dit jaar hebben gepresteerd in Europa.'
Hehe... hij vergeet zelf toevallig wel dat Diarra een rode kaart had mogen krijgen.quote:Op donderdag 14 april 2005 02:06 schreef cultheld het volgende:
Tijd voor het nagenieten
[..]
De druiven zijn zuur............
HEERLIJK
oke dank kijk ik ook morgen wel pasquote:Op donderdag 14 april 2005 02:36 schreef Pimpelmees het volgende:
Jaaaa!!!
Woohoeee!! WAT EEN AVOND!
En om het sfeertje even te proeven zoals het in het stadion was heb ik een compilatie gemaakt van mijn foto's en filmpjes...
---
BEKIJK NU DE COMPILATIE!
(windows media, 4 min.)
---
ps. die kraak moet nog weg op het eind (doe ik morgen, ik ga lekker pitten!)
Samengeknepen billenwedstrijdquote:Op donderdag 14 april 2005 03:31 schreef Zwansen het volgende:
Alex wat een speler,
Kippevel wedstrijd, geen woorden voor...
Iedereen was op dat moment bezig aan z'n laatste nagels denk ikquote:Op donderdag 14 april 2005 09:29 schreef Morrigun99 het volgende:
Dat Gomes zich voor de penalty's omdraaide, z'n handen in de lucht deed en zichzelf oppepte....kippenvel. Iemand een foto?
Hij bleef ook constant tegen zichzelf praten, zelfs op de lijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:29 schreef Morrigun99 het volgende:
Dat Gomes zich voor de penalty's omdraaide, z'n handen in de lucht deed en zichzelf oppepte....kippenvel. Iemand een foto?
Pffff, kutpsv.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:37 schreef Sjakie01 het volgende:
Heel Nederland staat achter ze. Niet omdat het PSV is, maar omdat ze gewoon alles geven. Kom uit het Oosten van het land, en heb de wedstrijd vanuit een kroeg gezien en ze leefden allemaal mee.
Nagels ?? wasda ?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:33 schreef DIJK het volgende:
[..]
Iedereen was op dat moment bezig aan z'n laatste nagels denk ik.
Tja jij zult je wel helemaal kut voelen, eerst je clubje vernederd zien worden door de nummer 18 van de HCE en daarna PSV die de halve finale CL bereiktquote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 09:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja jij zult je wel helemaal kut voelen, eerst je clubje vernederd zien worden door de nummer 18 van de HCE en daarna PSV die de halve finale CL bereikt
quote:Op donderdag 14 april 2005 10:16 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Als geboren en getogen Amsterdammer (al een halve eeuw Ajax-supporter) GENIET ik dit seizoen van het spel van PSV. Ik ben trots (fier en koen) op dit PSV. Veel succes tegen A.C. Milan!
Geweldig mooie plaatjes zegquote:Op donderdag 14 april 2005 11:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Ook nog ff in het PSV-topic de mooiste plaatjes van gister:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Das wel mooi, kan je het toch beter zien, alleen jammer dat we er niet meer in kunnen hangenquote:Hekken volgend seizoen uit stadion
PSV haalt voor volgend seizoen de hekken in het Philips Stadion weg. De Eindhovense club wil daarmee klantvriendelijker zijn. PSV heeft het voorbeeld afgekeken van de Engelse competitie, waar de hekkenvrije stadions al langer bestaan. De club stond in 2001 al op het punt de hekken te verwijderen, maar op dat moment liep het in de kwartfinales van het toernooi om de UEFA-beker uit de hand toen Mario Basler de PSV supporters provoceerde. "We nemen een risico. Maar daartoe zijn we bereid. We hebben voldoende vertrouwen in onze supporters", aldus de woordvoerder van PSV die ook benadrukte dat de club de hekken kan terugzetten, als de supporters zich toch misdragen. "We verwachten dat niet, we hebben natuurlijk uitgebreid overleg gehad met de supportersvereniging."
Eendquote:Op donderdag 14 april 2005 11:20 schreef rubbereend het volgende:
gelweldig en oja iedereen nog bedankt voor de felicitaties
Hekken weg? Hopelijk alleen bij de eigen toeschouwers want als je den haag op bezoek krijgt geheid dat er dan een paar het veld op rennen.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Das wel mooi, kan je het toch beter zien, alleen jammer dat we er niet meer in kunnen hangen
Yup dan is het direct over en uit .quote:Op donderdag 14 april 2005 11:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Staan er in Engeland niet enorme straffen op het betreden van het veld?
Bestaan dergelijke wetten ook hier in Nederland? Anders kan PSV weinig ondernemen tegen mensen die wel het veld op stormen...?
Uitvak is 2e ring... zullen ze een heel eind omlaag moeten springen en onderweg de netten ontwijken die voor het uitvak hangenquote:Op donderdag 14 april 2005 11:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hekken weg? Hopelijk alleen bij de eigen toeschouwers want als je den haag op bezoek krijgt geheid dat er dan een paar het veld op rennen.
Uitvak zit op de 2e ring dus dat wordt lastig danquote:Op donderdag 14 april 2005 11:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hekken weg? Hopelijk alleen bij de eigen toeschouwers want als je den haag op bezoek krijgt geheid dat er dan een paar het veld op rennen.
Hang jij daar wel is in dan?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Das wel mooi, kan je het toch beter zien, alleen jammer dat we er niet meer in kunnen hangen
1x... maar dat toen alleen tegen Arsenalquote:
gelukkig wel zeg, dat gehang vind ik niet om aan te zien eigenlijkquote:Op donderdag 14 april 2005 11:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ziet er namelijk best aapjesachtig uit.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
1x... maar dat toen alleen tegen Arsenaltoen we te horen kregen dat we doorgingen... normaal doe ik het namelijk niet ...
quote:Latijnse wonderploeg uit Brabant
Van onze verslaggever Willem Vissers
EINDHOVEN - PSV, die wonderlijke, bijna Latijnse voetbalploeg uit het gemoedelijke Brabantse land, heeft zich geschaard onder de waarlijk grote van het Europese topvoetbal. Liverpool - Chelsea én AC Milan - PSV als halve finales, het is ongelooflijk bijna.
Voor het eerst sinds 1997 (Ajax) is een Nederlandse club doorgedrongen tot de halve eindstrijd van de Champions League. Wonderlijk is vooral die mix van trainer Hiddink uit, grofweg gezegd, Nederland, Amerika en Korea.
Wonderlijk is de symbiose. Jarenlang waren Nederlanders de lachertjes van het internationale strafschoppenfront. Maar toen was daar die kwartfinale van het laatste EK tegen Zweden en nu dan, in kolkend Eindhoven, scoorden de Nederlanders Van Bommel, Ooijer en Bouma, waarna Beasley miste en Robert, een onbekende Braziliaan, de heldenrol deelde met landgenoot Gomes, de lange doelman die in de voetsporen trad van zijn legendarische landgenoot Taffarel, ook een strafschoppenspecialist. In Milaan treft Gomes weer een andere landgenoot, doelman Dida, ook al een specialist.
PSV is de ploeg van het geduld en ontving de verdiende beloning. PSV kan aanvallen met passie, maar durft ook te wachten, vertrouwend op dat ene moment, op die ene keer dat de vaak geniale Van Bommel een vrije trap neerlegt op de plek waar hij dat wil, opdat Vennegoor of Hesselink, Cocu, Ooijer of Alex inkopt. PSV durfde te wachten op strafschoppen, het middel waarmee het drie jaar geleden nog verloor van Feyenoord, in de kwartfinale van de UEFA Cup.
PSV wacht en opeens is daar die prikkel. Ooijer, Cocu of Van Bommel, zij geven doorgaans het sein, waarop het jagen begint. Dan volgt de totale omsingeling van de tegenstander. Het is fascinerend om te zien, vanaf een hoge plek in het stadion.
Het is ook de stijl van trainer Guus Hiddink. Met het Nederlands elftal in Frankrijk, tijdens het WK van 1998, kon hij bijna vol op de aanval, want daarvoor had de ploeg de kwaliteiten. Hij werd uitgeschakeld in de halve finales, na strafschoppen tegen Brazilië.
Met Zuid-Korea, vier jaar later, bouwde hij iets meer reserves in, rekening houdend met zijn nooit versagende Rode Muskieten, die vrijwel niets waren gewend en opeens in de zevende voetbalhemel vertoefden. En hij trainde veel intensiever op strafschoppen, waarmee de ploeg won in de kwartfinale tegen Spanje. Hiddink had geleerd van 98, en ook van het EK in 1996.
Als een professor, een wetenschapper bijna, heeft Hiddink alle stijlen gemengd tot wat PSV nu is; een Nederlands hart, Koreaanse longen. En Hiddink houdt van Latijns. Hij is ook een beetje een latino, een beetje macho, eentje uit de Achterhoek dan.
Latijns voetbal in Eindhoven, het is geen wonder dat de Nederlandse liefhebber daaraan moet wennen. De verdediging is stevig, het middenveld het besturingscentrum. De voorhoede bestaat uit zwervers, vrijbuiters. Eerst waren het er twee, gisteren tegen Lyon, Park en Farfan, die om Vennegoor of Hesselink cirkelden. Later verscheen ook Beasley, de opportunist uit Chicago, ten tonele en nog later Robert, de spits uit Brazilië die drie keer scoorde in de bekerstrijd tegen TOP Oss en verder vooral mysterieus is.
PSV is ook Latijns omdat het van alles probeert om de scheidsrechter te beïnvloeden. Schwalbes van Park en co behoren tot het vaste repertoire. Van Bommel kronkelt over de grond als Diarra na een gele kaart weer een overtreding maakt. Latijns voetbal is overleven en daarin is alles toegestaan, tot het moment waarop de scheidsrechter oordeelt dat het genoeg is.
PSV mist alleen de fijnzinnigheid van een échte Latijnse ploeg. Het is ook hartstikke moeilijk om zo’n levende muur te slechten, zo’n cordon sanataire dat de Fransen optrekken na hun vroege voorsprong. Dan heb je eigenlijk een echte dribbelaar nodig, zo eentje als Robben vorig jaar, of een scheutje meer fijnzinnigheid dan Vennegoor of Hesselink aan de dag legt. Gelukkig heeft PSV in plaats daarvan de hoekschop, de vrije trap, de lengte en de macht. En dus ook de strafschop.
Uit de volkskrant
quote:
Gepubliceerd | donderdag 14 april 2005. Gewijzigd | donderdag 14 april 09:30 uur.
Sprookjesachtige tournee PSV duurt voort
Van onze verslaggever Robèrt Misset
EINDHOVEN - Na een spektakelstuk van 120 minuten en een gelukzalige ontknoping vanaf de strafschopstip zet PSV zijn sprookjesachtige tournee door Europa voort in Milaan. Nadat de tweede wedstrijd tegen Olympique Lyon in de kwartfinales van de Champions League eveneens in 1-1 was geëindigd, werd de Braziliaanse doelman Gomes de held van PSV door twee penalty’s te stoppen.
Evenals in Stade Gerland moest PSV al snel in de achtervolging en wederom gaf de anders zo solide defensie niet thuis. In de eredivisie hoefde de aanstaande kampioen in twintig duels geen treffer toe te staan, in de Europese duels met Olympique Lyon werden twee kapitale verdedigingsfouten genadeloos afgestraft.
Al in de tiende minuut kopte libero Bouma de bal pardoes voor de voeten van Lyon-spits Wiltord, waarna Alex te laat reageerde en de Braziliaanse doelman Gomes ook niet overtuigend optrad: 0-1. De onzekere Bouma bracht zijn ploeg geregeld in verlegenheid, zoals bij een knullige breedtepass in zijn eigen strafschopgebied op Alex.
Het zette de toon voor een fletse eerste helft, waarin PSV het beeld van de eerste ontmoeting met Lyon kopieerde. De Franse kampioen liet zich na het doelpunt van Wiltord gewillig terugzakken en speculeerde op een geniepige counter. PSV miste raffinement en de statische spits Vennegoor of Hesselink had niets in te brengen bij Cris en Caçapa, het Braziliaanse verdedigingsduo van Lyon.
In de eredivisie staat ‘Lange Jan’ al op 15 doelpunten en in de achtste finales tegen AS Monaco leverde hij een kopbal af, die vele miljoenen waard was. Toch maakt Vennegoor te vaak een hulpeloze indruk met zijn onbeholpen motoriek. De Tukker is nu eenmaal geen spits met een verfijnde techniek.
Illustratief voor zijn beperkingen was een mislukte balaanname in het strafschopgebied van Lyon. In kansrijke positie zag Vennegoor de bal twee meter van zijn voet springen, waar een aanvaller van het kaliber Bergkamp het leer had gestreeld.
Na rust werd de topscorer van PSV vervangen door Beasley en verscheen Fárfan in de punt van de aanval. Het Peruviaanse ‘zeehondje’ oogt al enkele weken vermoeid en werd op zijn beurt afgelost door de Braziliaan Robert. De laatste aankoop van PSV was nog nauwelijks aan bod gekomen. Gisteravond bracht Robert verlossing na een marathon van 120 minuten en negen strafschoppen.
Maar zolang PSV een maximaal rendement haalt uit standaardsituaties, scoort het ook zonder spits van allure. Zoals zo vaak dit seizoen gaf een vrije trap van Van Bommel PSV weer lucht. In de 50ste minuut kwamen de Franse verdedigers weer ogen te kort om de luchtmacht van PSV in de gaten te houden. Zo kon de geheel vrijstaande Alex de rebound benutten door de bal snoeihard achter Lyon-keeper Coupet te jagen: 1-1.
In die fase durfden beide ploegen bij een 1-1 stand geen overdreven risico’s te nemen en bleek een verlenging onvermijdelijk. In dit zenuwslopende schaakspel kon PSV het zich niet permitteren om voluit op jacht te gaan naar de verlossende tweede treffer. Maar de ploeg kwam er in het tweede naspel nog dichtbij.
Strafschoppen moesten uiteindelijk na 120 minuten de beslissing brengen en dat was voor het eerst in de knock-out fase van de Champions League.
Van Bommel benutte de eerste strafschop onberispelijk, Juninho liet zich niet intimideren door de bedwelmende act van keeper Gomes met de aanhang van PSV. Essien faalde wel, nadat Ooijer de bal bijna door het doel had geschoten. In de meeslepende apotheose van de kwartfinale hield Beasley zijn zenuwen niet in bedwang door de vierde strafschop te missen, maar Abidal faalde eveneens vanaf elf meter.
Uitgerekend invaller Robert velde het vonnis over Olympique Lyon met een koele strafschop, die voor PSV veel meer waard was dan de startpremie van 2,7 miljoen euro voor het bereiken van de halve finales.
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eendgoede morgen
Echt gezellig dat ik ff ontmoet heb
k blijf ook maar naar de herhalingen van het journaal kijkenquote:Op donderdag 14 april 2005 11:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik blijf nu gewoon nog de herhaling bekijken
Tsjah dan hebben ze het toch goed als die hekken weg zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Uitvak zit op de 2e ring dus dat wordt lastig dan
Kloptquote:Op donderdag 14 april 2005 11:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gelukkig wel zeg, dat gehang vind ik niet om aan te zien eigenlijk
en goed nieuws:quote:14/4/2005 - OB: Officiële huldiging PSV niet voor 8 mei
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio en televisie.
PSV zal het landskampioenschap op zijn vroegst op 8 mei vieren met een officiële huldiging. Dat meldt de Eindhovense voetbalclub nadat ze zich geplaatst heeft voor de halve finale van de Champions League. Door het overvolle programma is het niet mogelijk om het kampioenschap eerder te vieren. PSV kan mogelijk tijdens de op zaterdag 30 april geplande uitwedstrijd tegen FC Twente al kampioen worden. Als dat ook dan nog mogelijk is, wordt de wedstrijd verplaatst naar zondag 1 mei. Op woensdag 4 mei is de thuiswedstrijd tegen AC Milan in de halve finales van de Champions League gepland. Omdat die wedstrijd samenvalt met Dodenherdenking, zal PSV met de gemeente bespreken wat dit voor maatregelen vereist. De club zal het ook bij de Europese voetbalbond UEFA melden. PSV gaat ervanuit dat de halve finale gewoon op 4 mei gespeeld wordt.
vraagprijs minimaal 750.000 euro, dan heeft hij tenminste alleen salaris gekost en in het begin van het seizoen heeft hij belangrijke punten binnengehaald.quote:14/4/2005 - OB: Gerald Sibon mag weg bij PSV
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio en televisie.
Gerald Sibon mag uitkijken naar een nieuwe club, zo meldt Voetbal International. Hij hoeft van PSV niet te vertrekken, maar de club zal wel meewerken als er een aanbieding komt voor de aanvaller. Sibon kwam aan het begin van het seizoen over SC Heerenveen. De afgelopen weken werd Sibon al met verschillende clubs in verband gebracht. Onder meer AZ, Roda JC, FC Twente, Heerenveen en Real Zaragoza zouden interesse hebben in de boomlange aanvaller, die bij PSV nauwelijks aan spelen toekomt. "Van PSV hoeft hij niet weg, maar als er een aanbieding komt, dan is er wel over te praten. Gerald heeft de behoefte weer veel te spelen volgend seizoen en als dat niet mogelijk is bij PSV, dan moeten we verder kijken", aldus zaakwaarnemer Karel Jansen.
k zag de EHBO op een gegeven moment wel hard rennen naar een hoekquote:Op donderdag 14 april 2005 12:31 schreef Djekko het volgende:
Geweldig resultaatVandaag met me PSV-shirtje naar school geweest
![]()
Nog ff nagenieten via foto's en filmpjes
Is het trouwens iemand opgevallen dat een PSV-supporter een hartaanval heeft gehad voor de wedstrijd?Enige smet op de avond
Lijkt me niet dat ze die hekken weg zullen halenquote:Op donderdag 14 april 2005 12:44 schreef WooZ het volgende:
Trouwens even over dat hekken weghalen, dat moeten ze echt nóóit doen.
De Engelse wetgeving is 10x strenger, en zolang het Nederlandse rechtsysteem zo soft is, en er bij nog nog talloze sjappies rondlopen met een pupillen zo groot al een tennisbal en een IQ beneden het vriespunt gaan der echt dooien vallen vrees ik
quote:Op donderdag 14 april 2005 12:21 schreef du_ke het volgende:
Leuk filmpje
Thanks!quote:Op donderdag 14 april 2005 12:44 schreef Neoktheone het volgende:
Leuk filmpje... krijg er tranen van in mijn ogen. Wou dat ik er tussen had gezeten.... Wat geweldig!!!!
Ik keek net de herhaling van het NOS journaal. En gewoon wéér juichen bij die goal van Alex. HEERLIJK!quote:Op donderdag 14 april 2005 12:53 schreef pascalheister het volgende:
geweldig filmpje![]()
vooral bij de pingels, ik ziet hier nog steeds mee te juichen
1 steward met kramp in haar kuit + heleboel mensen met handen + hoofd kapot door de hekken.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:41 schreef rubbereend het volgende:
k zag de EHBO op een gegeven moment wel hard rennen naar een hoek
De ingang waar het bij gebeurde moest ik hebben. Stond er een paar meter vandaan toen de hulpdiensten kwamen. Erg akelig allemaal maar.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Een hartaanval voor de wedstrijd?
Damn, daar wordt je niet vrolijk van...
Ik zag het ook netquote:Op donderdag 14 april 2005 13:17 schreef pascalheister het volgende:
"Wegens massale belangstelling PSV.NL niet of nauwelijks bereikbaar"
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:30 schreef rubbereend het volgende:
heb je weer geluk sandman, nu hoef je niet geband te worden
Ik heb een tv-kaart, maar ik begrijp er niet zoveel van. De opnames zijn veel te groot voor de opgenomen tijd vind ik. Ik heb geen idee hoe ik dat kan verkleinenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:02 schreef ASSpirine het volgende:
Ow, mjah, in het stadion kan je dat niet weten
Maareh, Cult, je zei in een topic dat je alles hebt opgenomen
hoe groot is het geheel?
Pff ff denken... ik zou dat zo ook ff niet weten.. de volgende keer ga ik ook maar eens vragen of mijn ouders het willen opnemen..quote:Op donderdag 14 april 2005 16:27 schreef cultheld het volgende:
Ja, als iemand weet hoe dat moet, dan houd ik me aanbevolen om een verkleinde versie te uploaden via yousendit.
Ik heb bijna gehuild van blijschapquote:Op donderdag 14 april 2005 15:53 schreef cultheld het volgende:
Ik heb ff niet veel woorden, maar ik kan alleen maar zeggen dat ik ont-zet-tend blij ben
1.5 GB lijkt mij vrij redelijk voor zo'n lange opname hoor. Als je een beetje kwaliteit wil tenminste. Ik kwam ergens op het psv forum een torrent download tegen dus die ben ik nu maar aan het downloaden. Maar ik vrees dat de kwaliteit niet top zal zijn met +/- 1GB (resolutie 320X240). Commentaar is ook in het engels zag ik. Ach ja ik zie wel als hij af is. Hij klapte er aan het begin goed vandoor, maar nu hangt iedereen zo'n beetje rond de 60% en krijg ik nog maar 30 kB/s.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:09 schreef cultheld het volgende:
Ik heb een tv-kaart, maar ik begrijp er niet zoveel van. De opnames zijn veel te groot voor de opgenomen tijd vind ik. Ik heb geen idee hoe ik dat kan verkleinenMaar nu zit je toch wel aan 1,5 gb denk ik.
Welk forum is dat? Ik moet die wedstrijd ook hebben...quote:Op donderdag 14 april 2005 18:08 schreef DIJK het volgende:
[..]
1.5 GB lijkt mij vrij redelijk voor zo'n lange opname hoor. Als je een beetje kwaliteit wil tenminste. Ik kwam ergens op het psv forum een torrent download tegen dus die ben ik nu maar aan het downloaden. Maar ik vrees dat de kwaliteit niet top zal zijn met +/- 1GB (resolutie 320X240). Commentaar is ook in het engels zag ik. Ach ja ik zie wel als hij af is. Hij klapte er aan het begin goed vandoor, maar nu hangt iedereen zo'n beetje rond de 60% en krijg ik nog maar 30 kB/s.
Volgens mij mag ik hier geen torrent links plaatsen dus dan doe ik dat ook maar niet, maar als je ff halfweg de onderstaande discussie kijkt dan kom je dr wel uit gok ik.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:11 schreef Zwansen het volgende:
Welk forum is dat? Ik moet die wedstrijd ook hebben...
Fok is heel af en toe eens down, maar de laatste tijd kun je vrijwel altijd wel op het forum komen...quote:Op donderdag 14 april 2005 18:24 schreef lookinforyou het volgende:
Nu even off topic.
Ik word er zo langzamerhand spuugzat van, dat ik bijna dagelijks 100x de melding krijg, het Forum is in onderhoud, probeer het nog eens. Waarom kan iedereen gewoon posten, maar ik soms dagen achtereen niet op het Forum kan komen.
Wat is hier aan de hand?
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:38 schreef Zwansen het volgende:
Wat een kutreacties van die Fransen op dat PSV forum!
Prachtig!
Ik dus niet Zwansen, waar kan dat nu aan liggen dan? Enig idee waarom?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Fok is heel af en toe eens down, maar de laatste tijd kun je vrijwel altijd wel op het forum komen...
Hehe kut Fransenquote:Op donderdag 14 april 2005 18:38 schreef Zwansen het volgende:
Wat een kutreacties van die Fransen op dat PSV forum!
Prachtig!
Kan alleen maar aan je computer liggen denk ik, Fok! loopt al een tijdje perfect namelijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:43 schreef lookinforyou het volgende:
Ik dus niet Zwansen, waar kan dat nu aan liggen dan? Enig idee waarom?
Gisteravond vanaf half 8 tot een tijdje terug kon ik dus weer niet op.
Het is al weken pet om op het Forum te komen voor mij
Mijn PC is 4 maand oudquote:Op donderdag 14 april 2005 18:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
Kan alleen maar aan je computer liggen denk ik, Fok! loopt al een tijdje perfect namelijk.
Hmm, alleen bij Fok of ook bij meerder sites? Volgens hebben de meesten hier er geen last van...quote:Op donderdag 14 april 2005 18:43 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik dus niet Zwansen, waar kan dat nu aan liggen dan? Enig idee waarom?
Gisteravond vanaf half 8 tot een tijdje terug kon ik dus weer niet op.
Het is al weken pet om op het Forum te komen voor mij
Dus?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:46 schreef lookinforyou het volgende:
Mijn PC is 4 maand oud
Alleen Fok dus.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hmm, alleen bij Fok of ook bij meerder sites? Volgens hebben de meesten hier er geen last van...
Vraag het anders hier ff, vast wel een nerd die een antwoord heeft...quote:Op donderdag 14 april 2005 18:49 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Alleen Fok dus.
waar kan ik op Fok terecht om te vragen hoe dat steeds kan?
quote:Op donderdag 14 april 2005 19:21 schreef BramK het volgende:
weet iemand waar tickets kunnen besteld of gekocht worden ? Het liefste in het Milan-vak maar dit is niet noodzakelijk.
je wenste ons suc6 en toen stond er sub tekst onder, zul je zien dat jullie nu verliezen. Daarop replyde ik dat jed an geband zou moeten wordenquote:
Of niet en kun je tot Como en vanaf Basel goed je frustatie afreageren met je linkervoetquote:Ik ben toen gaan vliegen, achteraf geen spijt van; 8-9 uur autorijden na een nederlaag sucks...
Dat zou ik een goede ontwikkeling vinden. Voor zowel PSV, als voor VDV.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:52 schreef cultheld het volgende:
Het zit er dik in dat VDV toch naar PSV komt. Een zeer betrouwbare bron op het psv netwerk (hij kondigde eerder de transfer van Robert nog enkele uren vóórdat onze media dat deden aan) meldde dit.
leuke woordgrapquote:Op donderdag 14 april 2005 19:52 schreef cultheld het volgende:
Het zit er dik in dat VDV toch naar PSV komt.
Ik geef gas met rechts.... wat jij ? alleen met de strippenkaart zo te zien.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of niet en kun je tot Como en vanaf Basel goed je frustatie afreageren met je linkervoet![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet ff niet hoe de user heet, maar ik las dat in het VDV-topic. Ik ga zo naar de sportschool, dus heb geen tijd om 't nu uit te zoeken, maar dan moet je daar maar ff lezen op het PSV netwerk.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is de bron Cultheld?
En je hebt het gerucht Rosicky ook al gelezen zag ikquote:Op donderdag 14 april 2005 19:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik weet ff niet hoe de user heet, maar ik las dat in het VDV-topic. Ik ga zo naar de sportschool, dus heb geen tijd om 't nu uit te zoeken, maar dan moet je daar maar ff lezen op het PSV netwerk.
Dat is lachwekkend idd. Maar dat is gepost door een kleuter denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:00 schreef Djekko het volgende:
[..]
En je hebt het gerucht Rosicky ook al gelezen zag ik
Prachtigquote:
Aan de zijkant niet... maar achter het goal wel (ik zat er namelijk ook op te lettenquote:Op donderdag 14 april 2005 21:07 schreef Blueman het volgende:
AZ heeft ook geen hekken of zag ik dat net zo slecht?
hahahaquote:Op donderdag 14 april 2005 22:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
http://www.bigsoccer.com/forum/showthread.php?t=189113
wat de neuk doet Beasly hier!
Milaan gaat niet door denk en het wordt voor de TV zitten denk ik.quote:Vrienden bij Milaan, tripjes naar Zuid-Amerika. Lekker hoor.
een oud filmpje, kwam aan het begin van het seizoen ook al eens langsquote:Op donderdag 14 april 2005 22:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
http://www.bigsoccer.com/forum/showthread.php?t=189113
wat de neuk doet Beasly hier!
respect voor hen,PSV kwam na de wedstrijd langs en de spelers kregen een applaus van de Lyon supportersquote:Op donderdag 14 april 2005 22:02 schreef ASSpirine het volgende:
Waarom kunnen ze bij Lyon net als de fans gedragen?
Die waren subliem
idd dede ze netjesquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
respect voor hen,PSV kwam na de wedstrijd langs en de spelers krijgen een applaus van de Lyon supporters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |