Ik zie niet wat daar Darwin Award waardig aan is.quote:
Lees ofzoquote:Op zondag 1 mei 2005 14:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zie niet wat daar Darwin Award waardig aan is.
Dat is het probleem met dit hele topic. Iedereen die een wat een dome vraag stelteen spelfout maakt, of een afwijkende mening heeft, maakt kennelijk al kans op zo'n award.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zie niet wat daar Darwin Award waardig aan is.
"Dit soort topics zijn hem pas waardig, want:...............????????"quote:Op zondag 1 mei 2005 16:49 schreef Djaser het volgende:
[..]
Dat is het probleem met dit hele topic. Iedereen die een wat een dome vraag stelteen spelfout maakt, of een afwijkende mening heeft, maakt kennelijk al kans op zo'n award.
Mijn vriendin wil studeren en ik niet. Probleem dus
Ok een probleem
Topless op de motor in frankrijk
ik stel me effe voor
Dit soort topics zijn hem pas waardig.
Jij snapt hemquote:Op zondag 1 mei 2005 18:26 schreef Djaser het volgende:
In al die topics is er sprake van oerstom gedrag, de een post naakt foto's, de andere kan het niet hebben als hij verliest met gezeldschapspelletjes van zijn zusje en kan daarom niet meer normaal met haar omgaan, weer een ander laat zijn relatie stuk lopen omdat hij het niet kan hebben dat zijn vriendin gaat studeren.
Met al die figuren word in real life of in de topics zelf met ze afgerekend. Vandaar de Darwin award.
Jouw topic gaat over iemand, die iets vervelend heeft meegemaakt, geschrokken is, en het even niet meer weet. Terwijl hij daar zelf de oorzaak niet van was. Zie het verschil.
alle josti's die daar reageren met dingen als Amstel en Vecht bedoel je toch hopelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij hebben we hierin ook wel een nominatie te pakken. welke rivier is dit
(Toch?)
* Brighteyes mompelt iets over bierkaai en vechten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:06 schreef yvonne het volgende:
Ik vind de reacties van Dr Flash daar nog het grappigst!!!
Ik ook, daar heb ik het meeste om gelachenquote:
Shit dat ik dat topic niet eerder zag. Die onwetendheid tot en met reactie nummer 300. Ik woon zelf in een wijk met even en oneven huisnummer naast elkaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:33 schreef heiden6 het volgende:
Klopt dat? Even en oneven huisnummers naast elkaar
Vooral het verloop van dit topic.
Nee, natuurlijk niet. Dat topic is van 6 mei, het gaat om de verkiezing van april.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:40 schreef Modwire het volgende:
Eigenlijk had deze er ook wel tussen gemogen.
Systeembeheerders: mentaal instabiele personen.
Ik heb zo'n idee dat dat topic in mei wel mag meedingen naar de awardquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:54 schreef Modwire het volgende:
Oh, ik had niet door dat het per maand ging![]()
Die gast kan sowieso wel een oeuvre-nominatie krijgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:10 schreef Saryon het volgende:
Deze is ook briljant: Nieuwe baan willen, hulp gevraagd!
Ik zie nu dat mijn nominatie hier vlak boven ook van deze persoon isquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:15 schreef Pool het volgende:
Die gast kan sowieso wel een oeuvre-nominatie krijgen.![]()
Ja, mijn opmerking was ook mede naar aanleiding van dat topic. En ook nog een of ander KLB-topic over mensen die over hem oordeelden door Tokkie naar hem te roepen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie nu dat mijn nominatie hier vlak boven ook van deze persoon is![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 18:12 schreef About2Break het volgende:
Dove vriendin schreeuwt te hard tijdens seks
Zeker een hele goede nominatie!!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:13 schreef Anna-bella het volgende:
In bed geplast na overmatig biergebruik
Nog een!
Die wou ik ook net noemen, ik weet alleen nog niet of hij het nou serieus bedoelt of nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:13 schreef Anna-bella het volgende:
In bed geplast na overmatig biergebruik
Nog een!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |