abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26212488
quote:
Chelsea heeft immers de volledige transfersom van Alex betaald (12 milj.), het loon betaald PSV. Echter zolang hij nog geen Braziliaans international is geweest mag ie niet naar Engeland
Chelsea is niet dom, en alles wat ze nu financieren komt zowiezo terug als Alex verkocht wordt.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26212499
Ik ga ook maar eens pitten, lekker in dromenland tijdens college morgen, heerlijk;
quote:
08:45 - 09:45 HC Afdalende banen, Dr. J. Veening, Lammerszaal
pi_26212511
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Chelsea is niet dom, en alles wat ze nu financieren komt zowiezo terug als Alex verkocht wordt.
Klopt, ik verwacht ook dat Alex gewoon naar Chelsea gaat, maar dan wel volgens de planning na volgens seizoen
pi_26212554
Dat lijkt me het waarschijnlijkst ja.
quote:
Jubileum voor Vogel [wijzig]

Middenvelder Johann Vogel had nog een redentje meer om feest te vieren vanavond in Eindhoven. De Zwitser speelde namelijk zijn 36e Champions League wedstrijd voor PSV, een record. Vorige recordhouder was Ronald Waterreus met 35.
Ongeloofelijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26212606
Whaaaaaaa.... de explosie bij de 1-1 was al geweldig...
De explosie bij de goals (en missers) bij de penalties waren geweldig.
Maar het feest na de laatste gescoorde penalty (niet eens gezien vanaf Oost maar wat ik hoorde was het Robert) was compleet!!
*Rillingmoment*
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_26212607
Wat was het gaaf, ongelooflijk...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_26212613
Hmmm, dus woensdag 4 mei is het PSV-AC Milan?
Nog beter dus
  donderdag 14 april 2005 @ 01:34:32 #133
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26212639
Hallo
zo net terug.... wat een avond en wat een sfeer... heb geen stem meer...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_26212658
quote:
Vrije man: Hiddink geeft Ajax bijles

Gepubliceerd op zondag 20 maart 2005

Een andere keer haal ik wel mijn gelijk waar het mijn onophoudelijke kritiek op Ajax betreft, nu eerst de loftrompet gestoken over PSV.
Cruijff mag zich vanaf de (veilige) zijlijn met Ajax bemoeien, er mogen tal van godenzonen in Amsterdam het voetballicht gezien hebben en het verleden mag glorieuzer zijn van welke andere Nederlandse club, dat neemt niet weg dat het aan eind van dit seizoen zo kan zijn dat de laatste twintig seizoenen de kampioen elf(!) keer in Eindhoven zetelde. Ajax is met zeven titels niet meer dan een goede tweede, terwijl Feyenoord met twee keer feest aan de Coolsingel als topclub al lang niet meer meetelt.

PSV is de laatste twee decennia de beste club van Nederland. Het stadion is o.k en commercieel gezien heeft de club de beperkte provinciaalse middelen optimaal uitgebuit. Kernpunt is echter dat de scouting en de handelsgeest die van Ajax ontstijgen.

Momenteel doet Guus Hiddink in dat opzicht de club eer aan. Alex is nogal wat beter dan Grygera of Escudé. Gomzez is een malle, maar goede keeper. Cocu terughalen is een meesterzet. Farfan lijkt me beter dan Mitea, Beasley gevaarlijker dan Boukhari. En de toegevoegde waarde van Lee en Park zag Hiddink eerder dan wie ook.

Bovendien blijkt uit tal van zaken dat hij een intelligente coach is, in de loop der jaren gepokt en gemazeld in het trainersvak. Waar Koeman slechte transfers pleegde, publiekelijk zijn jonge spelers afbrandde en volhardde in een weifelachtige tactiek, maakt Hiddink dit soort fouten niet.

Met het vriendelijk doch beslist opzij schuiven van Arnesen nam Guus Hiddink alle druk en verantwoording op de nek. Groot lef, maar goed ingeschat. Al blijf ik erbij dat een club als PSV niet zo sterk van één man afhankelijk hoort te zijn.

Maar voorlopig werkt de Hiddink-doctrine voorbeeldig. Waarbij naast de goede scouting de eigentijdse visie van de Achterhoeker opvalt. Speelde Ajax zondagmiddag weer achterhaald voetbal, PSV gaf er aan de hand van de spelintelligente modelprofs Cocu en Van Bommel andermaal blijk van dat het begrijpt hoe het moderne voetbal in elkaar steekt.

Toch moeten er ook twee ‘bedenkingen’ gemaakt worden bij de huidige prestaties van Hiddink en zijn mannen. Er wordt in Eindhoven nooit iemand opgeleid, die eer komt de Amsterdammers toe. En ook moet niet onderschat worden dat het ‘momentum’ in Brabantse handen is.

Het ‘momentum’ is een tennisterm voor een speler die de wind in de zeilen heeft en die telkens net de juiste beslissing neemt, enzovoort. Het zit in het begin van de competitie een paar keer mee, de juiste tactiek wordt ermee bevestigd, het zelfvertrouwen neemt toe, spelers gaan op de toppen van hun kunnen spelen, dus wordt er nog makkelijker gewonnen en zo verder. In die fase zit PSV.

Het kan met dezelfde selectie ook verkeren, houd ik eigenwijs vol. Neem zondagmiddag. Ajax was de eerste twintig minuten qua voetballend vermogen niks minder – al stond de gehanteerde speelwijze op dat moment al gelijk aan zelfmoord – maar PSV scoort bij de eerste de beste aanval. Knap, maar ook een voorbeeld van ‘wind in de zeilen’.

Dat gold ook voor het moment waarop de tweede goal viel, pal voor rust, dodelijk. En evenzeer voor de penalty die geen penalty was, al werd daarbij bevestigd dat Ajax Maxwell als de weerga moet ruilen voor Davids en Van der Meyde als dat gerucht op waarheid berust.

Terwijl men in Amsterdam tijd, maar vooral moed en inzicht nodig heeft om het tij te keren, zal er in Eindhoven onverzadigbaar verder gewerkt worden. Vrijdag stelde ik die vraag aan Guus Hiddink, of het gevaar niet dreigt van voortijdige euforie terwijl feitelijk nog niks gewonnen is.

Hiddink reageerde zoals hij dat doet, gecontroleerd, wegwijs, verbaal slim. ‘Het is niet zo dat we tot nu toe niets gewonnen hebben. Anders hadden we niet in de kwartfinales van de Champions League gestaan en bovenaan in de competitie. En van een te vroege verzadiging zal geen sprake zijn.’ Waaraan hij toe had kunnen voegen dat Cocu en Van Bommel beiden teveel prof en hongerig naar succes zijn om ook maar één moment van verslapping van hun medespelers te accepteren.

Het is interessant om te zien hoe lang PSV kan blijven voetballen op die roze wolk. Olympique Lyon (goede loting!) kan toch een maat te groot blijven ook is de titel nog niet veroverd op een volhardend AZ.

Maar hoe het seizoen ook afloopt, PSV heeft in veel opzichten Ajax alweer de les gelezen.
Theo Bakker
Een leuke column van een paar weken geleden die ik nu pas tegen kwam.

Overigens is Bouma basisspeler, zijn Bogelund en Affelay bankzitters en lijkt ook Takak een toekomst te hebben bij PSV dus klopt de zin dat PSV niks opleidt niet al is het wel matig ten opzichte van Ajax
pi_26212661
Heel Nederland staat achter ze. Niet omdat het PSV is, maar omdat ze gewoon alles geven. Kom uit het Oosten van het land, en heb de wedstrijd vanuit een kroeg gezien en ze leefden allemaal mee.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_26212722
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:34 schreef appelsientje het volgende:
Hallo
zo net terug.... wat een avond en wat een sfeer... heb geen stem meer...
De sfeer was geweldig he !
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 april 2005 @ 02:04:45 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26212910
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
k hield t bijna niet meer van de zenuwen tijdens de pingels maar
ALEX die heeft ons regelmatig gered, stond altijd precies goed op de beslissende momenten
GOMES
held
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26212927
Tijd voor het nagenieten
quote:
'We hadden nooit van PSV mogen verliezen'

14/4/2005 0 :02

'Het is zeer zeker de grootste teleurstelling in mijn loopbaan als trainer', treurde Paul Le Guen, coach van Olympique Lyon na de uitschakeling van zijn ploeg door PSV.
'Na ons goede seizoen in de Champions League en de twee wedstrijden tegen PSV is het vreselijk om te verliezen na strafschoppen. Het leven gaat door maar het is niet makkelijk', klonk Le Guen weinig opgewekt.

'We hebben dit seizoen slechts één wedstrijd verloren, uit tegen Manchester United. PSV is aan ons gewaagd, maar heeft in beide duels slechts een miniem aantal kansen gehad. Greg (doelman Coupet, red.) heeft niet veel te doen gehad. Over twee wedstrijden hadden we niet van deze ploeg mogen verliezen.'

'De overtreding op Nilmar leek mij een strafschop. De televisiebeelden bevestigen dat. Dat frustreert me. Het heeft ons in de heenwedstrijd en ook vandaag aan een beetje geluk ontbroken. Een andere scheidsrechter zou ons ook meer hebben geholpen om succes te hebben in de aanval.'

'Ik reken nu op de trots van deze groep, zodat we het seizoen goed kunnen afsluiten. Ik ben trots op wat ze dit jaar hebben gepresteerd in Europa.'
De druiven zijn zuur............

HEERLIJK
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 april 2005 @ 02:09:34 #139
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26212968

heerlijk, als ze niet hadden moeten verliezen hadden ze beter moeten voetballen! Maar wij waren toch te goed
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 14 april 2005 @ 02:24:59 #140
15600 BB-King
Long live the King!
pi_26213117
quote:
Op donderdag 14 april 2005 02:06 schreef cultheld het volgende:
Tijd voor het nagenieten
[..]

De druiven zijn zuur............

HEERLIJK
Hehe... hij vergeet zelf toevallig wel dat Diarra een rode kaart had mogen krijgen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_26213201
Jaaaa!!!

Woohoeee!! WAT EEN AVOND!

En om het sfeertje even te proeven zoals het in het stadion was heb ik een compilatie gemaakt van mijn foto's en filmpjes...

---
BEKIJK NU DE COMPILATIE!
(windows media, 4 min.)
---

ps. die kraak moet nog weg op het eind (doe ik morgen, ik ga lekker pitten!)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 april 2005 @ 02:38:23 #142
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26213213
quote:
Op donderdag 14 april 2005 02:36 schreef Pimpelmees het volgende:
Jaaaa!!!

Woohoeee!! WAT EEN AVOND!

En om het sfeertje even te proeven zoals het in het stadion was heb ik een compilatie gemaakt van mijn foto's en filmpjes...

---
BEKIJK NU DE COMPILATIE!
(windows media, 4 min.)
---

ps. die kraak moet nog weg op het eind (doe ik morgen, ik ga lekker pitten!)
oke dank kijk ik ook morgen wel pas
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 14 april 2005 @ 03:31:11 #143
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_26213411
Alex wat een speler,

Kippevel wedstrijd, geen woorden voor...
pi_26213643
quote:
Op donderdag 14 april 2005 03:31 schreef Zwansen het volgende:
Alex wat een speler,

Kippevel wedstrijd, geen woorden voor...
Samengeknepen billenwedstrijd zó spannend

Gomes & Alex
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_26213800
Bedankt voor alle felicitaties

Ik geniet nog steeds na. Wat een avond gisteren, wat een ontlading.. HEERLIJK

We horen gewoon bij de laatste/beste 4 van Europa

[ Bericht 1% gewijzigd door Bomenverzameling op 15-04-2005 22:43:26 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 14 april 2005 @ 07:31:07 #146
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_26213895
Wat geweldig dat penalty-series ineens in het voordeel van Nederlands eindigen

Geweldige avond voor elke voetbaliefhebber lijkt me, hoeveel spanning wil je hebben
Park trouwens zsm een mega-contract aanbieden want die gozer was gisteravond echt geweldig bezig

PSV bij de laatste 4, werkelijk schitterend!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 14 april 2005 @ 09:23:17 #147
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26214866
Ik kan er nog steeds niks aan doen maar ik blijf met een glimlach rondlopen heerlijk.. ik zou eigelijk moeten werken.... maar ik ben alle psv topic's aan het doorlezen
Heeerlijk, geen woorden voor
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_26214955
Dat Gomes zich voor de penalty's omdraaide, z'n handen in de lucht deed en zichzelf oppepte....kippenvel. Iemand een foto?
pi_26215016
quote:
Op donderdag 14 april 2005 09:29 schreef Morrigun99 het volgende:
Dat Gomes zich voor de penalty's omdraaide, z'n handen in de lucht deed en zichzelf oppepte....kippenvel. Iemand een foto?
Iedereen was op dat moment bezig aan z'n laatste nagels denk ik .
pi_26215029
Gefeliciteerd heren (en dames) met de halve finale. AC lijkt me een maatje te groot, maar dat dachten de meesten ook al van Lyon, met een beetje mazzel zit er misschien nog wel meer geweldigs in het vat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')