tosti'squote:Op zaterdag 9 april 2005 19:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent je aan het voorbereiden op deelname aan de tostiband?
zo, lekker zwaar!quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
tosti's![]()
ik had net een nieuwe creatie trouwens![]()
tiramisu vermengd met rose frambosenvla en slagroom en vanillevla allemaal door mekaar
Jesus,quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
tosti's![]()
ik had net een nieuwe creatie trouwens![]()
tiramisu vermengd met rose frambosenvla en slagroom en vanillevla allemaal door mekaar
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jesus,
Maar goed dat je regelmatig naar de sportschool gaat, anders zou je zo'n bol ventje worden.
kom naar den bosch, kom ik ook, gaan we ffkes borrelenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daan gaan we dat toch gewoon gezellig samen doen?
Zit jij in Eindhoven dan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kom naar den bosch, kom ik ook, gaan we ffkes borrelen.
eenvoud is okay.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:19 schreef Vlarp het volgende:
http://www.vlarp.nl/etc/fok_h.php
De "H" manager
't ziet er niet uit, maar werkt wel
Het is oneerlijk verdeeld. Ik moet er ruim een uur voor reizen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
made, maar da ligt maar 20 minuten van den bosch af
'k heb een backup van de databasequote:Op zaterdag 9 april 2005 20:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
eenvoud is okay.
Ben je niet bang voor misbruik?
aangepastquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:42 schreef petre86 het volgende:
vlarp, kun je die lege hokjes ook aanpassen? dat kan toch niet? edit- als in dat mag toch niet kunnen?
sorry!quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is oneerlijk verdeeld. Ik moet er ruim een uur voor reizen.
Ik doe eerst een biertjequote:Op zaterdag 9 april 2005 20:57 schreef Ang3l het volgende:
*BURP* de met geitenkaas gevulde kipfilet met honingjus was lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr
en dna nu omkleden en stappen
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan ga jij lekker saai thuis zitten.
Geweldig, ik moet er binnenkort weer eens heen en ik heb niet weer zin om me suf te zoeken naar een restaurant.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:08 schreef Prego het volgende:
[reclame]
voor de mensen uit regio eindhoven (of hij/zij die er weleens komen)
mocht je een leuk, lekker spaans, tapas, betaalbaar restaurant zoeken moet je eens gaan kijken op de plaggenstraat, daar zit las palmas, en die is goehoed!
[/reclame]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |