1 steward met kramp in haar kuit + heleboel mensen met handen + hoofd kapot door de hekken.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:41 schreef rubbereend het volgende:
k zag de EHBO op een gegeven moment wel hard rennen naar een hoek
De ingang waar het bij gebeurde moest ik hebben. Stond er een paar meter vandaan toen de hulpdiensten kwamen. Erg akelig allemaal maar.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Een hartaanval voor de wedstrijd?
Damn, daar wordt je niet vrolijk van...
Ik zag het ook netquote:Op donderdag 14 april 2005 13:17 schreef pascalheister het volgende:
"Wegens massale belangstelling PSV.NL niet of nauwelijks bereikbaar"
quote:Op donderdag 14 april 2005 14:30 schreef rubbereend het volgende:
heb je weer geluk sandman, nu hoef je niet geband te worden
Ik heb een tv-kaart, maar ik begrijp er niet zoveel van. De opnames zijn veel te groot voor de opgenomen tijd vind ik. Ik heb geen idee hoe ik dat kan verkleinenquote:Op donderdag 14 april 2005 16:02 schreef ASSpirine het volgende:
Ow, mjah, in het stadion kan je dat niet weten
Maareh, Cult, je zei in een topic dat je alles hebt opgenomen
hoe groot is het geheel?
Pff ff denken... ik zou dat zo ook ff niet weten.. de volgende keer ga ik ook maar eens vragen of mijn ouders het willen opnemen..quote:Op donderdag 14 april 2005 16:27 schreef cultheld het volgende:
Ja, als iemand weet hoe dat moet, dan houd ik me aanbevolen om een verkleinde versie te uploaden via yousendit.
Ik heb bijna gehuild van blijschapquote:Op donderdag 14 april 2005 15:53 schreef cultheld het volgende:
Ik heb ff niet veel woorden, maar ik kan alleen maar zeggen dat ik ont-zet-tend blij ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |