1.5 GB lijkt mij vrij redelijk voor zo'n lange opname hoor. Als je een beetje kwaliteit wil tenminste. Ik kwam ergens op het psv forum een torrent download tegen dus die ben ik nu maar aan het downloaden. Maar ik vrees dat de kwaliteit niet top zal zijn met +/- 1GB (resolutie 320X240). Commentaar is ook in het engels zag ik. Ach ja ik zie wel als hij af is. Hij klapte er aan het begin goed vandoor, maar nu hangt iedereen zo'n beetje rond de 60% en krijg ik nog maar 30 kB/s.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:09 schreef cultheld het volgende:
Ik heb een tv-kaart, maar ik begrijp er niet zoveel van. De opnames zijn veel te groot voor de opgenomen tijd vind ik. Ik heb geen idee hoe ik dat kan verkleinenMaar nu zit je toch wel aan 1,5 gb denk ik.
Welk forum is dat? Ik moet die wedstrijd ook hebben...quote:Op donderdag 14 april 2005 18:08 schreef DIJK het volgende:
[..]
1.5 GB lijkt mij vrij redelijk voor zo'n lange opname hoor. Als je een beetje kwaliteit wil tenminste. Ik kwam ergens op het psv forum een torrent download tegen dus die ben ik nu maar aan het downloaden. Maar ik vrees dat de kwaliteit niet top zal zijn met +/- 1GB (resolutie 320X240). Commentaar is ook in het engels zag ik. Ach ja ik zie wel als hij af is. Hij klapte er aan het begin goed vandoor, maar nu hangt iedereen zo'n beetje rond de 60% en krijg ik nog maar 30 kB/s.
Volgens mij mag ik hier geen torrent links plaatsen dus dan doe ik dat ook maar niet, maar als je ff halfweg de onderstaande discussie kijkt dan kom je dr wel uit gok ik.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:11 schreef Zwansen het volgende:
Welk forum is dat? Ik moet die wedstrijd ook hebben...
Fok is heel af en toe eens down, maar de laatste tijd kun je vrijwel altijd wel op het forum komen...quote:Op donderdag 14 april 2005 18:24 schreef lookinforyou het volgende:
Nu even off topic.
Ik word er zo langzamerhand spuugzat van, dat ik bijna dagelijks 100x de melding krijg, het Forum is in onderhoud, probeer het nog eens. Waarom kan iedereen gewoon posten, maar ik soms dagen achtereen niet op het Forum kan komen.
Wat is hier aan de hand?
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:38 schreef Zwansen het volgende:
Wat een kutreacties van die Fransen op dat PSV forum!
Prachtig!
Ik dus niet Zwansen, waar kan dat nu aan liggen dan? Enig idee waarom?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Fok is heel af en toe eens down, maar de laatste tijd kun je vrijwel altijd wel op het forum komen...
Hehe kut Fransenquote:Op donderdag 14 april 2005 18:38 schreef Zwansen het volgende:
Wat een kutreacties van die Fransen op dat PSV forum!
Prachtig!
Kan alleen maar aan je computer liggen denk ik, Fok! loopt al een tijdje perfect namelijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:43 schreef lookinforyou het volgende:
Ik dus niet Zwansen, waar kan dat nu aan liggen dan? Enig idee waarom?
Gisteravond vanaf half 8 tot een tijdje terug kon ik dus weer niet op.
Het is al weken pet om op het Forum te komen voor mij
Mijn PC is 4 maand oudquote:Op donderdag 14 april 2005 18:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
Kan alleen maar aan je computer liggen denk ik, Fok! loopt al een tijdje perfect namelijk.
Hmm, alleen bij Fok of ook bij meerder sites? Volgens hebben de meesten hier er geen last van...quote:Op donderdag 14 april 2005 18:43 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik dus niet Zwansen, waar kan dat nu aan liggen dan? Enig idee waarom?
Gisteravond vanaf half 8 tot een tijdje terug kon ik dus weer niet op.
Het is al weken pet om op het Forum te komen voor mij
Dus?quote:Op donderdag 14 april 2005 18:46 schreef lookinforyou het volgende:
Mijn PC is 4 maand oud
Alleen Fok dus.quote:Op donderdag 14 april 2005 18:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hmm, alleen bij Fok of ook bij meerder sites? Volgens hebben de meesten hier er geen last van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |