In vergelijking met haar vorige liedjes vind ik wel een supernummer. In vergelijking met de rest is het okay, maar inderdaad niet super jah. Maar ze zit in ieder geval in de goede richting..quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kellydr nieuwe single is op zich wel ok..niet super maar wel ok
ik zou nie kunnen zeggen wanneer mensen klaar zijn met flatsen etcquote:
Ach, het is een gave.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zou nie kunnen zeggen wanneer mensen klaar zijn met flatsen etc.
en de nieuwe avril lavigne valt vies tegen...
tja, dat heb je met kinderen...quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:40 schreef Olaf56 het volgende:
Het was een hele leuke date, maar niet heusHij is niet op komen dagen.
*ding dong.... de drol van [vul hier een user in] heeft een vertraging van ongeveer 30 minuten*quote:
Volgens mij had Ang3l het niet over schijten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*ding dong.... de drol van [vul hier een user in] heeft een vertraging van ongeveer 30 minuten*.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb vanavond gewoon niks te doen. Hoe zal ik mijn avond eens vullen?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij had Ang3l het niet over schijten.
Mijn menneke is er vanavond niet. Dus dat gaat moeilijkquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:06 schreef Jerruh het volgende:
[..].
ik vond het net schijten.
enfin, ga vanavond uit in een andere plaats dan amsterdam met je menneke!.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
Was het maar strandweer.
een homo! en je weet wat Allah zegt dat we moeten doen met homofielen! Hoppa hoofd naar beneden van het hoogste gebouw flikkeren en dan de restanten bekogelen met stenen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:25 schreef ajuu het volgende:
wie is chuck papatiunknik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |