pardon?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:47 schreef creno het volgende:
na wat snuffelen in de doos heb ik er eentje gevonden...
Toen was ik d'r ookquote:
hmmm...quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:52 schreef Prego het volgende:
[..]
en altijd die homo's op dat podium van kijk-mij-eens-goed-kunnen-dansen
als ik nu een andere avatar neem, kan ik dan zelf ook dat in de H aanpassen ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als jij zin hebt om hem aan te passen, ga je gang.. mij teveel werk
ooh, doe eensquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:54 schreef creno het volgende:
[..]
hmmm...
maar goed dat ik die foto niet heb gepost van mij op het podium
Je kunt de H aanpassen en dan even in het topic posten, dan update ik 'm welquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:56 schreef creno het volgende:
[..]
als ik nu een andere avatar neem, kan ik dan zelf ook dat in de H aanpassen ?
ja het is de danssalon
quote:
zal eens kijken..quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als jij zin hebt om hem aan te passen, ga je gang.. mij teveel werk
ja ik heb nog geen nieuwe gevonden hoor, maar ik deze nu al zo lang... dus ik denk dat ik wel een andere avatar ga zoeken, dan verander ik dat in de H en post hem hier....quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kunt de H aanpassen en dan even in het topic posten, dan update ik 'm wel
HEY!quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:52 schreef Prego het volgende:
[..]
en altijd die homo's op dat podium van kijk-mij-eens-goed-kunnen-dansen
Kom eens langsquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
soms!
ze wonen vlakbij de rand met leiden ergens, ik weet de straat ff niet.
Moet je wel boven de rivieren blijven, anders snappen ze je niet bij het bestellen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat hunk geval... ..
Ik ga patatjes halen
friet!quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Moet je wel boven de rivieren blijven, anders snappen ze je niet bij het bestellen.
Tot over 5 minuten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:36 schreef Ang3l het volgende:
Nou lieverds, ik ben effe me droge dop klam kitse!![]()
doei!
Ik zou me ook bedenkenquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:40 schreef Olaf56 het volgende:
Het was een hele leuke date, maar niet heusHij is niet op komen dagen.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:40 schreef Olaf56 het volgende:
Send it to me bitch, now!!! I command you!quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:42 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm het nieuwe liedje van Kelly Osbourne - One Word is naar mijn mening verrassend apart. Wel cool. Beetje electro geinspireerd. Heel anders dan haar vorige liedjes.
Aangezien wij 2 niet echt over dezelfde smaak beschikken qua muziek ga ik dr nog even niet vanuit dat ik hem ook maar "ok" vindquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kellydr nieuwe single is op zich wel ok..niet super maar wel ok
En dat verbaast je immens veel?quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:40 schreef Olaf56 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:36 schreef Ang3l het volgende:
Nou lieverds, ik ben effe me droge dop klam kitse!![]()
doei!
quote:
Had ik toch gelijk.quote:
Mwjah dit is niet echt mijn kinda style maar zo af en toe...quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien wij 2 niet echt over dezelfde smaak beschikken qua muziek ga ik dr nog even niet vanuit dat ik hem ook maar "ok" vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |