Ach dat zeggen ze elke rondequote:Op woensdag 13 april 2005 23:29 schreef devv05 het volgende:
Maar gefeliciteerd! Tegen Milan wordt het denk ik exit psv, maar toch knappe prestatie tot nu toe
quote:Op donderdag 14 april 2005 00:46 schreef WooZ het volgende:
Ik ben echt H-E-L-E-M-A-A-L naar de klote nu, de dag van m'n leven gehad, ik werd GEK net.
Ik redde de laatste trein naar Nijmegen niet meer, gelukkig gaat m'n pa ook altijd naar PSV dus nu ff bij m'n ouders overnachten
Wat een idioot gave wedstrijd, en ware thriller, en met een meer dan positieve uitslag.
PSV
Hé Zuiderbuur! Geweldig he??quote:Op donderdag 14 april 2005 00:49 schreef ASSpirine het volgende:
WHAHAHAH
WOOHOO
het is feest
Wat een zenuwslopende wedstrijd was dat zeg
dat was mijn 71 euro meer dan waard
Op naar Milan
Nee helaas. Ik had een keer de G5 van m'n pa&ma mee omdat ik daar in t weekend toch altijd zit, maar nu moestk vanaf m'n kamertje komen.quote:
ach het is het allemaal waard geweestquote:Op donderdag 14 april 2005 00:52 schreef WooZ het volgende:
[..]
Nee helaas. Ik had een keer de G5 van m'n pa&ma mee omdat ik daar in t weekend toch altijd zit, maar nu moestk vanaf m'n kamertje komen.
het énige minpuntje is, dat ik morgen weer een treinkaartje moet kopen, en vandaag dus voor niks een retourtje had gehaald
Inderdaad, was zeer netjes.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:53 schreef ASSpirine het volgende:
mijn stem, ik betwijfel of ik die nog heb
ik heb genoten, ongelooflijk
kwam rechtstreeks van school, mijn vader wachtte al op me
en dan richting eindhoven, wat eten, en dan een uur op voorhand richting stadion
moet zeggen, chapeau voor de Lyon supporters, hebben onze spelers nog gefeliciteerd toen ze rond het veld gingen
Ja, op UEFA.comquote:Op donderdag 14 april 2005 01:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Effe een paar vraagjes over Milan - PSV
PSV zegt dat de wedstrijd op de 26 wordt gehouden, is daar al een bevestiging van?
Chelsea heeft immers de volledige transfersom van Alex betaald (12 milj.), het loon betaald PSV. Echter zolang hij nog geen Braziliaans international is geweest mag ie niet naar Engelandquote:Op donderdag 14 april 2005 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog over Alex:
Chelsea heeft een optie dat ze ieder bod mogen matchen en dat dan Alex naar Londen komt. Natuurlijk krijgt Chelsea altijd (een gedeelte) van de optie terug als Alex wordt verkocht, Chelsea is immers geen liefdadigheidsinstelling.
En Alex gaat als hij zich zo blijft ontwikkelen natuurlijk in 2006 naar Londen toe, want dat hebben de advocaten van Chelsea natuurlijk al lang geregeld.
Alex moet eerst interntional wordenquote:Op donderdag 14 april 2005 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog over Alex:
Chelsea heeft een optie dat ze ieder bod mogen matchen en dat dan Alex naar Londen komt. Natuurlijk krijgt Chelsea altijd (een gedeelte) van de optie terug als Alex wordt verkocht, Chelsea is immers geen liefdadigheidsinstelling.
En Alex gaat als hij zich zo blijft ontwikkelen natuurlijk in 2006 naar Londen toe, want dat hebben de advocaten van Chelsea natuurlijk al lang geregeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |