abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26211567
Heren PSV'ers gefeliciteerd! Fantastisch! Hulde aan Gomes en de penaltynemers. In het speciaal ook aan Bouma, hij neemt er maar mooi een.
That's all folks!
  donderdag 14 april 2005 @ 00:32:14 #92
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_26211572
Gefeliciteerd jongens, top prestatie .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_26211640
Yes, mede-PSV-supporters gefeliciteerd
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_26211671
Gefeliciteerd!
  donderdag 14 april 2005 @ 00:38:35 #95
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26211709
Feli. Op naar Maldini en co.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_26211719
Gomes Alex .

PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_26211748
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:29 schreef devv05 het volgende:
Maar gefeliciteerd! Tegen Milan wordt het denk ik exit psv, maar toch knappe prestatie tot nu toe
Ach dat zeggen ze elke ronde .
pi_26211863
Ik ben echt H-E-L-E-M-A-A-L naar de klote nu, de dag van m'n leven gehad, ik werd GEK net.

Ik redde de laatste trein naar Nijmegen niet meer, gelukkig gaat m'n pa ook altijd naar PSV dus nu ff bij m'n ouders overnachten

Wat een idioot gave wedstrijd, en ware thriller, en met een meer dan positieve uitslag.

PSV
  donderdag 14 april 2005 @ 00:48:05 #99
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26211882
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:46 schreef WooZ het volgende:
Ik ben echt H-E-L-E-M-A-A-L naar de klote nu, de dag van m'n leven gehad, ik werd GEK net.

Ik redde de laatste trein naar Nijmegen niet meer, gelukkig gaat m'n pa ook altijd naar PSV dus nu ff bij m'n ouders overnachten

Wat een idioot gave wedstrijd, en ware thriller, en met een meer dan positieve uitslag.

PSV

Nog foto's gemaakt?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_26211916
WHAHAHAH
WOOHOO
het is feest

Wat een zenuwslopende wedstrijd was dat zeg
dat was mijn 71 euro meer dan waard

Op naar Milan
pi_26211947
Gomes
  donderdag 14 april 2005 @ 00:51:45 #102
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26211967
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:49 schreef ASSpirine het volgende:
WHAHAHAH
WOOHOO
het is feest

Wat een zenuwslopende wedstrijd was dat zeg
dat was mijn 71 euro meer dan waard

Op naar Milan
Hé Zuiderbuur! Geweldig he??
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_26211974
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:48 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Nog foto's gemaakt?
Nee helaas. Ik had een keer de G5 van m'n pa&ma mee omdat ik daar in t weekend toch altijd zit, maar nu moestk vanaf m'n kamertje komen.

het énige minpuntje is, dat ik morgen weer een treinkaartje moet kopen, en vandaag dus voor niks een retourtje had gehaald

pi_26211995
mijn stem, ik betwijfel of ik die nog heb
ik heb genoten, ongelooflijk

kwam rechtstreeks van school, mijn vader wachtte al op me
en dan richting eindhoven, wat eten, en dan een uur op voorhand richting stadion

moet zeggen, chapeau voor de Lyon supporters, hebben onze spelers nog gefeliciteerd toen ze rond het veld gingen
pi_26212053
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach dat zeggen ze elke ronde .
standaard reactie van de ajacieden
pi_26212101
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:52 schreef WooZ het volgende:

[..]

Nee helaas. Ik had een keer de G5 van m'n pa&ma mee omdat ik daar in t weekend toch altijd zit, maar nu moestk vanaf m'n kamertje komen.

het énige minpuntje is, dat ik morgen weer een treinkaartje moet kopen, en vandaag dus voor niks een retourtje had gehaald

ach het is het allemaal waard geweest
pi_26212209
quote:
Op donderdag 14 april 2005 00:53 schreef ASSpirine het volgende:
mijn stem, ik betwijfel of ik die nog heb
ik heb genoten, ongelooflijk

kwam rechtstreeks van school, mijn vader wachtte al op me
en dan richting eindhoven, wat eten, en dan een uur op voorhand richting stadion

moet zeggen, chapeau voor de Lyon supporters, hebben onze spelers nog gefeliciteerd toen ze rond het veld gingen
Inderdaad, was zeer netjes.

Ik kwam ook rechtstreeks van college, toen de mac in, toen tipsy, mega druk, veel drinken, om 20.00 in 't stadion, en vanaf toen ging alles in een roes
pi_26212258
YES
pi_26212271
Ik kwam even melden dat Gomes mijn held is

Dat ik hier halfdronken zit

En dat ik bijna heb gehuilt van blijschap
pi_26212290
Effe een paar vraagjes over Milan - PSV

PSV zegt dat de wedstrijd op de 26 wordt gehouden, is daar al een bevestiging van?
Heeft iemand naast Ryan, Virgin, Basiq en Air Berlin nog meer maatrschappijen die op Milaan vliegen, of eventueel daar in de buurt?
Als ik naar de prijzen van het vliegen kijk denk ik dat het rijden wordt. Maandagavond rond een uur of 10 weg, om 6 a 8 uur bij mijn vriend zijn appartement aan het Gardameer, Daarna naar de wedstrijd toe en ´s avonds weer in het appartement slapen en woensdagnacht of donderdag morgen weer naar huis toe.

Wordt een leuk tripje denk ik en waarschijnlijk is met de auto goedkoper en bijna net zo snel als vliegen vanaf bijvoorbeeld Munster, Amsterdam of Brussel.

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26212309
Volgens mij kun je vraag beter morgenmiddag stellen Diego.
That's all folks!
pi_26212327
Ik kan nooit naar PSV door werk en school

Maar volgend jaar komt daar verandering in
pi_26212328
Nog over Alex:

Chelsea heeft een optie dat ze ieder bod mogen matchen en dat dan Alex naar Londen komt. Natuurlijk krijgt Chelsea altijd (een gedeelte) van de optie terug als Alex wordt verkocht, Chelsea is immers geen liefdadigheidsinstelling.

En Alex gaat als hij zich zo blijft ontwikkelen natuurlijk in 2006 naar Londen toe, want dat hebben de advocaten van Chelsea natuurlijk al lang geregeld.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26212337
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Effe een paar vraagjes over Milan - PSV

PSV zegt dat de wedstrijd op de 26 wordt gehouden, is daar al een bevestiging van?
Ja, op UEFA.com
pi_26212352
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog over Alex:

Chelsea heeft een optie dat ze ieder bod mogen matchen en dat dan Alex naar Londen komt. Natuurlijk krijgt Chelsea altijd (een gedeelte) van de optie terug als Alex wordt verkocht, Chelsea is immers geen liefdadigheidsinstelling.

En Alex gaat als hij zich zo blijft ontwikkelen natuurlijk in 2006 naar Londen toe, want dat hebben de advocaten van Chelsea natuurlijk al lang geregeld.
Chelsea heeft immers de volledige transfersom van Alex betaald (12 milj.), het loon betaald PSV. Echter zolang hij nog geen Braziliaans international is geweest mag ie niet naar Engeland
pi_26212359
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog over Alex:

Alex moet eerst interntional worden en hij wilt zelf naar Italie en heeft plezier bij PSV
pi_26212364
PSV moet dus op dinsdag uit, op woensdag thuis.

Wat ben ik dáár blij mee, ik heb die woensdag namelijk tentamen, en anders had ik de avond ervoor naar PSV gemoeten
pi_26212377
Je zou kunnen kijken naar vluchten op bergamo.
pi_26212379
ehm, Milan-PSV is in mei
het is toch eerst de thuiswedstrijd als ik me niet vergis (dinsdag 26 april ofzo)
pi_26212383
Morgen eens kijken of we naar Milan gaan met een stel .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')