Dat is er ja. Die kleren gaan in de wasmachine en dat boeit verder niet zo, maar m'n telefoon is overleden.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:31 schreef DemonRage het volgende:
Als er schade is aan je gsm e.d. kun je dat nog iig op hem verhalen.
Aangifte doen dan kun je de schade verhalen.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:32 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat is er ja. Die kleren gaan in de wasmachine en dat boeit verder niet zo, maar m'n telefoon is overleden.
Das genaaid jah....quote:Op zondag 1 mei 2005 12:45 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het is ook achteraf best grappig maar het is wel klote dat m'n gsm stuk is.
Zo ongeveer. Ik zat op het terras met een groep vrienden en sta op, onder de aankondiging dat ik verderop even een broodje zou gaan halen, loop langs de gracht en ineens komt er een totaal onbekende kerel aanlopen die me een ferme duw geeft... tsja, ik liep een meter naast het water dus je bent evenwicht-technisch volledig kansloos...quote:Op zondag 1 mei 2005 12:51 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Das genaaid jah....
Maar hoe gebeurde het dan
liep ie langs je en gaf ie je een duw ?!
Ik denk dat het succesvoller is om de wegen der wet te bewandelen.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:58 schreef Tomek het volgende:
wat een mongool ja.
ik zou hem opzoeken en in elkaar hossen![]()
Onder het genot van de muziek van Rex Gildo?quote:Op zondag 1 mei 2005 12:58 schreef Tomek het volgende:
wat een mongool ja.
ik zou hem opzoeken en in elkaar hossen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |