precies, zeg maar gerust onzin.....quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:16 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Zulks een malle zin.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:16 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Je hád allemaal gekke dingen met het meisje kunnen uithalen.
Of zo van eh... je mag ook wel ergens anders aan trekken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij zo van eh.... trek eens aan mijn vinger.
Vader en moedertje spelenquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:31 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Of zo van eh... je mag ook wel ergens anders aan trekken.
Hans Teeuwen kan wel inpakken en vertrekken.quote:
Mafkeesquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:16 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Je hád allemaal gekke dingen met het meisje kunnen uithalen.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij zo van eh.... trek eens aan mijn vinger.
Idiootquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:31 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Of zo van eh... je mag ook wel ergens anders aan trekken.
Ben jij een pedofiel dan?quote:
Nee, necrofiel.quote:
Mocht je er uit wezen en het overwegen tot uitvoer te brengen zeg het dan even, ik weet er wel raad mee, en met mij vele ouders.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver om er voor uit te komen.
Ah, jij bent een van die wiettelers uit Den Bosch?quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:53 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Mocht je er uit wezen en het overwegen tot uitvoer te brengen zeg het dan even, ik weet er wel raad mee, en met mij vele ouders.
Een jongen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:54 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Wat voor meisje was het?
Ofterwijl lijkenneuker, veel plezierquote:
Toch knap, internetten als je uit je huis bent gezet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, jij bent een van die wiettelers uit Den Bosch?
Of ondertussen!quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:55 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ofterwijl lijkenneuker, veel plezier
Hoe weet jij dat nu weer?quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, jij bent een van die wiettelers uit Den Bosch?
Ah, ga je hem dan je kinderen brengen inclusief die van andere ouders?quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:53 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Mocht je er uit wezen en het overwegen tot uitvoer te brengen zeg het dan even, ik weet er wel raad mee, en met mij vele ouders.
PDA's męn. PDA'squote:Op zaterdag 9 april 2005 11:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Toch knap, internetten als je uit je huis bent gezet.
Zieke geestquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:53 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik ben een cerrorfiel. Ik luister alleen nog maar chiptunes.
Ik heb een Angolaans/Chinees hybride meisje dubbel, heb jij iets om tegen te ruilen?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als er geen zieke geesten waren, dan waren er ook geen moraalridders. So thank us!
Je bent mijn heldquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:03 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Info: De cd van the Advantage is nog niet binnen. Zodra ik hem heb, rip ik hem even voor je.
Ik heb nog een himalayaans lamameisje..... en een angolees ngunu maagdje... al is die niet zo maagd meer, sorryquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:06 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ik heb een Angolaans/Chinees hybride meisje dubbel, heb jij iets om tegen te ruilen?
Dat is hetzelfde als het plastic van je star wars poppetjes halen, męn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb nog een himalayaans lamameisje..... en een angolees ngunu maagdje... al is die niet zo maagd meer, sorry
Ik heb onlangs nog een goedkope vracht Phuket meisjes op de kop weten te tikken. Daar zitten 6 drielingen tussen en acht tweelingen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:06 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ik heb een Angolaans/Chinees hybride meisje dubbel, heb jij iets om tegen te ruilen?
En transformersquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:08 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als het plastic van je star wars poppetjes halen, męn.
Laten we de deal maken bij een achtertafeltje in een louche café aan de haven.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb onlangs nog een goedkope vracht Phuket meisjes op de kop weten te tikken. Daar zitten 6 drielingen tussen en acht tweelingen.
Lijkt mij een goede ruil voor een Angolaans/Chinees meisje, die zijn namelijk nogal moeilijk te krijgen.
nananananananana to defeat the decepticons!quote:
Hopenlijk zit er 1 Angolaans/Chinees meisje tussen met een dodelijk wapen, succes.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb onlangs nog een goedkope vracht Phuket meisjes op de kop weten te tikken. Daar zitten 6 drielingen tussen en acht tweelingen.
Lijkt mij een goede ruil voor een Angolaans/Chinees meisje, die zijn namelijk nogal moeilijk te krijgen.
*duwt je het bed in en laat je met het andere been uit bed stappen*quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:25 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Hopenlijk zit er 1 Angolaans/Chinees meisje tussen met een dodelijk wapen, succes.
Hoe oud bent u nu? Zeker 1 van de patatgeneratie te beroerd om te werken en levende van een uitkering, ziekelijk dit.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:18 schreef -=Bioslock=- het volgende:
The Transformeers
More than meeeeeeeeeets the eyes
Autobots waaaaaage their Battle
To destroy the eeeeeevil forces
of the Decepticoooooooooons
The Transformeeerrrrrs
Robots in Disguiseeeeeeeeee
The Transformeeeeeeers
More than meeeeeets the eyeeeeeeeeeeees
The Transformeeeeeeeeeers!
Toch wel met het het goeie been hoop ik?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*duwt je het bed in en laat je met het andere been uit bed stappen*
Blijkbaar wel ja.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:33 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Toch wel met het het goeie been hoop ik?
Dat hebben ze meestal allemaal al.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:25 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Hopenlijk zit er 1 Angolaans/Chinees meisje tussen met een dodelijk wapen, succes.
Bij jou is het al in je hersens geslagen, mafketel, sterf een pijnlijke dood, zogenaamde grappige pedo. Jij hebt echt geen idee van het leed wat er achter jouw uitspraken zit, alemaal verwende jochies, je moest eens weten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat hebben ze meestal allemaal al.
Het is overal.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:40 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Bij jou is het al in je hersens geslagen, mafketel, sterf een pijnlijke dood, zogenaamde grappige pedo.
Patat? Toentertijd ik een jongeman was, kreeg ik geen patat van mijn moeder. Enkel natuurwinkelvoeding.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:31 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Hoe oud bent u nu? Zeker 1 van de patatgeneratie te beroerd om te werken en levende van een uitkering, ziekelijk dit.
Mijn vader leeft allang niet meer gore klootzak, weer zo een bewijs dat je maar wat zegt, je bent gewoon een verwent nest, die ook maar eens harde klappen van het leven verdient, ik gun je ze, mischien leer je dan te relativeren op een fatsoenlijke manier ipv op een nietwetende neerhalende manier. sterf nogmaals pedo, hopenlijk zit er een moordenaarres tussen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]Daar mag je geen grapjes over maken. Pedo's zijn ook mensen met gevoel.
Vraag maar aan je vader.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:48 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Mijn vader leeft allang niet meer gore klootzak, weer zo een bewijs dat je maar wat zegt, je bent gewoon een verwent nest, die ook maar eens harde klappen van het leven verdient, ik gun je ze, mischien leer je dan te relativeren op een fatsoenlijke manier ipv op een nietwetende neerhalende manier. sterf nogmaals pedo, hopenlijk zit er een moordenaarres tussen.
Dat hoef je mij niet te vertellen, zie ik wel aan je zogenaamde mannelijke taal, geen idee waar je het over hebt, jij verdient niks, jij krijgt, klaploper, sorry alco, stril ze.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:44 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Oh, en ben inderdaad te beroerd om te gaan werken, dat klopt.
Wat krijg ik?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:51 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen, zie ik wel aan je zogenaamde mannelijke taal, geen idee waar je het over hebt, jij verdient niks, jij krijgt, klaploper.
Euhm bobby[insertuseriqhere],quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:51 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen, zie ik wel aan je zogenaamde mannelijke taal, geen idee waar je het over hebt, jij verdient niks, jij krijgt, klaploper.
autsj...quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:52 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
En terecht. Wat een achterlijke gladiool was dat zeg.!
Het delerium krijg je, gratis, moet je wel nog even doorzuipen, en ik vertel je dat word een pijnlijk eindequote:
Ik kijk er naar uit.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:54 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Het delerium krijg je, gratis, moet je wel nog even doorzuipen, en ik vertel je dat word een pijnlijk einde![]()
Jij bent zo'n papa waarbij het gevoel voor humor verdween toen de eerste vrucht van zijn zaad uit een bepaalde lichaamsopening van zijn chicka getrokken werd, innit?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:40 schreef Bobby18 het volgende:
Bij jou is het al in je hersens geslagen, mafketel, sterf een pijnlijke dood, zogenaamde grappige pedo. Jij hebt echt geen idee van het leed wat er achter jouw uitspraken zit, alemaal verwende jochies, je moest eens weten.
Valt mee hoor, maar ga zo wel even een sessie doen, vertel ik het wel even aan hem, hij heeft nog wel wat truukjes voor je, succesquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:52 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
En terecht. Wat een achterlijke gladiool was dat zeg.!
Ja, zo van: "WAT NOU HUMOR? POEP AAN JE TUMOR!!"quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jij bent zo'n papa waarbij het gevoel voor humor verdween toen de eerste vrucht van zijn zaad uit een bepaalde lichaamsopening van zijn chicka getrokken werd, innit?.
Grutjes.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:57 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Valt mee hoor, maar ga zo wel even een sessie doen, vertel ik het wel even aan hem, hij heeft nog wel wat truukjes voor je, succes![]()
Damn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:57 schreef Bobby18 het volgende:
Valt mee hoor, maar ga zo wel even een sessie doen, vertel ik het wel even aan hem, hij heeft nog wel wat truukjes voor je, succes![]()
Wat moet zijn moeder "wel/niet" van hem denken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
Damn.
Arme pa. Eerst doodgaan, en dan ook nog eens lastiggevallen worden door een koter die zonodig de Gothic uit moet hangen.
Gelukkig heb je geen idee waar je het over hebt, je raad maar wat, toch zielig dat soort mensen, als maar zoekende naar wat ze zo graag willen weten, en daarbij ongelovenlijke stomme dingen zeggen, he succes he met je zoektocht.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
Damn.
Arme pa. Eerst doodgaan, en dan ook nog eens lastiggevallen worden door een koter die zonodig de Gothic uit moet hangen.
Ik had een plekje naast mijn echtgenoot gezocht!quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:00 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Wat moet zijn moeder "wel/niet" van hem denken.
Mijn moeder(leeft ook niet meer) vind jouw wel mocht ze daar de behoefte aan hebben, maak je geen zorgen om haar hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:00 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Wat moet zijn moeder "wel/niet" van hem denken.
Kst, ga je corpsepaint opdoen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:02 schreef Bobby18 het volgende:
Gelukkig heb je geen idee waar je het over hebt, je raad maar wat, toch zielig dat soort mensen, als maar zoekende naar wat ze zo graag willen weten, en daarbij ongelovenlijke stomme dingen zeggen, he succes he met je zoektocht.
And beware! She has the magical power of wind!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:04 schreef Bobby18 het volgende:
Mijn moeder(leeft ook niet meer) vind jouw wel mocht ze daar de behoefte aan hebben, maak je geen zorgen om haar hoor.![]()
Leef je zelf nog wel?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:04 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Mijn moeder(leeft ook niet meer) vind jouw wel mocht ze daar de behoefte aan hebben, maak je geen zorgen om haar hoor.![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:04 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Vraag je je niet af waarom iedereen in jouw omgeving het loodje legt?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:04 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Geheimtaal deed ik ook altijd toen ik nog een kleine jongen was, mooie tijd, geniet er nog even van zolang je nog zo bent jongen.quote:
Omdat mijn vader 76 en mijn moeder 73 was toen ze overleden? Nee niet echt nee, zijn er die er jonger tussenuit gaanquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vraag je je niet af waarom iedereen in jouw omgeving het loodje legt?
Dus ze waren zowel jouw grootouders als jouw ouders.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:08 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Omdat mijn vader 76 en mijn moeder 73 was toen ze overleden? Nee niet echt nee, zijn er die er jonger tussenuit gaan![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:14 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Het schijnt dat alleen mannen die zittend plassen zichzelf quoten.
Grote familie, jij bent zeker zo een verwent eenmanskindje, te zielig dit, ben de een na jongste van mijn ouders, 13 kinderen en nee het waren geen konijnen, maar hardwerkende gezonde weldenkende mensen, kun jij waarschijnlijk nog wel wat van leren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dus ze waren zowel jouw grootouders als jouw ouders.Lekkere familie.
ZIJN ZE NOU DOOD OF NIETquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:17 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
maar hardwerkende gezonde weldenkende mensen, kun jij waarschijnlijk nog wel wat van leren.
Als ik 20 jaar dood ben en jij overleeft dat nogeens 20 jaar mag u mij knul noemen mevrouwquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:16 schreef Muck het volgende:
bobby knul, kijk nou nog eens goed....
onzin voor je leven
ONZIN
ON-ZIN
dringt het nu tot je door?
En mijn hemel, leer eens spellen joh!
hij zei mevrouw tegen me!quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:19 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Als ik 20 jaar dood ben en jij overleeft dat nogeens 20 jaar mag u mij knul noemen mevrouw
Als jij nu nog even doorzuipt, kom je ze vanzelf tegen, dan weet je of ze dood zijn goed.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:18 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
ZIJN ZE NOU DOOD OF NIET!111111
Niet?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:17 schreef Bobby18 het volgende:
13 kinderen en nee het waren geen konijnen
Ja, 13 kinderen maken krijg je niet door op de bank te zitten rukken.quote:maar hardwerkende gezonde weldenkende mensen
Ja, ik zal ze even opgraven en om advies vragen.quote:kun jij waarschijnlijk nog wel wat van leren.
Goed.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:20 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Als jij nu nog even doorzuipt, kom je ze vanzelf tegen, dan weet je of ze dood zijn goed.
Ja Kuthoer vind ik weer zo afstandelijk klinkenquote:
maar goed, nou heb ik nog geen antwoord op mijn vraag...quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:21 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja Kuthoer vind ik weer zo afstandelijk klinken
Ah, je ouders zitten in het warme gedeelte.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:20 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Als jij nu nog even doorzuipt, kom je ze vanzelf tegen, dan weet je of ze dood zijn goed.
Ze zijn gecremeerd idioot, WEER een bewijs dat je maar wat lult, het houd niet op he.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet?
[..]
Ja, 13 kinderen maken krijg je niet door op de bank te zitten rukken.
[..]
Ja, ik zal ze even opgraven en om advies vragen.![]()
Ah, de schoorsteen moet ook roken hč.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:23 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ze zijn gecremeerd idioot, WEER een bewijs dat je maar wat lult, het houd niet op he.
De Hel bestaat niet, maar dat leer je nog wel eensquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, je ouders zitten in het warme gedeelte.![]()
Nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:25 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
De Hel bestaat niet, maar dat leer je nog wel eens
oh, je hebt een direkt lijntje met boven?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:25 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
De Hel bestaat niet, maar dat leer je nog wel eens
Wist je niet dat als je dood bent je hersenfuncties ook uitgeschakeld zijn en je dus ook geen pijn meer kunt voelen lichamelijk, jezus man, moet ik je nu alles uitleggen, dit voert echt ver hoor deze domheid.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, de schoorsteen moet ook roken hč.
Ik zei net al, dat je ouders in het warme gedeelte zitten, bij het cremeren konden ze er in ieder geval al even aan wennen.
Dus als iemand dood is ligt hij gewoon langzaam te verotten en is er helemaal niks van over tussen de kruipende massa maden ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:27 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Wist je niet dat als je dood bent je hersenfuncties ook uitgeschakeld zijn en je deus ook geen pijn meer kunt voelen lichamelijk, jezus man, moet ik je nu alles uitleggen, dit voert echt ver hoor deze domheid.
ronduit schattig. haal de bushokjes maar vast van de zolderquote:
Da's toch niet normaal man.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:28 schreef Knut het volgende:
[..]
Dus als iemand dood is ligt hij gewoon langzaam te verotten en is er helemaal niks van over tussen de kruipende massa maden ?
En waarom is iedereen dan zo tégen eerst doodmaken en dan verkrachten? Nou?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:27 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Wist je niet dat als je dood bent je hersenfuncties ook uitgeschakeld zijn en je dus ook geen pijn meer kunt voelen lichamelijk, jezus man, moet ik je nu alles uitleggen, dit voert echt ver hoor deze domheid.
JA precies, ga zo even een onderhoud voeren, hoe het met jou verder moetquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
oh, je hebt een direkt lijntje met boven?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En waarom is iedereen dan zo tégen eerst doodmaken en dan verkrachten? Nou?
vraag dan ook gelijk zijn postadres.. al die hoge gasrekeningen komen hier aanquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:29 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
JA precies, ga zo even een onderhoud voeren, hoe het met jou verder moet
Waar denk je dat de uitdrukking "stoffelijk overschot" vandaan komt, blijft niks van over nee, maar dat wist je toch wel al.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:28 schreef Knut het volgende:
[..]
Dus als iemand dood is ligt hij gewoon langzaam te verotten en is er helemaal niks van over tussen de kruipende massa maden ?
Omdat je respect moet hebben voor de overledenen, heb je dat niet hebben ze ook geen respect voor jouw, en dan kan je je lol op als het eenmaal zo ver is, dudequote:Op zaterdag 9 april 2005 13:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En waarom is iedereen dan zo tégen eerst doodmaken en dan verkrachten? Nou?
Ik noem de dode meisjes altijd bij hun naam als ik ze volpomp, dat klinkt een stuk beter dan "stoffelijk overschot".quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:32 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Waar denk je dat de uitdrukking "stoffelijk overschot" vandaan komt, blijft niks van over nee, maar dat wist je toch wel al.
staat ook zo leuk op een begrafenis "vaarwel stoffelijk overschot"quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik noem de dode meisjes altijd bij hun naam als ik ze volpomp, dat klinkt een stuk beter dan "stoffelijk overschot".
Ja en dan, heb jij zijn postadres, wou je dat dan doorsturen ofzo? Lul toch niet zo dom man, en anders als je niet meer tegen die hoge gasrekeningen kunt sluit alle ramen en deuren en zet de gaskraan aan, zul je geen last mee hebben van de rekeningen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
vraag dan ook gelijk zijn postadres.. al die hoge gasrekeningen komen hier aan
Veel plezier hiermee in het hiernamaals, wens je oprecht veel succesquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik noem de dode meisjes altijd bij hun naam als ik ze volpomp, dat klinkt een stuk beter dan "stoffelijk overschot".
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:40 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja en dan, heb jij zijn postadres, wou je dat dan doorsturen ofzo? Lul toch niet zo dom man, en anders als je niet meer tegen die hoge gasrekeningen kunt sluit alle ramen en deuren en zet de gaskraan aan, zul je geen last mee hebben van de rekeningen.![]()
Ja kan ja, het is een stoffelijk overschot, jij noemt het oma, maar niet als je in een ander land woont, het is maar net wat je geleerd is he, klinkt ook raar als je Oma overleden is in Rusland en je zegt vaarwel Oma als Rus zijnde, het is net wat of het aapje geleerd is he.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
staat ook zo leuk op een begrafenis "vaarwel stoffelijk overschot"
nee, dan noemen we het toch liever oma
Ik ben inmiddels een ervaren necrofiel, ik heb jouw succeswensen niet nodig.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:42 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Veel plezier hiermee in het hiernamaals, wens je oprecht veel succes
Ik heb het ook niet over jouw ervaren necrofiele actieviteiten nu, lees eens, nogmaals veel succes, en o ja, niet de daad maar de gedachten zijn al genoeg, mazzel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels een ervaren necrofiel, ik heb jouw succeswensen niet nodig.
ik heb volgens mij ook nog nooit een rus "stoffelijk overschot" horen zeggen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:45 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja kan ja, het is een stoffelijk overschot, jij noemt het oma, maar niet als je in een ander land woont, het is maar net wat je geleerd is he, klinkt ook raar als je Oma overleden is in Rusland en je zegt vaarwel Oma als Rus zijnde, het is net wat of het aapje geleerd is he.
ga je weg?!quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:47 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jouw ervaren necrofiele actieviteiten nu, lees eens, nogmaals veel succes, en o ja, niet de daad maar de gedachten zijn al genoeg, mazzel.
Nee? Jij begint toch over je gasrekening, kom op wees een man, geen knikkertje, schijnt erg belangrijk te wezen jouw gasrekening, kom op man gooi het er uit, praat er over, lucht je hart....quote:
Grote kans dat dit wel op mijn begrafenis gezegd zal worden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
staat ook zo leuk op een begrafenis "vaarwel stoffelijk overschot"
nee, dan noemen we het toch liever oma
Nee hoor, het word net gezelligquote:
nee, ik bedoel dat ik geen man ben....quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:51 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Nee? Jij begint toch over je gasrekening, kom op wees een man, geen knikkertje, schijnt erg belangrijk te wezen jouw gasrekening, kom op man gooi het er uit, praat er over, lucht je hart....
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:52 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Grote kans dat dit wel op mijn begrafenis gezegd zal worden.
Overschor StofjeB zal het wel worden, toch weer andersquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:52 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Grote kans dat dit wel op mijn begrafenis gezegd zal worden.
JA so what, man is maar een woordje hoor, goed vrouw dan, klacht blijft hetzelfde, vrouwen die klagen vind ik NOG erger.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:57 schreef Dirkh het volgende:
Ik vaag me af hč Bobby18, als je weigert om kleine negermeisjes te verkrachten, ben je dan een racist?
Nee, dan ben je een antikleinemeisjesnegerneukeraar nu goed, vraag toch niet naar de bekende weg man.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:57 schreef Dirkh het volgende:
Ik vaag me af hč Bobby18, als je weigert om kleine negermeisjes te verkrachten, ben je dan een racist?
je snapt het woordje "onzin" nog steeds niet he?quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:58 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
JA so what, man is maar een woordje hoor, goed vrouw dan, klacht blijft hetzelfde, vrouwen die klagen vind ik NOG erger.
Zeg, ik vraag alleen maar naar jouw mening. Als jouw mening de bekende weg was, dan moet ik me echt zorgen gaan maken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:01 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Nee, dan ben je een antikleinemeisjesnegerneukeraar nu goed, vraag toch niet naar de bekende weg man.
Mocht je dan wel overwegen om blanke meisjes te gaan verkrachten, moet het geen bekende zijn van mij of de familie(of daarbuiten) dat staat gelijk aan zelfmoord.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:57 schreef Dirkh het volgende:
hij overweegt het niet hoor, Dirkh is gewoon onze troetel-pedoquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:04 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Mocht je dan wel overwegen om blanke meisjes te gaan verkrachten, moet het geen bekende zijn van mij of de familie(of daarbuiten) dat staat gelijk aan zelfmoord.
Jij weet heel goed wat je zegt, en je zieke geest ook.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, ik vraag alleen maar naar jouw mening. Als jouw mening de bekende weg was, dan moet ik me echt zorgen gaan maken.
Ja ja, troetel Pedo, maar het zit wel in zijn hoofd, bij deze zgn troetel Pedo, dat is een potentiele die zgn´dequote:Op zaterdag 9 april 2005 14:06 schreef Muck het volgende:
[..]
hij overweegt het niet hoor, Dirkh is gewoon onze troetel-pedo
je hoort het dirkh, je bent een potentiële zgn´dequote:Op zaterdag 9 april 2005 14:08 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja ja, troetel Pedo, maar het zit wel in zijn hoofd, bij deze zgn troetel Pedo, dat is een potentiele die zgn´de
Beetje last van territoriumdrift? Daar krijg je inteelt van.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:04 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Mocht je dan wel overwegen om blanke meisjes te gaan verkrachten, moet het geen bekende zijn van mij of de familie(of daarbuiten) dat staat gelijk aan zelfmoord.
Ok deze taal voert te ver voor jouw? Hij praat er over, dus het zit in zijn hoofd, als er bij sommige mensen iets in hun hoofd(gedachten) zit, kunnen ze dat ook tot uitvoer brengen, het zit er eenmaal in, daarom zeg ik, laat het niet iemand zijn die ik kan, staat gelijk aan zelfmoord, mocht je het doen en je word opgepakt, je medegevangenen hebben het ook niet op dat soort, je zult dus dan ook geen leven hebben, verkrachting en of pedo gedoe staat gelijk aan zelfmoord.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
je hoort het dirkh, je bent een potentiële zgn´de
wat dat ook moge zijn![]()
Jij bent echt ziek man, niet te geloven.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Beetje last van territoriumdrift? Daar krijg je inteelt van.
knul, het woord zgn´de gaat te ver voor iedereen. het ís niet eens een woord. vertel eens, hoe spreek je zoiets uit? zgnde gaat misschien nog, maar een golfje op de z, geen idee....quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:15 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ok deze taal voert te ver voor jouw?
Oeh, dan laat ik iedere keer mijn zeepje vallen als Bubba naast me staat. Hoezo geen leven? Paradijs man.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:15 schreef Bobby18 het volgende:
je medegevangenen hebben het ook niet op dat soort, je zult dus dan ook geen leven hebben
Gaan we de rollen omdraaien?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Haha, die bobby18. Eindelijk weer eens een ouderwetse fokmongool.
Ok, schijnbaar nooit voor zo een delict moeten zitten, NEE JE KOP GAAT ER AF, niks zeepje, nu duidelijk?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oeh, dan laat ik iedere keer mijn zeepje vallen als Bubba naast me staat. Hoezo geen leven? Paradijs man.
Geslapen? Valt niet mee he, niet werken en alcoholist zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:20 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Hoi.
jij wel dan? deel je ervaringen met ons!quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:23 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ok, schijnbaar nooit voor zo een delict moeten zitten
De kunstenaarsuitkering is mijn vriend.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:25 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Geslapen? Valt niet mee he, niet werken en alcoholist zijn.
We komen dan automatisch weer in het necrofielie verhaal terecht. Circle of life.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:23 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ok, schijnbaar nooit voor zo een delict moeten zitten, NEE JE KOP GAAT ER AF, niks zeepje, nu duidelijk?
Ben jij nep of heb je het erg moeilijk?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:17 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Jij bent echt ziek man, niet te geloven.
Jij weet niks van het leed achter de werkelijke slachtoffers hiervan, je bent gewoon een zielig verwent nikswetend mensje.
Ja, verkrachter van een meisje van de wereld af geholpen, was niet zo moeilijk hoor, dat zielige mannetje.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:26 schreef Muck het volgende:
[..]
jij wel dan? deel je ervaringen met ons!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:31 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja, verkrachter van een meisje van de wereld af geholpen, was niet zo moeilijk hoor, dat zielige mannetje.
yeah rightquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:31 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja, verkrachter van een meisje van de wereld af geholpen, was niet zo moeilijk hoor, dat zielige mannetje.
En wij maar betalen, of heb je je eigen inkomstenbron?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:26 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
De kunstenaarsuitkering is mijn vriend.
Heeft ze je als dank nog wel even lekker gepijpt?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:31 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja/Neen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:33 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
En wij maar betalen, of heb je je eigen inkomstenbron?
Om verkracht te worden? Jij zit echt wel diep in de shit hoor met jouw gedachtengang, jij hebt echt serieus hulp nodig.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
Het meisje zal er wel om gevraagd hebben.
Jij bent ziek in je hoofd, zoek hulpquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heeft ze je als dank nog wel even lekker gepijpt?
Ik mag hier uit opmaken dat ze je niet even gepast heeft bedankt?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:36 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Jij bent ziek in je hoofd, zoek hulp
Wat yeah right, het is geen lulverhaal ofzo, het is realiteit helaasquote:
Ja, ze heeft even mijn Anus schoongelikt na het poepen, dat wel ja, idioot.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik mag hier uit opmaken dat ze je niet even gepast heeft bedankt?
Moordenaar!quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:38 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Wat yeah right, het is geen lulverhaal ofzo, het is realiteit helaas
Hč, wat naar toch allemaal.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:38 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Wat yeah right, het is geen lulverhaal ofzo, het is realiteit helaas
Ah, dat is dan wel weer fideel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:39 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja, ze heeft even mijn Anus schoongelikt na het poepen, dat wel ja, idioot.
quote:
Ja ok, het is wel goed met je, bedankt voor dit prettig gesprek, ik ga er vandoor. het ga je goed idiootquote:
En dan ook nog kleine meisjes je poepert laten likken...quote:
missie geslaagdquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:43 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja ok, het is wel goed met je, bedankt voor dit prettig gesprek, ik ga er vandoor. het ga je goed idioot![]()
Hč getver, als je dan in ieder geval maar belooft om tegen te spartelen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:41 schreef requiem4adream het volgende:
tvp(minderjarige meldt zich bij Dirkh)
Pas je wel op als je in het park huppelt? Er lopen meer Dirkh's rond.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:43 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja ok, het is wel goed met je, bedankt voor dit prettig gesprek, ik ga er vandoor. het ga je goed idioot![]()
Man, rot toch op als je het verhaal niet snapt, bijna friese schijtboer.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:44 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
En dan ook nog kleine meisjes je poepert laten likken...Jij bent echt pure slechtheid man....
Welke missie?quote:
Zakje nodig?quote:
Hoe je het ook went of keert, kleine meisjes zo misbruiken is gewoon verkeerd.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:49 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Man, rot toch op als je het verhaal niet snapt, bijna friese schijtboer.
Precies, dat wilde ik net zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:52 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, kleine meisjes zo misbruiken is gewoon verkeerd.![]()
Als je daarvoor gepakt wordt kan je het moeilijk krijgen in de nor, hoor.![]()
Jij snapt het, en het is een ding wat zeker is, dat soort mensen hebben geen leven in de nor, die zijn ECHT GOED de lul.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:52 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert, kleine meisjes zo misbruiken is gewoon verkeerd.![]()
Als je daarvoor gepakt wordt kan je het moeilijk krijgen in de nor, hoor.![]()
Nou ja... je beseft het zelf in ieder geval al...quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:56 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Jij snapt het, en het is een ding wat zeker is, dat soort mensen hebben geen leven in de nor, die zijn ECHT GOED de lul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |