En als ik het benoem als een nest DCP-ers?quote:
Dat is in jouw geval wel beter. Kun je weer eens wat uitzoeken.quote:
im in the nest baby!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is in jouw geval wel beter. Kun je weer eens wat uitzoeken.
CPD? JER? CPD?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:57 schreef Jerruh het volgende:
CPD, SAJ, CPD
Laat maar...quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En als ik het benoem als een nest DCP-ers?
Ja, maar aangezien ik je niet hoor over kogels moet ik ze zeker neergooien met een pistool?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
Er liggen hier twee pistolen in de huiskamer..
Heeft iemand nog vijanden?.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:59 schreef Prego het volgende:
ik heb al de hele dag dat nieuwe lied van ali b in me kop
*winamp open voor iets anders*
Hard slaan is ook effectiefquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien ik je niet hoor over kogels moet ik ze zeker neergooien met een pistool?
14 is TE jong...quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"Je bent me te oud voor een relatie, maar ik wil wel een keer sex met je"
14 jarigen van tegenwoordig zijn zo eng.
Ja maar ze moest plaats maken voor Star to fallquote:
is dat dries roelvink?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Soms is de poetshomo best schattig
[afbeelding]
Dan nou zal mijn geweten me tegen houden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
14 is TE jong...
in een dronken bui zou ik 16 nog wel kunnen
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ze moest plaats maken voor Star to fall
Ach, je voelt er niets van dat ze zo jong zijnquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan nou zal mijn geweten me tegen houden.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja, maar aangezien ik je niet hoor over kogels moet ik ze zeker neergooien met een pistool?
quote:
cool, lijkt me best tof om eens te schieten op een schietbaan ofzo. iemand verwonden is ook zo sneu, kan je weer de bak in ofzoquote:
Men will be boys.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:13 schreef Prego het volgende:
cool, lijkt me best tof om eens te schieten op een schietbaan ofzo. iemand verwonden is ook zo sneu, kan je weer de bak in ofzo
wat versta jij onder klein wild?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Men will be boys..
Jagen op klein wild?
Ik hoop niet hetzelfde als wat Olaf daaronder verstaatquote:
*melk terug spuug in glas*quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop niet hetzelfde als wat Olaf daaronder verstaat
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:12 schreef Ang3l het volgende:
Pardon, PARDON, DRIES ROELVINK!!!!!
Dat is toch die ouwe smartlapperlaar!
Bah!!!!!!
was getekend
De poetshomo
De een gaat de bak in omdat ie ze platneukt, de ander omdat ie ze platschiet!quote:
Ja, jij bent saai.. dat wisten we al...quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Sorry Vlarp, ik ga naar ..........
[afbeelding]
Ga je naar naked Boys Singing?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:34 schreef creno het volgende:
ik ga niet stappen, ik ga naar zingende blote jongens
alhoewel, misschien dat ik daarna toch nog effe naar highstreet ga
Evil little bunnies?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:38 schreef Prego het volgende:
vanavond uit eten met me ouders
en daarna wil ik nog meer bier in de staden als dennismoore zo aardig is mij een blaffer te lenen zal ik meteen wat klein wild schieten
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Evil little bunnies?.
Nee, helaas, het zijn mijn blaffers niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |