Jerquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:30 schreef Jerruh het volgende:
saj!!!.
we moetne ons maar weer es gaan voorbereiden op een leuke rel he.
inderdaad...quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jer
Het is alweer veel te lang geleden.
Denk je zo een bezoek aan de kapper uit te stellen?quote:
Die kans kan elk moment binnenkomen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
inderdaad...
maar ja
nu even wachten op de kans!.
Ja neej, ik moest gewoon even pimpenquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Denk je zo een bezoek aan de kapper uit te stellen?
ik spot de kans!quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die kans kan elk moment binnenkomen.
Geen Canei voor jou?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:33 schreef Vlarp het volgende:
Boodschappen:
Douchespul check
Shampoo check
1 krat Grolsch check
2 flessen Fiero check
1 fles zoete witte wijn
Welke straat/buurt, dalijk ken ik zequote:Op zaterdag 9 april 2005 15:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik spot de kans!..
@D_K: voorschoten, wonen mijn tante en oom.
Want?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:31 schreef DennisMoore het volgende:
Dat vragenlijstje moet echt uit de OP..
Je hebt een date? Dat is snel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik gaat even even naar 'het dorp'. Ciao.
Ja, met Jerruh z'n tante.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt een date? Dat is snel.
soms!quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:36 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Welke straat/buurt, dalijk ken ik ze.
Kom je hier weleens dan?
Niet voor mij...quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nichtenwijn heeft dat in de volksmond.
Anders is 't hele verrassingseffect weg, áls er weer 's een keer een nieuwe op komt duiken.quote:
ok..quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Anders is 't hele verrassingseffect weg, áls er weer 's een keer een nieuwe op komt duiken.
't Is veel leuker om te roepen dat G_E nog ergens een lijstje heeft..
Meneer Vlarp, we zijn het gewoon weer eens.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet voor mij...
't moet zeker wel een goede Chardonnay zijn oid.
Goedkope, slobberwijn
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Was het maar strandweer.
Al kan een middagje wijn slobberen in de kroeg erg leuk zijn...quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Meneer Vlarp, we zijn het gewoon weer eens.
Die past qua leeftijd wel bij Darkkillah ofzo, of bij die Odol62dinges.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Was het maar strandweer.
Aangezien ik weet hou oud is is, vind ik hem ook wel bij mij passen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die past qua leeftijd wel bij Darkkillah ofzo, of bij die Odol62dinges.
Ik slobber net zo makkelijk met een stevig geprijste Chardonnay als met goedkope wijn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Al kan een middagje wijn slobberen in de kroeg erg leuk zijn...
*hik* Keer dronken naar een james bond film geweest na in de kroeg met z'n 2en 4 flessen wijn leeg te hebben geslobberd
ik wilde het net zeggen, onze generatie wordt weer uitgesloten hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Aangezien ik weet hou oud is is, vind ik hem ook wel bij mij passen.
Wie niet?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik slobber net zo makkelijk met een stevig geprijste Chardonnay als met goedkope wijn.
Hoe oud is ie op die foto dan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aangezien ik weet hou oud is is, vind ik hem ook wel bij mij passen.
Over een jaar zit je tussen een nest 16 jarigen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wilde het net zeggen, onze generatie wordt weer uitgesloten hoor.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Over een jaar zit je tussen een nest 16 jarigen.
of een nest 19-24 jarigenquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Over een jaar zit je tussen een nest 16 jarigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |