Misschien heeft hij haar er gewoon mee overvallen, ze had het niet verwacht en dat uit ze zo?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:50 schreef PolarStars het volgende:
Mooi, het zit dus zo.
Een vriend van mij heeft al sinds zijn 15e een relatie met een meisje. Nu gaat het erg goed met hen, en met de relatie dus ook![]()
Omdat zij best wel van het type huisvrouw is die wil settelen (en dat wordt ook wel tijd, ze is bijna 21) dacht die vriend van mij om haar op een romantische manier ten huwelijk te vragen. Natuurlijk om de jarenlange relatie te kunnen bezegelen met het mooiste en puurste dat er kan bestaan. Het huwelijk.
Zijn plan was om haar mee te nemen naar de hooizolder en haar daar in een romatische setting te gaan vragen. Dus hij had van die kleine lichtjes gekocht en had een tafeltje neergezet met electrische kaarsjes. En op die tafel had hij een ring neergelegd.
Naast de ring lagen een blauw en een roze sokje om aan te gevendat hij ook dolgraag kinderen zou willen.
Nu is ze dus kwaad omdat ze het totaal niet romantsich vond, en hebben ze enorme ruzie.
Waar het mij om gaat is A: Wat kan hij doen om het goed te maken en B: wie denkt ze wel niet dat ze is om de vraag van haar leven zo te beantwoorden?![]()
Hij bedoelde het goed allemaal, maar als het zo moet hoeft het van hem ook niet meer![]()
Graag wat suggesties van jullie zijde![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:50 schreef PolarStars het volgende:
Mooi, het zit dus zo.
Een vriend van mij heeft al sinds zijn 15e een relatie met een meisje. Nu gaat het erg goed met hen, en met de relatie dus ook![]()
[...]
Misschien heeft hij het ook wel een beetje te veel op die manier gebracht, alsof ze geen enkele keuze meer heeft dan nú moeder en huisvrouw te worden, terwijl zij dat (nog) niet wil.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:50 schreef PolarStars het volgende:
Omdat zij best wel van het type huisvrouw is die wil settelen (en dat wordt ook wel tijd, ze is bijna 21)
.... ik ben 21 en ik moet er niet aan denken om te settelen, zeker de komende 10 jaar nog niet...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:50 schreef PolarStars het volgende:
Omdat zij best wel van het type huisvrouw is die wil settelen (en dat wordt ook wel tijd, ze is bijna 21)
21 jaar is denk ik een goede leeftijd daarvoor voor vrouwen. Dan is het wel de hoogste tijd om wat van je leven te gaan makenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:55 schreef Rnej het volgende:
[..]
.... ik ben 21 en ik moet er niet aan denken om te settelen, zeker de komende 10 jaar nog niet...![]()
iedereen is anders, maar 21?!
Ja ben ik met je eensquote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:56 schreef Tamea het volgende:
* Tamea vindt het gewoon een erg lullige reactie. Klinkt een beetje alsof zij hem had willen voorschrijven hoe hij haar ten huwelijk had moeten vragen.
Excuse me? Reltopic? Dan ga ik wel naar onzin hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:58 schreef Angeles het volgende:
Gezien dit Werkende vrouw afschaffen heb ik het idee dat dit óf een reltopic is, of die vriend net zulke ouderwetse ideeën heeft waar zij gewoon geen zin in heeft.
En iets van je leven maken dat kan als vrouw alleen door te trouwen en kinderen te krijgen? Als die vriend van je daar ook zo over denkt dan verbaast het me niet dat z'n vriendin nee heeft gezegd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:56 schreef PolarStars het volgende:
[..]
21 jaar is denk ik een goede leeftijd daarvoor voor vrouwen. Dan is het wel de hoogste tijd om wat van je leven te gaan maken![]()
Ah ok, dan snapte ik je niet. Ben nog redelijk nieuw enzoquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:01 schreef Angeles het volgende:
Een reltopic in onzin, dat werkt natuurlijk niet. De essentie van een reltopic is wel dat iedereen denkt dat het serieus is terwijl degene die het heeft verzonnen zich stiekem krom zit te lachen.
Misschien heeft zij gewoon nee gezegd en hij kon er niet mee omgaan? Hij was beledigd omdat ze niet wou en zij kwaad omdat hij beledigd was omdat ze niet wouquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:05 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ah ok, dan snapte ik je niet. Ben nog redelijk nieuw enzo![]()
Nee, waar het me om gaat is dat als je ten huewlijk wordt gevraagd en je relatie gaat lekker wat kan het je dan schelen hoe en waar je wordt gevraagd?
Dan kun je toch niet boos zijn?![]()
Hoe kom je er in godsnaam bij dat het tijd wordt voor een vrouw van 21 dat ze moet trouwen? Waar kom je vandaan, uit het jaar 0 of zo. Ik weet dat iedereen anders is, maar om het nou zo te stellen dat het tijd wordt omdat ze bijna 21 is. Trouwen doe je uit liefde voor elkaar en niet voor het papiertje of omdat je oud genoeg bent of zoeits.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:50 schreef PolarStars het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:14 schreef Tinkerbell het volgende:
Kom op zeg, een blauw en roze sokje neerleggen en dan hopen dat je beoogde aanstaande in katzwijm valt?
Ik had hem een hoek verkocht, een schop onder zijn kont en de ballen met hem.
en dan volhouden dat dit geen reltopic isquote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:56 schreef PolarStars het volgende:
[..]
21 jaar is denk ik een goede leeftijd daarvoor voor vrouwen. Dan is het wel de hoogste tijd om wat van je leven te gaan maken![]()
Trouwen is ook een gebeurtenis die voorkomt als je van elkaar houdt. Anders had hij haar niet gevraagd. 21 is, en daar blijf ik bij, absoluut een leeftijd dat je keuzes moet gaan maken. Dan is het gefeest vier voorbij en dien je je zaakjes thuis op orde te hebben. De man gaat het geld verdienen, en de vrouw zorgt voor de kinderen, net zoals het vroeger was en zolals het nog steeds hoort volgens de traditie. Dat mensen daar in veschillen is prima, maar als je als vrouw 21 bent dien je je eigenlijk niet meer te vertonen in poelen des verderfs maar dien je je netjes te gedragen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:09 schreef ElmoOnline het volgende:
[..]
Hoe kom je er in godsnaam bij dat het tijd wordt voor een vrouw van 21 dat ze moet trouwen? Waar kom je vandaan, uit het jaar 0 of zo. Ik weet dat iedereen anders is, maar om het nou zo te stellen dat het tijd wordt omdat ze bijna 21 is. Trouwen doe je uit liefde voor elkaar en niet voor het papiertje of omdat je oud genoeg bent of zoeits.
Ik bedoel, ik ben nu bijna 22. Dus dat wil zeggen dat ik dan nu ook moet gaan trouwen met mijn vriend. Oh nee, ik moest al getrouwd zijn en nu dan gaan bevallen van mijn 1e kind.....
100% mee eensquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:09 schreef ElmoOnline het volgende:
[..]
Hoe kom je er in godsnaam bij dat het tijd wordt voor een vrouw van 21 dat ze moet trouwen? Waar kom je vandaan, uit het jaar 0 of zo. Ik weet dat iedereen anders is, maar om het nou zo te stellen dat het tijd wordt omdat ze bijna 21 is. Trouwen doe je uit liefde voor elkaar en niet voor het papiertje of omdat je oud genoeg bent of zoeits.
Ik bedoel, ik ben nu bijna 22. Dus dat wil zeggen dat ik dan nu ook moet gaan trouwen met mijn vriend. Oh nee, ik moest al getrouwd zijn en nu dan gaan bevallen van mijn 1e kind.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |