precies, zeg maar gerust onzin.....quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:16 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Zulks een malle zin.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:16 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Je hád allemaal gekke dingen met het meisje kunnen uithalen.
Of zo van eh... je mag ook wel ergens anders aan trekken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij zo van eh.... trek eens aan mijn vinger.
Vader en moedertje spelenquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:31 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Of zo van eh... je mag ook wel ergens anders aan trekken.
Hans Teeuwen kan wel inpakken en vertrekken.quote:
Mafkeesquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:16 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Je hád allemaal gekke dingen met het meisje kunnen uithalen.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij zo van eh.... trek eens aan mijn vinger.
Idiootquote:Op zaterdag 9 april 2005 11:31 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Of zo van eh... je mag ook wel ergens anders aan trekken.
Ben jij een pedofiel dan?quote:
Nee, necrofiel.quote:
Mocht je er uit wezen en het overwegen tot uitvoer te brengen zeg het dan even, ik weet er wel raad mee, en met mij vele ouders.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver om er voor uit te komen.
Ah, jij bent een van die wiettelers uit Den Bosch?quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:53 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Mocht je er uit wezen en het overwegen tot uitvoer te brengen zeg het dan even, ik weet er wel raad mee, en met mij vele ouders.
Een jongen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:54 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Wat voor meisje was het?
Ofterwijl lijkenneuker, veel plezierquote:
Toch knap, internetten als je uit je huis bent gezet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, jij bent een van die wiettelers uit Den Bosch?
Of ondertussen!quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:55 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ofterwijl lijkenneuker, veel plezier
Hoe weet jij dat nu weer?quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, jij bent een van die wiettelers uit Den Bosch?
Ah, ga je hem dan je kinderen brengen inclusief die van andere ouders?quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:53 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Mocht je er uit wezen en het overwegen tot uitvoer te brengen zeg het dan even, ik weet er wel raad mee, en met mij vele ouders.
PDA's mên. PDA'squote:Op zaterdag 9 april 2005 11:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Toch knap, internetten als je uit je huis bent gezet.
Zieke geestquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:53 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik ben een cerrorfiel. Ik luister alleen nog maar chiptunes.
Ik heb een Angolaans/Chinees hybride meisje dubbel, heb jij iets om tegen te ruilen?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als er geen zieke geesten waren, dan waren er ook geen moraalridders. So thank us!
Je bent mijn heldquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:03 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Info: De cd van the Advantage is nog niet binnen. Zodra ik hem heb, rip ik hem even voor je.
Ik heb nog een himalayaans lamameisje..... en een angolees ngunu maagdje... al is die niet zo maagd meer, sorryquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:06 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ik heb een Angolaans/Chinees hybride meisje dubbel, heb jij iets om tegen te ruilen?
Dat is hetzelfde als het plastic van je star wars poppetjes halen, mên.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb nog een himalayaans lamameisje..... en een angolees ngunu maagdje... al is die niet zo maagd meer, sorry
Ik heb onlangs nog een goedkope vracht Phuket meisjes op de kop weten te tikken. Daar zitten 6 drielingen tussen en acht tweelingen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:06 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ik heb een Angolaans/Chinees hybride meisje dubbel, heb jij iets om tegen te ruilen?
En transformersquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:08 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als het plastic van je star wars poppetjes halen, mên.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |