Jerquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:30 schreef Jerruh het volgende:
saj!!!.
we moetne ons maar weer es gaan voorbereiden op een leuke rel he.
inderdaad...quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jer
Het is alweer veel te lang geleden.
Denk je zo een bezoek aan de kapper uit te stellen?quote:
Die kans kan elk moment binnenkomen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
inderdaad...
maar ja
nu even wachten op de kans!.
Ja neej, ik moest gewoon even pimpenquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Denk je zo een bezoek aan de kapper uit te stellen?
ik spot de kans!quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die kans kan elk moment binnenkomen.
Geen Canei voor jou?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:33 schreef Vlarp het volgende:
Boodschappen:
Douchespul check
Shampoo check
1 krat Grolsch check
2 flessen Fiero check
1 fles zoete witte wijn
Welke straat/buurt, dalijk ken ik zequote:Op zaterdag 9 april 2005 15:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik spot de kans!..
@D_K: voorschoten, wonen mijn tante en oom.
Want?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:31 schreef DennisMoore het volgende:
Dat vragenlijstje moet echt uit de OP..
Je hebt een date? Dat is snel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik gaat even even naar 'het dorp'. Ciao.
Ja, met Jerruh z'n tante.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt een date? Dat is snel.
soms!quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:36 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Welke straat/buurt, dalijk ken ik ze.
Kom je hier weleens dan?
Niet voor mij...quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nichtenwijn heeft dat in de volksmond.
Anders is 't hele verrassingseffect weg, áls er weer 's een keer een nieuwe op komt duiken.quote:
ok..quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Anders is 't hele verrassingseffect weg, áls er weer 's een keer een nieuwe op komt duiken.
't Is veel leuker om te roepen dat G_E nog ergens een lijstje heeft..
Meneer Vlarp, we zijn het gewoon weer eens.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet voor mij...
't moet zeker wel een goede Chardonnay zijn oid.
Goedkope, slobberwijn
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Was het maar strandweer.
Al kan een middagje wijn slobberen in de kroeg erg leuk zijn...quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Meneer Vlarp, we zijn het gewoon weer eens.
Die past qua leeftijd wel bij Darkkillah ofzo, of bij die Odol62dinges.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Was het maar strandweer.
Aangezien ik weet hou oud is is, vind ik hem ook wel bij mij passen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die past qua leeftijd wel bij Darkkillah ofzo, of bij die Odol62dinges.
Ik slobber net zo makkelijk met een stevig geprijste Chardonnay als met goedkope wijn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Al kan een middagje wijn slobberen in de kroeg erg leuk zijn...
*hik* Keer dronken naar een james bond film geweest na in de kroeg met z'n 2en 4 flessen wijn leeg te hebben geslobberd
ik wilde het net zeggen, onze generatie wordt weer uitgesloten hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Aangezien ik weet hou oud is is, vind ik hem ook wel bij mij passen.
Wie niet?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik slobber net zo makkelijk met een stevig geprijste Chardonnay als met goedkope wijn.
Hoe oud is ie op die foto dan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aangezien ik weet hou oud is is, vind ik hem ook wel bij mij passen.
Over een jaar zit je tussen een nest 16 jarigen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wilde het net zeggen, onze generatie wordt weer uitgesloten hoor.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Over een jaar zit je tussen een nest 16 jarigen.
of een nest 19-24 jarigenquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Over een jaar zit je tussen een nest 16 jarigen.
En als ik het benoem als een nest DCP-ers?quote:
Dat is in jouw geval wel beter. Kun je weer eens wat uitzoeken.quote:
im in the nest baby!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is in jouw geval wel beter. Kun je weer eens wat uitzoeken.
CPD? JER? CPD?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:57 schreef Jerruh het volgende:
CPD, SAJ, CPD
Laat maar...quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En als ik het benoem als een nest DCP-ers?
Ja, maar aangezien ik je niet hoor over kogels moet ik ze zeker neergooien met een pistool?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
Er liggen hier twee pistolen in de huiskamer..
Heeft iemand nog vijanden?.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:59 schreef Prego het volgende:
ik heb al de hele dag dat nieuwe lied van ali b in me kop
*winamp open voor iets anders*
Hard slaan is ook effectiefquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien ik je niet hoor over kogels moet ik ze zeker neergooien met een pistool?
14 is TE jong...quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"Je bent me te oud voor een relatie, maar ik wil wel een keer sex met je"
14 jarigen van tegenwoordig zijn zo eng.
Ja maar ze moest plaats maken voor Star to fallquote:
is dat dries roelvink?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Soms is de poetshomo best schattig
[afbeelding]
Dan nou zal mijn geweten me tegen houden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
14 is TE jong...
in een dronken bui zou ik 16 nog wel kunnen
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ze moest plaats maken voor Star to fall
Ach, je voelt er niets van dat ze zo jong zijnquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan nou zal mijn geweten me tegen houden.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja, maar aangezien ik je niet hoor over kogels moet ik ze zeker neergooien met een pistool?
quote:
cool, lijkt me best tof om eens te schieten op een schietbaan ofzo. iemand verwonden is ook zo sneu, kan je weer de bak in ofzoquote:
Men will be boys.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:13 schreef Prego het volgende:
cool, lijkt me best tof om eens te schieten op een schietbaan ofzo. iemand verwonden is ook zo sneu, kan je weer de bak in ofzo
wat versta jij onder klein wild?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Men will be boys..
Jagen op klein wild?
Ik hoop niet hetzelfde als wat Olaf daaronder verstaatquote:
*melk terug spuug in glas*quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop niet hetzelfde als wat Olaf daaronder verstaat
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:12 schreef Ang3l het volgende:
Pardon, PARDON, DRIES ROELVINK!!!!!
Dat is toch die ouwe smartlapperlaar!
Bah!!!!!!
was getekend
De poetshomo
De een gaat de bak in omdat ie ze platneukt, de ander omdat ie ze platschiet!quote:
Ja, jij bent saai.. dat wisten we al...quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Sorry Vlarp, ik ga naar ..........
[afbeelding]
Ga je naar naked Boys Singing?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:34 schreef creno het volgende:
ik ga niet stappen, ik ga naar zingende blote jongens
alhoewel, misschien dat ik daarna toch nog effe naar highstreet ga
Evil little bunnies?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:38 schreef Prego het volgende:
vanavond uit eten met me ouders
en daarna wil ik nog meer bier in de staden als dennismoore zo aardig is mij een blaffer te lenen zal ik meteen wat klein wild schieten
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Evil little bunnies?.
Nee, helaas, het zijn mijn blaffers niet.
pardon?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:47 schreef creno het volgende:
na wat snuffelen in de doos heb ik er eentje gevonden...
Toen was ik d'r ookquote:
hmmm...quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:52 schreef Prego het volgende:
[..]
en altijd die homo's op dat podium van kijk-mij-eens-goed-kunnen-dansen
als ik nu een andere avatar neem, kan ik dan zelf ook dat in de H aanpassen ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als jij zin hebt om hem aan te passen, ga je gang.. mij teveel werk
ooh, doe eensquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:54 schreef creno het volgende:
[..]
hmmm...
maar goed dat ik die foto niet heb gepost van mij op het podium
Je kunt de H aanpassen en dan even in het topic posten, dan update ik 'm welquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:56 schreef creno het volgende:
[..]
als ik nu een andere avatar neem, kan ik dan zelf ook dat in de H aanpassen ?
ja het is de danssalon
quote:
zal eens kijken..quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als jij zin hebt om hem aan te passen, ga je gang.. mij teveel werk
ja ik heb nog geen nieuwe gevonden hoor, maar ik deze nu al zo lang... dus ik denk dat ik wel een andere avatar ga zoeken, dan verander ik dat in de H en post hem hier....quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kunt de H aanpassen en dan even in het topic posten, dan update ik 'm wel
HEY!quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:52 schreef Prego het volgende:
[..]
en altijd die homo's op dat podium van kijk-mij-eens-goed-kunnen-dansen
Kom eens langsquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
soms!
ze wonen vlakbij de rand met leiden ergens, ik weet de straat ff niet.
Moet je wel boven de rivieren blijven, anders snappen ze je niet bij het bestellen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat hunk geval... ..
Ik ga patatjes halen
friet!quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Moet je wel boven de rivieren blijven, anders snappen ze je niet bij het bestellen.
Tot over 5 minuten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:36 schreef Ang3l het volgende:
Nou lieverds, ik ben effe me droge dop klam kitse!![]()
doei!
Ik zou me ook bedenkenquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:40 schreef Olaf56 het volgende:
Het was een hele leuke date, maar niet heusHij is niet op komen dagen.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:40 schreef Olaf56 het volgende:
Send it to me bitch, now!!! I command you!quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:42 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm het nieuwe liedje van Kelly Osbourne - One Word is naar mijn mening verrassend apart. Wel cool. Beetje electro geinspireerd. Heel anders dan haar vorige liedjes.
Aangezien wij 2 niet echt over dezelfde smaak beschikken qua muziek ga ik dr nog even niet vanuit dat ik hem ook maar "ok" vindquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kellydr nieuwe single is op zich wel ok..niet super maar wel ok
En dat verbaast je immens veel?quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:40 schreef Olaf56 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:36 schreef Ang3l het volgende:
Nou lieverds, ik ben effe me droge dop klam kitse!![]()
doei!
quote:
Had ik toch gelijk.quote:
Mwjah dit is niet echt mijn kinda style maar zo af en toe...quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien wij 2 niet echt over dezelfde smaak beschikken qua muziek ga ik dr nog even niet vanuit dat ik hem ook maar "ok" vind
In vergelijking met haar vorige liedjes vind ik wel een supernummer. In vergelijking met de rest is het okay, maar inderdaad niet super jah. Maar ze zit in ieder geval in de goede richting..quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kellydr nieuwe single is op zich wel ok..niet super maar wel ok
ik zou nie kunnen zeggen wanneer mensen klaar zijn met flatsen etcquote:
Ach, het is een gave.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zou nie kunnen zeggen wanneer mensen klaar zijn met flatsen etc.
en de nieuwe avril lavigne valt vies tegen...
tja, dat heb je met kinderen...quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:40 schreef Olaf56 het volgende:
*ding dong.... de drol van [vul hier een user in] heeft een vertraging van ongeveer 30 minuten*quote:
Volgens mij had Ang3l het niet over schijten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*ding dong.... de drol van [vul hier een user in] heeft een vertraging van ongeveer 30 minuten*.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb vanavond gewoon niks te doen. Hoe zal ik mijn avond eens vullen?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij had Ang3l het niet over schijten.
Mijn menneke is er vanavond niet. Dus dat gaat moeilijkquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:06 schreef Jerruh het volgende:
[..].
ik vond het net schijten.
enfin, ga vanavond uit in een andere plaats dan amsterdam met je menneke!.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Was het maar strandweer.
een homo! en je weet wat Allah zegt dat we moeten doen met homofielen! Hoppa hoofd naar beneden van het hoogste gebouw flikkeren en dan de restanten bekogelen met stenen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:25 schreef ajuu het volgende:
wie is chuck papatiunknik?
Sweety!!quote:
doet hij ook nog niets naast het homofiel-zijn zeg maar, iets metzijn leven zeg maar, waarom hij voor jou specifiek zeg maar zondebok is zeg maar begrijp je? ben je zo gevallen jongetje?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
een homo! en je weet wat Allah zegt dat we moeten doen met homofielen! Hoppa hoofd naar beneden van het hoogste gebouw flikkeren en dan de restanten bekogelen met stenen.
en blijkbaar is het helemaal fine en dandy binnen de regels van de wet om dat te zeggen.
uuuhm hij heeft Fight Club geschreven... en nog een zwik boeken, maar dat is niet relevant meer, want het is een homo. Een homo Ajuu, een homo! Dat kunnen we toch niet accepteren dat zijn soort met verderfelijke literatuur onze boekenwinkels besmeurt en corrumpeert!quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:33 schreef ajuu het volgende:
[..]
doet hij ook nog niets naast het homofiel-zijn zeg maar, iets metzijn leven zeg maar, waarom hij voor jou specifiek zeg maar zondebok is zeg maar begrijp je? ben je zo gevallen jongetje?
maar dan hoef je toch niet meteen zo boos te worden? we kunnen er toch over praten?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
uuuhm hij heeft Fight Club geschreven... en nog een zwik boeken, maar dat is niet relevant meer, want het is een homo. Een homo Ajuu, een homo! Dat kunnen we toch niet accepteren dat zijn soort met verderfelijke literatuur onze boekenwinkels besmeurt en corrumpeert!
pratenquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:40 schreef ajuu het volgende:
[..]
maar dan hoef je toch niet meteen zo boos te worden? we kunnen er toch over praten?
ow?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
pratenpraten is so overrated! èn zo 2004
tsssk praten..
non verbaal is vandaag de dag de trend!
Ik heb vandaag chinees gehaaldquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:45 schreef Ang3l het volgende:
eten is klaar*O*
Met geitenkaas gevulde kipfilet met honingjus
En hoe heette het jochie?quote:
Je bent je aan het voorbereiden op deelname aan de tostiband?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
waaaah ik heb een trommel spel voor de gamecube gehaald![]()
zit de hele tijd als een mongool op die dinge te rammemaar het is wel leuk
Is dta het jongere broertje van Tjap Tjoy?quote:
Daan gaan we dat toch gewoon gezellig samen doen?quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:00 schreef Jerruh het volgende:
het oudere broertje van sam-bal!.
zo en nu heb ik officieel niks te doen.
tosti'squote:Op zaterdag 9 april 2005 19:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent je aan het voorbereiden op deelname aan de tostiband?
zo, lekker zwaar!quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
tosti's![]()
ik had net een nieuwe creatie trouwens![]()
tiramisu vermengd met rose frambosenvla en slagroom en vanillevla allemaal door mekaar
Jesus,quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
tosti's![]()
ik had net een nieuwe creatie trouwens![]()
tiramisu vermengd met rose frambosenvla en slagroom en vanillevla allemaal door mekaar
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jesus,
Maar goed dat je regelmatig naar de sportschool gaat, anders zou je zo'n bol ventje worden.
kom naar den bosch, kom ik ook, gaan we ffkes borrelenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daan gaan we dat toch gewoon gezellig samen doen?
Zit jij in Eindhoven dan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kom naar den bosch, kom ik ook, gaan we ffkes borrelen.
eenvoud is okay.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:19 schreef Vlarp het volgende:
http://www.vlarp.nl/etc/fok_h.php
De "H" manager
't ziet er niet uit, maar werkt wel
Het is oneerlijk verdeeld. Ik moet er ruim een uur voor reizen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
made, maar da ligt maar 20 minuten van den bosch af
'k heb een backup van de databasequote:Op zaterdag 9 april 2005 20:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
eenvoud is okay.
Ben je niet bang voor misbruik?
aangepastquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:42 schreef petre86 het volgende:
vlarp, kun je die lege hokjes ook aanpassen? dat kan toch niet? edit- als in dat mag toch niet kunnen?
sorry!quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is oneerlijk verdeeld. Ik moet er ruim een uur voor reizen.
Ik doe eerst een biertjequote:Op zaterdag 9 april 2005 20:57 schreef Ang3l het volgende:
*BURP* de met geitenkaas gevulde kipfilet met honingjus was lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr
en dna nu omkleden en stappen
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan ga jij lekker saai thuis zitten.
Geweldig, ik moet er binnenkort weer eens heen en ik heb niet weer zin om me suf te zoeken naar een restaurant.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:08 schreef Prego het volgende:
[reclame]
voor de mensen uit regio eindhoven (of hij/zij die er weleens komen)
mocht je een leuk, lekker spaans, tapas, betaalbaar restaurant zoeken moet je eens gaan kijken op de plaggenstraat, daar zit las palmas, en die is goehoed!
[/reclame]
Goudvis!quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:11 schreef Weemz het volgende:
haai!
Geen idee.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wie heeft hier nou twee witte straaltjes over z'n avatar lopen?
Ik begrijp meteen waarom je geen vriendje hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het eruit zien als een druipende, witte substantie
Ik ben dus niet de enigequote:Op zaterdag 9 april 2005 21:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik zie er trouwens drie
wie is erbij gekomen?![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik begrijp meteen waarom je geen vriendje hebt.
Uhuh.. fotosoep en Animation shopquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:15 schreef Weemz het volgende:
zeg vlarp, koele icon! zelf gemaakt?
Ik kan niet kiezen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, pas je zelf zo je icoon even aan in de H manager? Ik blijf je avatar niet updaten ..
Mag/kun je ook zelf doen.. heb het nu al voor je gedaanquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:17 schreef Waxxer het volgende:
Ow als mijn discobol dan ff kan worden meegenomen......
Ik zie het ja.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mag/kun je ook zelf doen.. heb het nu al voor je gedaan
Bier erbij?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie het ja.
Goed gedaan Vlarpie!
Zeg, ik kan redelijk PHP'en.. maar 70 plaatjes tot 1 plaatje via PHP aan elkaar plekken enzo dat kan ik nog niet. Ik zal eens gaan kijken wat ik kan doenquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:24 schreef petre86 het volgende:
vlarp.. ik weet dat ik vervelend ben
maaaaar.. kun je de H niet als 1 plaatje maken?
dan zet je die in de OP en als iemand op die pagina iets verandert dan is gelijk de OP aangepast
Je kreeg bier van mij, toch niet andersom?quote:
Pfffffff bwwweeeuuhhhh ja euh ik was me nog aan het inlezenquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mag/kun je ook zelf doen.. heb het nu al voor je gedaan
Ik ben aardig.. je krijgt uitstel van executie ...quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kreeg bier van mij, toch niet andersom?
oefening baar...quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, ik kan redelijk PHP'en.. maar 70 plaatjes tot 1 plaatje via PHP aan elkaar plekken enzo dat kan ik nog niet. Ik zal eens gaan kijken wat ik kan doen
De bus red mij vanavond van de verveling..quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
oefening baar...
ik kijk nu love lettersis er niks beters op?? iemand? red me!
De Busquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De bus red mij vanavond van de verveling..
Je vriendje komt zo?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga maar een escort bestellen denk ik.
Ik heb hetzelfde gevoel als na een lange reis als je op vakantie gaat en je bent aangekomen en uitgerekt enz en je hebt een indruk van de omgeving en dan die klap zeg maar die je dan krijgt door de lange reis....quote:
Bejaardensoos begint?quote:
quote:
It's a shame..quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, hij is er dit weekend niet.
Doe CB de groeten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:34 schreef Waxxer het volgende:
God, ik krijg een sms'je van me baas.... Moet richting Deurne nu!Komt'ie ook laat mee aan...
wtf moet je in deurne?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:34 schreef Waxxer het volgende:
God, ik krijg een sms'je van me baas.... Moet richting Deurne nu!Komt'ie ook laat mee aan...
Nee, hij is ook niet thuis.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
It's a shame..
en jij gaat niet heel lief daarheen?
*kuch* ik ben al 5 jaar OUT nu en ben ik een typetje?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]Oh bah jij gaat zeker naar een achteraf homotentje met zo'n afgezakte spijkerbroek tot aan je bilnaad met een vaasje waar je 1,5 uur over doet, al loerend naar de barjongen en maar hangen aan de bar en dubbelzinnig praten tegen CDP-achtige "just-out-of-the-closet"-nichtjes?
Ja, je bent een typetje.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*kuch* ik ben al 5 jaar OUT nu en ben ik een typetje?
Neeeeee maar dan anders! Zeg maar jij maar dan net uit de kastquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*kuch* ik ben al 5 jaar OUT nu en ben ik een typetje?
Ach...als jij t zegt mag tquote:
OKquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeeeee maar dan anders! Zeg maar jij maar dan net uit de kast
Ik was gewoon eenvergeten
![]()
achter / onder de bar dus?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een DJ annex kok bevredigenJa ik ben heel open in die dingen....
Ohw..quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik zie inene dat je een andere usericon hebt
Waar heb ik dat aan te danken?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach...als jij t zegt mag t![]()
[..]
OK
Dus toch CB?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een DJ annex kok bevredigenJa ik ben heel open in die dingen....
en dat is werk?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij gaat voor me kokenallemaal aparte dingen
Je bent gewoon lievquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan te danken?
Ik durf je alleen geen "just-out-of-the-closet"-nichtjes type te noemen.
En als ik nu naar je site ga he, hoor ik dan ook: k-k-k-ko-o-o-om-m-m-t-ie-ie-ie-dan... komt-ie-komtie-dan-he?! K-k-k-ko-o-o-m-m-m-t-ie-ie-dan.... enz?quote:
pardon?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh jee, blubberzwijnironie.
Doe jij even normaal?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]Oh bah jij gaat zeker naar een achteraf homotentje met zo'n afgezakte spijkerbroek tot aan je bilnaad met een vaasje waar je 1,5 uur over doet, al loerend naar de barjongen en maar hangen aan de bar en dubbelzinnig praten tegen CDP-achtige "just-out-of-the-closet"-nichtjes?
.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh jee, blubberzwijnironie.
De Waarheid is hard, itt jouw plasser zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |