Moet je wel boven de rivieren blijven, anders snappen ze je niet bij het bestellen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat hunk geval... ..
Ik ga patatjes halen
friet!quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Moet je wel boven de rivieren blijven, anders snappen ze je niet bij het bestellen.
Tot over 5 minuten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:36 schreef Ang3l het volgende:
Nou lieverds, ik ben effe me droge dop klam kitse!![]()
doei!
Ik zou me ook bedenkenquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:40 schreef Olaf56 het volgende:
Het was een hele leuke date, maar niet heusHij is niet op komen dagen.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:40 schreef Olaf56 het volgende:
Send it to me bitch, now!!! I command you!quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:42 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm het nieuwe liedje van Kelly Osbourne - One Word is naar mijn mening verrassend apart. Wel cool. Beetje electro geinspireerd. Heel anders dan haar vorige liedjes.
Aangezien wij 2 niet echt over dezelfde smaak beschikken qua muziek ga ik dr nog even niet vanuit dat ik hem ook maar "ok" vindquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kellydr nieuwe single is op zich wel ok..niet super maar wel ok
En dat verbaast je immens veel?quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:40 schreef Olaf56 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:36 schreef Ang3l het volgende:
Nou lieverds, ik ben effe me droge dop klam kitse!![]()
doei!
quote:
Had ik toch gelijk.quote:
Mwjah dit is niet echt mijn kinda style maar zo af en toe...quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien wij 2 niet echt over dezelfde smaak beschikken qua muziek ga ik dr nog even niet vanuit dat ik hem ook maar "ok" vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |