Ik weet ff niet hoe de user heet, maar ik las dat in het VDV-topic. Ik ga zo naar de sportschool, dus heb geen tijd om 't nu uit te zoeken, maar dan moet je daar maar ff lezen op het PSV netwerk.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is de bron Cultheld?
En je hebt het gerucht Rosicky ook al gelezen zag ikquote:Op donderdag 14 april 2005 19:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik weet ff niet hoe de user heet, maar ik las dat in het VDV-topic. Ik ga zo naar de sportschool, dus heb geen tijd om 't nu uit te zoeken, maar dan moet je daar maar ff lezen op het PSV netwerk.
Dat is lachwekkend idd. Maar dat is gepost door een kleuter denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:00 schreef Djekko het volgende:
[..]
En je hebt het gerucht Rosicky ook al gelezen zag ik
Prachtigquote:
Aan de zijkant niet... maar achter het goal wel (ik zat er namelijk ook op te lettenquote:Op donderdag 14 april 2005 21:07 schreef Blueman het volgende:
AZ heeft ook geen hekken of zag ik dat net zo slecht?
hahahaquote:Op donderdag 14 april 2005 22:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
http://www.bigsoccer.com/forum/showthread.php?t=189113
wat de neuk doet Beasly hier!
Milaan gaat niet door denk en het wordt voor de TV zitten denk ik.quote:Vrienden bij Milaan, tripjes naar Zuid-Amerika. Lekker hoor.
een oud filmpje, kwam aan het begin van het seizoen ook al eens langsquote:Op donderdag 14 april 2005 22:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
http://www.bigsoccer.com/forum/showthread.php?t=189113
wat de neuk doet Beasly hier!
respect voor hen,PSV kwam na de wedstrijd langs en de spelers kregen een applaus van de Lyon supportersquote:Op donderdag 14 april 2005 22:02 schreef ASSpirine het volgende:
Waarom kunnen ze bij Lyon net als de fans gedragen?
Die waren subliem
idd dede ze netjesquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
respect voor hen,PSV kwam na de wedstrijd langs en de spelers krijgen een applaus van de Lyon supporters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |