quote:Op woensdag 13 april 2005 14:42 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga serieus in het hek hangen als we doorgaan.... en ik let dit keer wel op de hakken..... ik ga niet nog een keer mijn handen openhalen.
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat voor me zie doe ik m'n ogen dicht en praat voor mezelf, 94/95.. 94/95
Wij hebben Jeffersonquote:
daarom doe ik het alleen als we doorgaanquote:Op woensdag 13 april 2005 14:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah kom op, een beetje zelfrespect mag best
Niet zo off-topic, bitte.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
Des te meer bewijs hoe goed Ajax destijds was
Hey Basquote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 15:50 schreef Spideyman het volgende:
Alex 8 miljoen?
PSV heeft tot nu toe 0,0 euro betaald aan Alex.
VI (vandaag) en Hiddink (tijd terug) zeggen van niet. Maar dat is het vage, ik hoor elke keer weer andere berichten.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]volgens mij heeft PSV wel degelijk betaald maar heeft het een groot deel gefinancierd uit de optie die Chelsea heeft genomen
Klopt Sibon mag weg. Het zou me niks verbazen als PSV hem zelfs transfervrij laat vertrekken.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
Spannend vanavond hoor!!!
PSV wil Sibon wel kwijt trouwens.
Ik denk dat het geen triple maar een single wordt, alleen kampioen. Mooi zat wat mij betreft.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:13 schreef rubbereend het volgende:we worden kampioen
we winnen de beker
........... en vanavond een belangrijke stap naar de triple
Ja, ben al behoorlijk nerveus. Gelukkig had ik op het werk genoeg afleiding, waardoor ik daar niet aan de wedstrijd kon denken.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:20 schreef Zapper het volgende:
Sibon mag wel naar Heracles komen
Zijn er echt mensen die kapot gaan van de spanning? Ik heb dat pas tijdens de voorbeschouwing...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |