Ga in iedere geval niet in op zijn 'dreigementen': daarmee heeft hij namelijk vooral zichzelf, mogelijk is dat wat hij doet zelf strafbaar (immers, bepaalde onzedelijke handelingen onder dwang proberen af te dwingen, dat is aanranding) ..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:33 schreef Salie het volgende:
In ieder geval die vriend van Jos kwam online en die begon me te bedreigen en chanteren. Hij zei dat ik moest strippen voor de webcam en bevredigen en als ik offline ging of hem zou blokken dan zou hij die foto's naar m'n ouders sturen. Ik ben offline gegaan.
Maar wat zou die reden zijn van Jos om dit via een andere naam te doen. Wat kan ik nu doen?? Want ik zit er echt heel erg mee. Heb gister hele avond gejankt bij die gedachte dat die foto's op internet kwamen te staan of dat ze naar me ouders gestuurd worden. Ik weet wel dat het me eigen schuld is en dat ik het niet had moeten doen, wie zich brandt moeto p de blaren zitten enxz.
Serieuze reacties graag want ik vind het al erg genoeg,
Die zit in die buurt vd knop om je webcam aan te zetten.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:38 schreef skiczukie het volgende:
Doe eens een enter enzo.
Ik heb 1 foto gezien en de rest wou die niet laten zien. Dus misschien heeft ie maar 1 foto/ Maar dat was een foto van mn borsten en verder niet ook niet me gezicht ofzo zag je dus das wel geluk. Maar hij zei dat ie wel een foto van me gezicht erbij hadquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ga in iedere geval niet in op zijn 'dreigementen': daarmee heeft hij namelijk vooral zichzelf, mogelijk is dat wat hij doet zelf strafbaar (immers, bepaalde onzedelijke handelingen onder dwang proberen af te dwingen, dat is aanranding) ..
verder kun je er niks meer aan doen, het is verder ook jouw eigen fout, en iets dat je had moeten bedenken voordat je zomaar voor andere personen via je webcam ging strippen..
Er is best een redelijke kans dat er overigens helemaal geen foto's bestaan, dat het hele verhaal een leugen is ... maar toch is het iets om in het vervolg ook zelf te bedenken.
precies!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:41 schreef Zwansen het volgende:
Laat die foto's eens zien dan, kijken of het idd de moeite waard is voor een chantage...
Het is niet de bedoeling dat je mijn topic gaat volspammen met berichten die niet ter zake doen bedanktquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:49 schreef skiczukie het volgende:
Een gerustelling, je mag straks op jezelf wonen!
hoe kut mailtjes ook mogen zijn, altijd handig om ze een maandje te laten staan, muv spam e.d. natuurlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:48 schreef Salie het volgende:
[Hmm klote had wel mailtjes van die Jos, maar die heb ik gewist
Veel sterkte, huilie.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:51 schreef Salie het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je mijn topic gaat volspammen met berichten die niet ter zake doen bedankt
en MSN-logs zijn ook echt rechtsgeldigquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:49 schreef Innisdemon het volgende:
heb de conversatie via msn opgeslagen? dit is inderdaad afpersing, dus aangifte doen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |