abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24395149
Beetje ingewikkeld verhaal.
Serieuze reacties graag want tis al erg genoeg.
Het komt er op neer, ik ken een jongen, ik noem hem maar even Jos. Die woont bij mij in de woonplaats had een webcam, ik ook. Hadden we een keer gestript voor elkaar. Verder heb ik een keer gestript via de webcam voor een jongen waar ik op dat moment gek van was, laten we hem Sven noemen.
In ieder geval, ik chatte gister met Jos. En hij zei tegen mij dat er een vriend bij hem was. Die had mijn foto herkend van mijn schermafbeelding bij msn. En die had Jos gezegd: ik ken dat meisje ergens van. Ik heb foto;s van haar en die liegen er niet om.
Er is dus blijkbaar iemand die foto's van dat webcam strippen heeft gemaakt. Ik verdenk die Jos, en dat hij die vriend van hem verzint. vraag me niet waarom hij dat doet. Maar het lijkt me zo onlogisch als die foto;s van Sven die uit Rotterdam komt, helemaal naar utrecht zijn gegaan (wat die vriend van Jos beweerd dat ie ze van een vriend uit utrecht heeft gehad) En dan weer toevallig hij mij ziet op die msn van z'n vriend lijkt me een beetje vergezocht.
In ieder geval ik wou het fijne ervan weten hoe die fotos verspreid werden dus ik voegde die vriend van Jos toe. Alleen ik verdenk dat dat Jos was, omdat het email van Jos offline ging en meteen daarna kwam die email van die vriend van Jos online. Ik stuurde hem zon webcamuitnodiging omdat ik wilde zien of het Jos was die sloeg hij af en hij typte ook precies hetzelfde als Jos.
Nu mijn vraag: waarom zou die Jos een ander persoon gaan bedenken om mij een loer te draaien? Ik had wel vaak ruzie met hem, maar die Jos kan me toch ook in zijn eigen persoon waarschuwen. Oja ook wist Jos hoe je foto's moet maken van een webcam show.
In ieder geval die vriend van Jos kwam online en die begon me te bedreigen en chanteren. Hij zei dat ik moest strippen voor de webcam en bevredigen en als ik offline ging of hem zou blokken dan zou hij die foto's naar m'n ouders sturen. Ik ben offline gegaan.
Maar wat zou die reden zijn van Jos om dit via een andere naam te doen. Wat kan ik nu doen?? Want ik zit er echt heel erg mee. Heb gister hele avond gejankt bij die gedachte dat die foto's op internet kwamen te staan of dat ze naar me ouders gestuurd worden. Ik weet wel dat het me eigen schuld is en dat ik het niet had moeten doen, wie zich brandt moeto p de blaren zitten enxz.
Serieuze reacties graag want ik vind het al erg genoeg,
pi_24395205
Volgens mij snap ik het niet.
pi_24395254
Doe eens een enter enzo.
pi_24395283
wat je moet doen weet ik niet maar wat je niet had moeten doen is in je blote doos achter de cam gaan zitten.....
  dinsdag 4 januari 2005 @ 17:41:02 #5
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_24395313
Laat die foto's eens zien dan, kijken of het idd de moeite waard is voor een chantage...
pi_24395321
Tja meid, je kunt die gozer gaan terudreigen naar zijn ouders. Want wat hij van je eist is ook best beschamend. Jos wil vast niet dat zijn ouders te weten komen dat hij een pervers gozertje is en meisjes chanteert...
  Redactie Frontpage dinsdag 4 januari 2005 @ 17:41:47 #7
38148 crew  Innisdemon
pi_24395325
pff gewoon niet ntrappen
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_24395328
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:33 schreef Salie het volgende:

In ieder geval die vriend van Jos kwam online en die begon me te bedreigen en chanteren. Hij zei dat ik moest strippen voor de webcam en bevredigen en als ik offline ging of hem zou blokken dan zou hij die foto's naar m'n ouders sturen. Ik ben offline gegaan.
Maar wat zou die reden zijn van Jos om dit via een andere naam te doen. Wat kan ik nu doen?? Want ik zit er echt heel erg mee. Heb gister hele avond gejankt bij die gedachte dat die foto's op internet kwamen te staan of dat ze naar me ouders gestuurd worden. Ik weet wel dat het me eigen schuld is en dat ik het niet had moeten doen, wie zich brandt moeto p de blaren zitten enxz.
Serieuze reacties graag want ik vind het al erg genoeg,
Ga in iedere geval niet in op zijn 'dreigementen': daarmee heeft hij namelijk vooral zichzelf, mogelijk is dat wat hij doet zelf strafbaar (immers, bepaalde onzedelijke handelingen onder dwang proberen af te dwingen, dat is aanranding) ..

verder kun je er niks meer aan doen, het is verder ook jouw eigen fout, en iets dat je had moeten bedenken voordat je zomaar voor andere personen via je webcam ging strippen..
Er is best een redelijke kans dat er overigens helemaal geen foto's bestaan, dat het hele verhaal een leugen is ... maar toch is het iets om in het vervolg ook zelf te bedenken.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_24395331
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:38 schreef skiczukie het volgende:
Doe eens een enter enzo.
Die zit in die buurt vd knop om je webcam aan te zetten.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_24395334
Sja dat is het risico van zo'n domme actie. Die jongens hebben gewoon het recht die beelden te bewaren en desnoods onderling verspreiden.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 17:43:08 #11
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_24395353
Lekker laten gaan, die gast bluft want zodra hij die foto's heeft verstuurd geeftie al zijn macht uit handen. Compleet negeren btw. Beide adressen blokken.
Heb je trouwens een e-mail van beide adressen in hotmail staan? In hotmail kun je ip-informatie opzoeken, ik heb al eens iets soortgelijks gehad (minder ernstig) en had die kloon overtuigd een mailtje te sturen, ik wist dus gelijk dat het een kloon was.
Maar lekker negeren, je zult die foto's nooit thuisgestuurd krijgen, en als je op zijn geboden ingaat wordt het alleen maar erger.
Succes!
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_24395413
Heb je de foto's zelf gezien?
pi_24395425
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ga in iedere geval niet in op zijn 'dreigementen': daarmee heeft hij namelijk vooral zichzelf, mogelijk is dat wat hij doet zelf strafbaar (immers, bepaalde onzedelijke handelingen onder dwang proberen af te dwingen, dat is aanranding) ..

verder kun je er niks meer aan doen, het is verder ook jouw eigen fout, en iets dat je had moeten bedenken voordat je zomaar voor andere personen via je webcam ging strippen..
Er is best een redelijke kans dat er overigens helemaal geen foto's bestaan, dat het hele verhaal een leugen is ... maar toch is het iets om in het vervolg ook zelf te bedenken.
Ik heb 1 foto gezien en de rest wou die niet laten zien. Dus misschien heeft ie maar 1 foto/ Maar dat was een foto van mn borsten en verder niet ook niet me gezicht ofzo zag je dus das wel geluk. Maar hij zei dat ie wel een foto van me gezicht erbij had
  dinsdag 4 januari 2005 @ 17:48:10 #14
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_24395453
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:41 schreef Zwansen het volgende:
Laat die foto's eens zien dan, kijken of het idd de moeite waard is voor een chantage...
precies!
pi_24395457
[Hmm klote had wel mailtjes van die Jos, maar die heb ik gewist
pi_24395458
Zo'n vwo-meisje zou toch beter moeten weten.
  Redactie Frontpage dinsdag 4 januari 2005 @ 17:49:12 #17
38148 crew  Innisdemon
pi_24395476
heb de conversatie via msn opgeslagen? dit is inderdaad afpersing, dus aangifte doen!!
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_24395478
Een gerustelling, je mag straks op jezelf wonen!
pi_24395526
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:49 schreef skiczukie het volgende:
Een gerustelling, je mag straks op jezelf wonen!
Het is niet de bedoeling dat je mijn topic gaat volspammen met berichten die niet ter zake doen bedankt
  dinsdag 4 januari 2005 @ 17:51:32 #20
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_24395532
Bel zijn ouders... Vertel het (je hoeft je niet te schamen, zij hebben ook dingen gedaan voordat ze josje verwekten)... Kijken wattie doet...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_24395534
Vraag bijv. anders gewoon of je die foto mag zien waar je gezicht op staat, en voor de rest zou ik me eigenlijk niet zo erg druk om maken. Volgens mij zitten ze gewoon beetje met je te dollen ofzo.
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  dinsdag 4 januari 2005 @ 17:52:03 #22
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_24395545
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:48 schreef Salie het volgende:
[Hmm klote had wel mailtjes van die Jos, maar die heb ik gewist
hoe kut mailtjes ook mogen zijn, altijd handig om ze een maandje te laten staan, muv spam e.d. natuurlijk
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_24395585
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:51 schreef Salie het volgende:

[..]

Het is niet de bedoeling dat je mijn topic gaat volspammen met berichten die niet ter zake doen bedankt
Veel sterkte, huilie.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 17:55:01 #24
23246 dutch_camel
~...pruttel pruttel...~
pi_24395608
In het ergste geval wordt alles gelogd. Dan is niet heel moeilijk om te achterhalen of het een en dezelfde persoon is. Dan krijg je dat je de stap naar politie en ISP moet maken, om de gegevens te krijgen.

Ik zou toch eerst zelf proberen te achterhalen of hij het is. Mischien moet je eens zoeken, naar wat software die IP gegevens kan loggen. Dan kun je direct zien of het van een en dezelfde computer komt. Zo ja, dan moet hij met een heel goed excuss komen, denk ik.

Mocht het escaleren, maar je wil geen aangifte doen kun je altijd nog wat narigheid uithalen wanneer je zijn IP weet ...
  dinsdag 4 januari 2005 @ 17:56:02 #25
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_24395633
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:49 schreef Innisdemon het volgende:
heb de conversatie via msn opgeslagen? dit is inderdaad afpersing, dus aangifte doen!!
en MSN-logs zijn ook echt rechtsgeldig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')